|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
11 nov - cojones de la brutalidad MANGLED (death metal) IMPUREZA (spaanstalige death metal uit frankrijk) COLLISION (grindcore metal) in ojc gaellus in tienray (tussen venlo en venray) www.gaellus.nl |
|
LOL! Die spaanse bandjes weten ook steeds weer de limburgse collega's te vinden he?! |
|
Present! MANGLED |
|
Ik ben er ook wel. Ik wil Mangled nog een keer live zien. .. |
|
oja, de opener is REMORSE... een coverbandje van 16 jarige. motorhead, venom en meer van dat fijns |
|
Remorse, is dat met Ser en Dick enzo? .. |
|
jazeker... oja, mangled, impureza en collision spelen de 13e in 013!! |
|
feestweekendje. en eindelijk mangled weer eens live |
|
|
|
Zondag 13 november, Batcave 013 Mangled, Impureza, Collision 15.30uur, 5 euro! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Up! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Aanwezig! Edit, in de 013, that is. [Dit bericht is gewijzigd door Opus op 09-11-2005 9:49] No Time For Tomatoes |
|
Zou ook wel aanwezig willen zijn... maar ik heb een feestje van mijn zus Veul plezier in ieder geval!! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Ah, kiezen of delen, zou ik ook voor mijn zus kiezen hoor. Jij ook veel plezier uiteraard! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
quote: Thanks! Ik had het - ff ter verduidelijking - over de 11e. De 13e *zou* ik eventueel kunnen redden, ware het niet dat ik dan vanuit Bergum [Friesland] moet komen en al een druk weekendje achter de rug heb. Hehe.. So I'll have to pass.. this time. Ander keertje weer Mangled checken!! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Dat is wel erg ver ja, hehe. Volgende keer beter! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
ja edit: ik bedoel 13 november aanwezig in de 013 [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 11-11-2005 16:43] carcasstrid |
|
brute shit, impureza rules op naar zondag |
|
mangled heb ik maar 3,5 nummer meegekregen helaas. Impureza vond ik echt helemaal nergens over gaan. tijdens hun set ook weggegaan en dus collision gemist. wellicht dat ik zondag mangled nog even volwaardig kom sjekken, maar dat zie ik dan wel weer |
|
dennis 'ik kom maar 10 minuten' keyner? |
|
tssss, wist ik veel dat mangled zo vroeg begon |
|
je wist wel dat collision laat begon hjahah. achja, zondag herkansing |
|
Nou, afgelopen zondag even lekker uit mijn dufheid geblazen. Collision, wel gaaf, leuke act maar niet echt mijn ding. Vooral de heen en weer hupsende en springende zangers kon ik wel waarderen, zo vroeg op de middag. Een leuke binnenkomer dus. Impureza kwam dan weer wat duisterder over, een band met opmerkelijk gave tussenstukken ook, en met een erg gave drumsolo als tussendoortje. Jammer dat het publiek niet echt loskwam, maar dat was meer omdat de opkomst veel kleiner was dan ik verwacht had. En mangled was gewoon het hoogtepunt, iedereen kwam ook metéén naar voren en ging los. Gave act, niet volledig probleemloos maar dat was echt weer binnen no time opgelost gelukkig. Weer een geslaagd middagje! No Time For Tomatoes |
|
MAMGLED was erg vet ja Erg genoten Jammer dat Harold zijn versterker het begaf Collision hakte er ook duchtig in, teringstrak zeg (maar dat wist ik al). Impureza kon ik nog steeds niks mee. |
|
wat was dit een geniaal weekend!! impureza zijn gezellige gasten. donderdag met hun in frankrijk gespeeld, omdat t carnaval was op vrijdag (11e van de 11e) was er een vrije dag en kon iedereen lekker naar een concert. gelukkig is onze bus nog heel gebleven hehe. vrijdag dus knollegaar van de trip terug in tienray gespeeld, maar tot de conclusie gekomen dat 4 bands veel te veel is op 1 avond. wel een coole dag met onze makkers van mangled. zaterdag speelde impureza dus met monolith deathcult en hadden wij een dagje vrij. impureza deed zijn ding, maar speelde nog steeds in nederland (lees: stijf publiek). en gisteren, tja gewoon feestje. ging al goed los op de heenweg met de mangled gasten. aan flauwe grappen geen gebrek ('een beschilderd tank station? dat noem ik nou tank-art')... lekker gespeeld en flink doorgezakt. en nu, tja... het is maandag en een dorpsfeest. het begint al om 11u voor ons! vet |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |