|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
een matige podium prestatie? die kerel is een maniak live... eens wat anders als een rijtje headbangende metal gasten |
|
Het was zeker een leuke middag gisteren. Vooral Impureza verraste me zeg, toffe muziek, strak optreden en een leuke drumsolo. Mangled hakte compleet mijn kater aan gort! Een goed optreden weer en helaas redelijk kort.. Maar desalniettemin een toffe dag weer. Inderdaad jammer dat er maar weinig mensen waren! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
quote: Nee, clichematig headbangen doet 'ie niet nee. Volgens mij bestaat er ook niks saaiers dan dat. Dus saai is die gast van Mangled niet om naar te kijken. Maar z'n bewegingen zien er nogal onritmisch & houterig uit... ik durf het bijna niet te zeggen maar... wellicht zelfs een tikkeltje lullig (sorry). |
|
en trouwens... een spaanstalige franse deathmetalband? what's up with that? |
|
quote: daarom verstond ik niet wat ze zongen |
|
quote: hmmmm... misschien is t omdat dit zijn 2e gig is met kort haar hehe |
|
Nou ja, hij deed tenminste actief en sprak het publiek ook wel tof toe tussendoor. Edit: publiekJE [Dit bericht is gewijzigd door Razor Jack op 14-11-2005 9:58] ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
quote: Mogelijk ja. Ik vond dat hele ik hang mezelf op met de kabel hier effect wel lachen. No Time For Tomatoes |
|
Damn, natuurlijk weer helemaal vergeten dat het dit weekend was... Ik heb Mangled en Collision echt al lang niet meer (live) gezien. Peppie kort haar!? Hoe deed Boris het eigenlijk op bas? Qua uitstraling is het zeker een waardig vervanger voor Wimpie... Qua live-spel ook? "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Mangled was gister lekker heerschend bezig zeg Jammer dat het publiek een collectieve kater had oid. Impureza was ook erg vet bezig |
|
quote: Hij deed het uitstekend, dat terwijl hij ook al bij Collision moest bassen. De Mangled leden zelf waren ook tevreden trouwens, aangezien dat werd uitgesproken. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
was idd beetje duffe bedoeling zo op de zondagmiddag.. maar verder heerschte vnl Impureza!!! Mangled was ook zeer vet carcasstrid |
|
quote: Jij stond tenminste nog te headbangen zo nu en dan. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
voor mij viel dat ook niet mee op de vroege zondag, man man.. wat had ik al een weekend achter de rug!!! carcasstrid |
|
en ik heb nog steeds enigzins nekpijn hehe. |
|
quote: Ik had zaterdagnacht 1 1/2 uur slaap gehad.. ook veel te druk ja. Maar inderdaad, gewoon door gaan, Mangled ja! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
quote: Dan zul je je wel letterlijk MANGLED gevoeld hebben! |
|
quote: Die zat er aan te komen, hehe. ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
[] [Dit bericht is gemodereerd door Fire op 18-11-2005 23:05] |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |