IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 11 nov - mangled, collision, impureza in tienray Vorige pagina
Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 14-11-2005 9:04 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

Opkomt gister in 013 viel me nogal tegen ja. Een zondagmiddagje leuke deathmetal voor vijf euri... wat wil je anders gaan doen op een saaie zondag? Anyway, alle drie de bands bevielen me aardig. Eerste was, anders dan op het speelschema stond, Collision. Typisch zo'n band die me op cd niet kan boeien. Korte hard/grindcore uitbarstingen klinken nogal snel allemaal hetzelfde... Maar live zijn ze wel lekker explosief. Impureza vond ik best vet eigenlijk... nogal Nile achtig, maar wel strak en met wat aardige riffs. Kheb ook maar hun demo meegenomen. Gratis trouwens, de zanger had geen wisselgeld terug van m'n tientje en ik had de drie euro die het ding kostte niet aan losgeld bij, dus gaf hij de demo gratis mee.... Anyway, die demo is best aardig, doch nogal standaard. Wel vreemd dat er alleen cd-rom content opstaat in de vorm van 3 wmv files, ipv gewone audiotracks die je in een reguliere cd speler af kunt spelen. Mangled was weer lekker vet. Derde keer dat ik ze zag, en die gasten kunnen echte wel lekker, doch onorigineel, beuken. De zanger (geen idee wat de beste kerel z'n naam is) heeft nog steeds een matige podiumprestentatie, maar als geheel rost de band wel lekker.

dus... bottomline: a good time was had by all.

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 14-11-2005 9:12 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

een matige podium prestatie? die kerel is een maniak live... eens wat anders als een rijtje headbangende metal gasten

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 14-11-2005 9:27 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

Het was zeker een leuke middag gisteren.
Vooral Impureza verraste me zeg, toffe muziek, strak optreden en een leuke drumsolo.
Mangled hakte compleet mijn kater aan gort! Een goed optreden weer en helaas redelijk kort.. Maar desalniettemin een toffe dag weer.
Inderdaad jammer dat er maar weinig mensen waren!

~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~

Melk is Goed
Posted 14-11-2005 9:31 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2005 9:12 schreef collision-tammi het volgende:
een matige podium prestatie? die kerel is een maniak live... eens wat anders als een rijtje headbangende metal gasten

Nee, clichematig headbangen doet 'ie niet nee. Volgens mij bestaat er ook niks saaiers dan dat. Dus saai is die gast van Mangled niet om naar te kijken. Maar z'n bewegingen zien er nogal onritmisch & houterig uit... ik durf het bijna niet te zeggen maar... wellicht zelfs een tikkeltje lullig (sorry).

Melk is Goed
Posted 14-11-2005 9:34 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

en trouwens... een spaanstalige franse deathmetalband? what's up with that?

renYek
Usericon van renYek
Posted 14-11-2005 9:39 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2005 9:34 schreef Melk is Goed het volgende:
en trouwens... een spaanstalige franse deathmetalband? what's up with that?

daarom verstond ik niet wat ze zongen

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 14-11-2005 9:56 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

quote:
Op 14 november 2005 9:31 schreef Melk is Goed het volgende:
Nee, clichematig headbangen doet 'ie niet nee. Volgens mij bestaat er ook niks saaiers dan dat. Dus saai is die gast van Mangled niet om naar te kijken. Maar z'n bewegingen zien er nogal onritmisch & houterig uit... ik durf het bijna niet te zeggen maar... wellicht zelfs een tikkeltje lullig (sorry).

hmmmm... misschien is t omdat dit zijn 2e gig is met kort haar hehe

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 14-11-2005 9:58 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

Nou ja, hij deed tenminste actief en sprak het publiek ook wel tof toe tussendoor.

Edit: publiekJE

[Dit bericht is gewijzigd door Razor Jack op 14-11-2005 9:58]

Opus
Verlept
Usericon van Opus
Posted 14-11-2005 10:01 by Opus Wijzig reactieProfiel van OpusQuote dit berichthttp://www.weebls-stuff.com/toons/aaaaaaaaaaaaahaha/

quote:
Op 14 november 2005 9:56 schreef collision-tammi het volgende:
hmmmm... misschien is t omdat dit zijn 2e gig is met kort haar hehe

Mogelijk ja.
Ik vond dat hele ik hang mezelf op met de kabel hier effect wel lachen.

No Time For Tomatoes

DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 14-11-2005 11:59 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Damn, natuurlijk weer helemaal vergeten dat het dit weekend was... Ik heb Mangled en Collision echt al lang niet meer (live) gezien.
Peppie kort haar!? Hoe deed Boris het eigenlijk op bas? Qua uitstraling is het zeker een waardig vervanger voor Wimpie... Qua live-spel ook?

"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."

rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 14-11-2005 12:16 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Mangled was gister lekker heerschend bezig zeg

Jammer dat het publiek een collectieve kater had oid. Impureza was ook erg vet bezig

De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 14-11-2005 12:20 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

quote:
Op 14 november 2005 11:59 schreef DecomposingBitch het volgende:
Damn, natuurlijk weer helemaal vergeten dat het dit weekend was... Ik heb Mangled en Collision echt al lang niet meer (live) gezien.
Peppie kort haar!? Hoe deed Boris het eigenlijk op bas? Qua uitstraling is het zeker een waardig vervanger voor Wimpie... Qua live-spel ook?

Hij deed het uitstekend, dat terwijl hij ook al bij Collision moest bassen.
De Mangled leden zelf waren ook tevreden trouwens, aangezien dat werd uitgesproken.

oscura
Usericon van oscura
Posted 15-11-2005 16:28 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

was idd beetje duffe bedoeling zo op de zondagmiddag.. maar verder heerschte vnl Impureza!!! Mangled was ook zeer vet

carcasstrid

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 16-11-2005 8:42 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

quote:
Op 15 november 2005 16:28 schreef oscura het volgende:
was idd beetje duffe bedoeling zo op de zondagmiddag.. maar verder heerschte vnl Impureza!!! Mangled was ook zeer vet

Jij stond tenminste nog te headbangen zo nu en dan.

oscura
Usericon van oscura
Posted 16-11-2005 11:21 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

voor mij viel dat ook niet mee op de vroege zondag, man man.. wat had ik al een weekend achter de rug!!!

carcasstrid

renYek
Usericon van renYek
Posted 16-11-2005 11:28 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

en ik heb nog steeds enigzins nekpijn hehe.

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 16-11-2005 11:36 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2005 11:21 schreef oscura het volgende:
voor mij viel dat ook niet mee op de vroege zondag, man man.. wat had ik al een weekend achter de rug!!!

Ik had zaterdagnacht 1 1/2 uur slaap gehad.. ook veel te druk ja.
Maar inderdaad, gewoon door gaan, Mangled ja!

renYek
Usericon van renYek
Posted 16-11-2005 11:46 by renYek Wijzig reactieProfiel van renYekQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2005 11:36 schreef Razor Jack het volgende:
Ik had zaterdagnacht 1 1/2 uur slaap gehad.. ook veel te druk ja.
Maar inderdaad, gewoon door gaan, Mangled ja!

Dan zul je je wel letterlijk MANGLED gevoeld hebben!

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 16-11-2005 11:47 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

quote:
Op 16 november 2005 11:46 schreef renYek het volgende:
Dan zul je je wel letterlijk MANGLED gevoeld hebben!

Die zat er aan te komen, hehe.

thebeer
BIERTJE..........?
Usericon van thebeer
Posted 18-11-2005 22:13 by thebeer Profiel van thebeerQuote dit berichthttp://WWW.STARTVAGINA.NL

[]

[Dit bericht is gemodereerd door Fire op 18-11-2005 23:05]

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com