|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Was hun laatste album niet zo'n onmeunig commercieel, overgeproduceerd anit Bush album? En wat is er 'fout' aan deze band, behalve dan dat ze kut 'muziek' maken? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
op de teksten na, en uiterlijk heeft het weinig met punk te maken vind ik. verder wel een leuk 'rock' bandje |
|
Ik vraag me af hoe oud de zanger is, considering dat hun publiek de gemiddelde leeftijd van 15 jaar heeft. signature |
|
Vast ook wel 15 mvg wk10 |
|
Dookie vond ik altijd erg goed te pruimen. Verder niet zoveel bij mij bekend aan Green Day zut. Jammer dat ze een comeback hebben gemaakt die zo uitpakte dat ze nu huppelgoths 'nd skatertjes achter zich aan hebben. En WHY THE FUCK heeft die gast van die oogpotloodwallen onder z'n ogen? Vroeger wassie best mooi. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Nee & Zonder die make-up kon hij de concurentie van Avril niet aan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Bleh. Een pot nat tegenwoordig, die "punkrock bandjes" die zo naar de pop kant toeneigen. G A Y. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote:Nee vroeger was dat 'genre' nog straight en vernieuwend. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Enorm. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Vroeger volgde ik ze nog wel, nu geef ik er niet zoveel meer om. Luister op zn tijd nog wel een cd van ze. |
|
Ik vind dat hele greenday eigenlijk gay en overrated. Ik word er gek van als ik ook maar 1 stukje ervan hoor. |
|
troep Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: Hehe, de nagel op de kop. Van Green Day ken ik eigenlijk alleen Dookie. Live zijn ze best wel te pruimen. Ik herinner me nog hun optreden op Pukkelpop '98 waar ze op het eind van hun gig het drumstel in de fik staken. Als 15-jarige snotneus vond ik dat geweldig. Wat dat genre, punk-rock, betreft word ik eigenlijk warm noch koud. Sommige bands, zoals Bad Religion, weet ik best wel te waarderen, maar zoals eerder gezegd: met 'echte' punk heeft het eigenlijk niks te maken. [Dit bericht is gewijzigd door Curunír op 30-08-2005 18:04] "I find your lack of faith disturbing." |
|
woops, foutje, sorry [Dit bericht is gewijzigd door Curunír op 30-08-2005 18:04] "I find your lack of faith disturbing." |
|
Ik vind Green Day eigenlijk best een gave band. Hun laatste plaat American Idiot kent best wel een paar sterke nummers, zoals Boulevard of Broken Dreams en het 10 minuten durende Jesus of Suburbia. Niks mis mee [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 30-08-2005 19:43] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Juischt. Ik heb ze een tijd geleden in de HMH gezien en dat was echt een retestrak, professioneel en "sympathiek" optreden. Het is geen muziek die ik dagelijks luister, maar zo op zijn tijd kan ik het zeker wel waarderen. |
|
Everbody Appie SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: 7. |
|
vette cd, die nieuwe. |
|
Mja, best lekkere muziek. Die laatste singels zijn ook niet verkeerd. En ik zag ze laatst op tv, bij live8 dacht ik. Klonk prima. Maar ik zou er niets van kopen/downloaden. |
|
Tering zeg. Dit is inspiratie loze bagger van de bovenste plank. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
"vroeger", toen ik net begon met bassen, was het leuk om mee te spelen. De nieuwe nummers vind ik niet zoveel. |
|
Ik vind er geen fuck aan eerlijk gezegd. Ik vind hun imago er ook heel erg bedacht uit zien. Ineens dragen ze zwarte nagellak en hebben ze zwart haar en zwarte lijntjes om hun ogen en lopen ze van die anti-Bush crap te schreeuwen wat inmiddels ook iedere top40 artiest doet. Je mag het van mij mooi vinden hoor. Maar geef mij maar echte muziek. don't mistake lack of talent for genius |
|
je bedoelt blek waarbij iedereen corpsepaint op heeft en loopt te blaten tegen christus? |
|
Ken niet zo veel van Green Day maar Basket Case was wel een aardig goed nummer Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |