IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Melvins Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 19-11-2008 21:54 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 19 november 2008 21:29 schreef MR. N het volgende:
L.E.Z.E.N

Kurt was hun grote fan en roadie, niet andersom. ;')


Oja.

Het spijt me.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-11-2008 21:55 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 november 2008 21:54 schreef Burzum het volgende:
Oja.

Het spijt me.


Boeiender


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 20-11-2008 11:12 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Geniale band.
Geniaal geluid.

Uiteraard spelen op de zelfde versterkers met drdoom


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


JFK
The 35th president of the US of A
Usericon van JFK
Posted 06-12-2008 0:52 by JFK Wijzig reactieProfiel van JFKQuote dit bericht

Even een kleine kick.
Vorig jaar ben ik op het filmfestival in Rotterdam naar een film geweest die werd ondersteund door de Melvins die in de zaal muziek speelden. Kei- en keihard. Er werden bij de ingang oordopjes uitgedeeld, die iedereen lacherig wegstopte, maar na 5 minuten zat toch het grootste deel van de mensen met die dingen in de oren. Ik niet uiteraard
Wat me bij is gebleven is vooral de monotone herrie (het waren niet echt nummers, vooral noise) en de vreemde films. Dit waren oa korte films van een kinderfeest waarbij mensen in vreemde pakken bij stoute kinderen langsgaan en ze de stuipen op het lijf jagen.
Kan niet zeggen dat ik echt heb genoten. Ik had van zowel de film als de Melvins meer verwacht, maar een bizarre ervaring was het zeker.
Iemand anders dit nog gecheckt?


Ich bin ein Berliner


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 06-12-2008 15:35 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2008 0:52 schreef JFK het volgende:
...Ik niet uiteraard ....



stoer!



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 07-12-2008 3:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 6 december 2008 0:52 schreef JFK het volgende:
Dit waren oa korte films van een kinderfeest waarbij mensen in vreemde pakken bij stoute kinderen langsgaan en ze de stuipen op het lijf jagen.


Ik ben inderdaad ook blij dat die ouwe zak weer naar Spanje is opgerot.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 07-10-2009 21:47 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

from Rock-a-rolla.com

The long-in-gestation Melvins remix album, announced as far back as 2006, will finally see the light of day this year. Entitled Chicken Switch, the album sees a host of avant-garde and experimental artists re-interpreting Melvins tracks, with the record expected in late September/early October via Ipecac.



The full tracklisting is as follows:



1. Washmachine Sk8tronics - Eye Yamatsuka
2. Emperor Twaddle Remix - Christoph Heemann
3. She Chokes Her Dying Breath and Does It In My Face - V/VM
4. AAHHH - John Duncan
5. LinkshçÏder - Matmos
6. EggNog Trilogy i)SheÃÔ Ivanhoe ii)Cancer iii)Inebriated - Lee Ranaldo
7. SNOW REM REM IBVZ - Merzbow
8. Prick Concrete / Revolution M - David Scott Stone
9. Queen (Electroclash Remix) - Panacea
10. The Silky Apple Butter of Youth - Sunroof!
11. 4th Floor Helicopter - Kawabata Makoto
12. disp_tx_skel_mach_murx - Farmersmanual
13. Overgoat - Void Manes
14. Over from Under the Dog, Girl & Boy Treatment - RLW
15. Hard Revenge Milly Bloody Battle VS. The Melvins Ozmatized Gore
Police (Feat: Cardopusher of the Five Deadly Venoms) - Speedranch


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 24-10-2010 10:28 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Gisteravond her-ontdekt hoe gruwelijk gaaf deze band is. Ik kon voorheen alleen Bullhead. Nu ook Stoner Witch door een maat van me (die toevallig Bullhead weer niet kon).



intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 24-10-2010 10:37 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Nu Houdini nog even checken, denk ik wel hun sterkste plaat.
Ik ga ze komende zomer op Hellfest zien, veel zin in. Schijnt live nogal goed te zijn.


You have time. You are doing fine.


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 24-10-2010 10:44 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Hun meest recente, The Bride Screamed Murder, is trouwens ook best goed meen ik me te herinneren. Helaas nog niet echt vaak kunnen luisteren.


You have time. You are doing fine.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 24-10-2010 10:54 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 24 oktober 2010 10:37 schreef intothevoid het volgende:
Nu Houdini nog even checken, denk ik wel hun sterkste plaat.
Ik ga ze komende zomer op Hellfest zien, veel zin in. Schijnt live nogal goed te zijn.

Gaat zeker gebeuren



hellhun
Usericon van hellhun
Posted 15-10-2011 22:17 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Ben de laatste maanden alles aan checken en kopen van deze band, hun oeuvre is groot, en lastig te definiëren, hoeft ook niet, maar het is geen band met 5 albums in bepaalde stijl /genre, behoorlijk geniaal allemaal.


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 14-03-2012 20:16 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Gratis nieuwe EP te downloaden alhier. Erg vet moet ik zeggen!

http://www.scionav.com/collection/917



hellhun
Usericon van hellhun
Posted 16-03-2012 20:56 by hellhun Wijzig reactieProfiel van hellhunQuote dit bericht

Heerlijk!

De meest underrated band of the world, is nog een understatement!


Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"...


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 16-03-2012 21:18 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Inderdaad.

Hij draait grijs hier. Hij ro(n)ckt als een mallen.



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-07-2012 15:24 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



Foei, wat stoer! Fantômas Melvins Big Band! Gewoon lekker met 2 drummers en 10000 (=2) gitaristen.


I wish I was a butterfly


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 17-07-2012 15:28 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Beide keren dat ik ze heb gezien (Melvins) was ook met twee drummers. Monsterlijk, en onwaarschijnlijk luid. Show op Hellfest kon ik bijna niet aan.


You have time. You are doing fine.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-07-2012 15:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2012 15:28 schreef intothevoid het volgende:
Beide keren dat ik ze heb gezien (Melvins) was ook met twee drummers. Monsterlijk, en onwaarschijnlijk luid. Show op Hellfest kon ik bijna niet aan.

Straks eens kijken of die Hellfest-show er ook op staat, dan!

Deze is wel lekker weird, ook, naast bij tijd en wijle sonisch overweldigend.


I wish I was a butterfly


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 17-07-2012 15:34 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Hier, in dikke HD.
http://vimeo.com/26757739


You have time. You are doing fine.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 17-07-2012 15:34 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



I wish I was a butterfly


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 17-07-2012 15:35 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Fuck, die is zo vet. Ga 'em direct weer luisteren, lang geleden.


You have time. You are doing fine.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 17-07-2012 16:02 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Damn, smulwerk! Vooral it's shoved tot nu toe.

Deze ruigheid wil ik nog wel eens meemaken, volgende keer in NL wil ik er zeker bij zijn!



intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 17-07-2012 16:12 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Was niet best in Haarlem, ik had dikke koorts en deze bak geluid werkt dan toch minder relaxed. Flink over mijn nek staan gaan op het toilet en het halve concert meer dood dan levend vanuit de gang meegemaakt.


You have time. You are doing fine.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 17-07-2012 16:18 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Oei, dat klinkt niet best. Volgende keer er ook bij in betere gezondheid?



bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 02-04-2013 1:18 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

http://noisey.vice.com/nl/blog/heres-the-melvins-covering-queens-youre-my-best-friend



Ze gaan Within Temptation achterna.

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 02-04-2013 1:26]


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen