IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Melvins Vorige pagina
BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-03-2014 9:35 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Schop. Echt een bazenband dit. Was vroeger echt weg van Houdini (nog steeds een beestig goeie plaat), nu zweer ik bij Bullhead. Lysol, Gluey Porch Treatments en Hostile Ambient Takeover zijn ook geweldig. De laatste vond ik dan weer tegenvallen, naar was wel weer typisch Melvins.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 31-03-2014 11:25 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

+1, erg leuke band, wil ze graag nog eens live zien.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 31-03-2014 14:19 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat staat heel hoog op mijn wantlist.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 31-03-2014 15:55 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Zanger van mijn band wilde Honey Bucket graag op de setlist, zodoende eens in die band gedoken.. Godverdomme wat is Houdini een vette plaat!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 02-04-2014 12:29 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Redelijk recent leren kennen, nog niet verder gekomen dan Houdini, maar strakke plaat zeg!


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 20-10-2014 15:33 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Hold It In is een heel coole plaat geworden met die Butthole Surfers-lui erbij. Ouderwets monsterlijke riffs, wat minder gekloot dan op die vorige plaat en verrassend toegankelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door intothevoid op 20-10-2014 15:39]


You have time. You are doing fine.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-10-2014 7:23 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Heb er zin in


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 21-10-2014 9:32 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht



You have time. You are doing fine.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 21-10-2014 14:07 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dank


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen