|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ach ja, Him is natuurlijk dan ook weer gay en overrated. |
|
quote: daar heb je toch geen test voor nodig man!!! carcasstrid |
|
quote: Oh jawel! |
|
dan twijfel je toch wel heel erg aan jezelf hoor, als je dat moet testen!!!! carcasstrid |
|
Zonder die internet testen ben in minstens zo mentaal instabiel en onzeker als de topic starter |
|
stelletje hypocrieten. 4 jaar geleden riep iedereen nog "ohh dat is die band van die cover van Wicked Game, klinkt best gaaf". Nu ze veel bekender zijn geworden, en ander publiek trekt, is het voor metalheads opeens dé afzeikband geworden. |
|
Generaliseren is je niet vreemd, heh. |
|
Ging ik nou ook niet naar dit concert toe Tja het is dat het gratis is voor mij "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Je kwam er toch echt zelf mee Arjan [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 03-09-2005 17:38] |
|
quote: Ultiem en HiM in een zin....dat is...euh...merkwaardig. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: LOL PWN3D KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nee? I am the 1%. |
|
Hahahah Him, paar jaar geleden nog een keer live gezien. Was dacht ik in Tilburg. Heb me nog nooit zo erg verveeld bij een concert, en t' blijft ook nog eens zwaar kutmuziek There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
quote: |
|
quote: Vind je het gek met zo'n zanger There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by. |
|
Och wel geinig bandje. Iets te zoetsappig voor mij, maar verder weinig mis mee. |
|
Him is best wel te doen, als het niet zo snel was uitverkocht was ik er ook heen gegaan. Verder moet BlackPearl keihard haar bek houden. Ohja... Edithoer: [Dit bericht is gewijzigd door soepkoeltoer op 03-09-2005 19:29] |
|
BlackPearl heeft wel lef om dit op een zwaremetalen forum te posten. |
|
Er staan op dit forum meer dan genoeg band/muziek-gerelateerde zaken die niet onder het kopje 'zware metalen' vallen, mocht je dat nog niet hebben opgemerkt. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Op zich stoor ik me niet eens zo aan het onderwerp van dit topic (de band boeit me alleen niet), maar het tienermeisjes-commentaar van haar scheeuwt gewoon om een flame. |
|
quote: Natuurlijk, als iemand iets over AC/DC post dan is dat juist vet. Maar kom op je weet zelf ook wel dat HIM niet geliefd is bij zware metalfans. |
|
De drummer van him is wel gaaf. |
|
quote: Alleen hoor ik z'n geroffel niet. Want die zanger probeert die geil probeert te zingen moet erover heenjanken. |
|
vanavond gezellig met een groep vriendinnen genieten |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |