IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Ultieme concert van "HIM" Vorige pagina | Volgende pagina
Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 03-09-2005 12:43 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

Ach ja, Him is natuurlijk dan ook weer gay en overrated.

slome
Usericon van slome
Posted 03-09-2005 12:50 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 11:51 schreef BlackPearl het volgende:
Heftig zeg.... ik ga niet zeggen hoeveel ik voor over heb om een kaartje te kopen. Als die ene kaartje 100 euro of 125 euro kost, koop ik het ook....
Hoe Jong ben ik? Not bad for my age . En naief? Tja , ik ben een wild beest "with no heart feelings"....
Mannen!!!!

Waar heb jij je oorlogstrauma opgelopen?

oscura
Usericon van oscura
Posted 03-09-2005 13:11 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 12:36 schreef arnibes het volgende:
Wat een toeval ik had hetzelfde

daar heb je toch geen test voor nodig man!!!

carcasstrid

slome
Usericon van slome
Posted 03-09-2005 13:15 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 13:11 schreef oscura het volgende:
daar heb je toch geen test voor nodig man!!!

Oh jawel!

oscura
Usericon van oscura
Posted 03-09-2005 13:17 by oscura Wijzig reactieProfiel van oscuraQuote dit bericht

dan twijfel je toch wel heel erg aan jezelf hoor, als je dat moet testen!!!!

carcasstrid

slome
Usericon van slome
Posted 03-09-2005 13:18 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Zonder die internet testen ben in minstens zo mentaal instabiel en onzeker als de topic starter

ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 03-09-2005 17:20 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

stelletje hypocrieten. 4 jaar geleden riep iedereen nog "ohh dat is die band van die cover van Wicked Game, klinkt best gaaf". Nu ze veel bekender zijn geworden, en ander publiek trekt, is het voor metalheads opeens dé afzeikband geworden.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-09-2005 17:20 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Generaliseren is je niet vreemd, heh.

arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 03-09-2005 17:30 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Ging ik nou ook niet naar dit concert toe
Tja het is dat het gratis is voor mij

"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2005 17:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je kwam er toch echt zelf mee Arjan

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 03-09-2005 17:38]

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-09-2005 18:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 10:34 schreef BlackPearl het volgende:
Hoi allemaal,

Wie gaat naar het ultieme concert van "HIM"

Ultiem en HiM in een zin....dat is...euh...merkwaardig.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 03-09-2005 18:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 11:51 schreef BlackPearl het volgende:
"with no heart feelings"....

LOL

PWN3D

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 03-09-2005 18:43 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 17:20 schreef ILOVEMETAL het volgende:
stelletje hypocrieten. 4 jaar geleden riep iedereen nog "ohh dat is die band van die cover van Wicked Game, klinkt best gaaf". Nu ze veel bekender zijn geworden, en ander publiek trekt, is het voor metalheads opeens dé afzeikband geworden.

Nee?

I am the 1%.

Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 03-09-2005 18:50 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

Hahahah Him, paar jaar geleden nog een keer live gezien. Was dacht ik in Tilburg. Heb me nog nooit zo erg verveeld bij een concert, en t' blijft ook nog eens zwaar kutmuziek

There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.

Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 03-09-2005 18:54 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:

Fleshcrawler
Straight Towards Extinction
Usericon van Fleshcrawler
Posted 03-09-2005 18:56 by Fleshcrawler Wijzig reactieProfiel van FleshcrawlerQuote dit berichthttp://www.flikkereeneindop.nl

quote:

Vind je het gek met zo'n zanger

There are those who suffer and those who bleed them dry and there are always those who just stand by.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-09-2005 18:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Och wel geinig bandje. Iets te zoetsappig voor mij, maar verder weinig mis mee.

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 03-09-2005 19:27 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Him is best wel te doen, als het niet zo snel was uitverkocht was ik er ook heen gegaan.

Verder moet BlackPearl keihard haar bek houden.

Ohja...

Edithoer:

[Dit bericht is gewijzigd door soepkoeltoer op 03-09-2005 19:29]

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 04-09-2005 13:20 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

BlackPearl heeft wel lef om dit op een zwaremetalen forum te posten.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-09-2005 13:22 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Er staan op dit forum meer dan genoeg band/muziek-gerelateerde zaken die niet onder het kopje 'zware metalen' vallen, mocht je dat nog niet hebben opgemerkt.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

slome
Usericon van slome
Posted 04-09-2005 16:54 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 13:20 schreef Disciple het volgende:
BlackPearl heeft wel lef om dit op een zwaremetalen forum te posten.

Op zich stoor ik me niet eens zo aan het onderwerp van dit topic (de band boeit me alleen niet), maar het tienermeisjes-commentaar van haar scheeuwt gewoon om een flame.

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 04-09-2005 16:59 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 13:22 schreef Illusione het volgende:
Er staan op dit forum meer dan genoeg band/muziek-gerelateerde zaken die niet onder het kopje 'zware metalen' vallen, mocht je dat nog niet hebben opgemerkt.

Natuurlijk, als iemand iets over AC/DC post dan is dat juist vet. Maar kom op je weet zelf ook wel dat HIM niet geliefd is bij zware metalfans.

Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 04-09-2005 17:03 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

De drummer van him is wel gaaf.

arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 04-09-2005 18:11 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2005 17:03 schreef Audiophile het volgende:
De drummer van him is wel gaaf.

Alleen hoor ik z'n geroffel niet. Want die zanger probeert die geil probeert te zingen moet erover heenjanken.

ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 22-09-2005 12:56 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

vanavond gezellig met een groep vriendinnen genieten

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com