IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Ultieme concert van "HIM" Vorige pagina | Volgende pagina
soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 22-09-2005 12:58 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Ja, ik ga ook (toch wel).
Van de week maar even besloten.

Rensykdom
Het leven is...... Naar de kloten gaan.
Usericon van Rensykdom
Posted 22-09-2005 13:03 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

Ik krijg toch wel een stijve lul van Mr Ville Valo, maarja van wie krijg ik dat nou niet..

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 22-09-2005 13:04 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Ik niet.

Rensykdom
Usericon van Rensykdom
Posted 22-09-2005 13:05 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

Maar ik wel van jou...

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 22-09-2005 13:11 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Ja, dat snap ik...

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 22-09-2005 13:25 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ik heb ze één keer live gezien, mn toevallig op T/W 2000. Viel een beetje tegen, vooral het arrogante, kettingrokende gedrag on stage van de zanger verveelde me al gauw

Verder vind ik 'Right here in my arms' best een mooi nummer, maar hou ik niet zo van dat gekoketteer met zelfmoord, de vaak gespleten inhoud van de lyrics en het erbarmelijke Engels

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Rensykdom
Usericon van Rensykdom
Posted 22-09-2005 13:29 by Rensykdom Wijzig reactieProfiel van RensykdomQuote dit berichthttp://rensyk.hyves.nl/

quote:
Op 22 september 2005 13:11 schreef soepkoeltoer het volgende:
Ja, dat snap ik...

Gelukkig maar.

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-09-2005 13:33 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

ik ben er niet hellaasch

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-09-2005 18:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 3 september 2005 11:02 schreef BlackPearl het volgende:
zonder make-up is hij echt om op te eten. Believe ME!

[stoer] Hij heeft een msn adres.. maar echt boeiend is hij niet [/stoer]

Muhahahaaaa..

just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 22-09-2005 18:37 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

him is wel leuk maar graaf er niet veel in ik vind die heartagram wel mooi

Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!

ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 23-09-2005 15:36 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

ik kwam de hele band gisteren na het concert tegen in de american bar niks mis met die mensen ook maar even op de foto gegaan met Ville Valo, welke vrouw zou daar nee tegen zeggen

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 23-09-2005 15:42 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Heteroseksuele vrouwen?

(niet lullig bedoeld )

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 23-09-2005 15:42]

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 23-09-2005 17:05 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Ultieme concert van "HIM" dus... hillarisch natuurlijk. Na elk nummer gegil van 16-jarige meisjes en ook jongens!
Verder was het best ok, meer valt er ook niet over te vertellen.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-09-2005 17:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2005 15:36 schreef ILOVEMETAL het volgende:
welke vrouw zou daar nee tegen zeggen

Ik, sterker nog.. zou niet eens in mij op komen om met zo'n ventje op de foto te gaan staan.

ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 23-09-2005 17:10 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2005 15:42 schreef Hexegot het volgende:
Heteroseksuele vrouwen?

(niet lullig bedoeld )

jij bent toch als lesbische vrouw ook fan van Floor van After Forever?

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 23-09-2005 17:11 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Belachelijk toch met de mensen op de foto willen staan die je niet eens persoonlijk kent. Met Sebastian Bach natuurlijk wel, dat dan weer wel.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-09-2005 17:12 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2005 17:11 schreef soepkoeltoer het volgende:
Belachelijk toch met de mensen op de foto willen staan die je niet eens persoonlijk kent. Met Sebastian Bach natuurlijk wel, dat dan weer wel.

Schijnt wel hip te zijn, met stoere muzikanten op de foto.

ILOVEMETAL
Usericon van ILOVEMETAL
Posted 23-09-2005 17:13 by ILOVEMETAL Wijzig reactieProfiel van ILOVEMETALQuote dit bericht

nou ja, het is wel de persoon die een paar goeie nummers heeft geschreven en er niet verkeerd uitziet. voor mij reden genoeg.

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 23-09-2005 17:14 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Ach, moet opzich wel kunnen als je daar ook gezellig mee kan drinken.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-09-2005 17:22 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2005 17:13 schreef ILOVEMETAL het volgende:
nou ja, het is wel de persoon die een paar goeie nummers heeft geschreven en er niet verkeerd uitziet. voor mij reden genoeg.
Je moet het ook zelf weten, vind het altijd zo lekker achterlijk.. Hier in Zwolle hebben of hadden we meneer Jan met zijn lange haartjes (die van de piano en de shampoo reclame). Lachen joh in de zomer, zit je op een terras waar die kerel dan ook toevallig zit, komen er fans langs.. beetje gillen, op de foto willen, handtekening.. echt bah zeg. Vind het zo passen in de pubertijd en zelfs toen vond ik er geen kloot aan.

Maarja je hebt hier nog wel een groupie topic geloof ik, waar men foto's post met lui die in bandjes spelen. Misschien wat voor jou?

spectre
Usericon van spectre
Posted 23-09-2005 17:31 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

wie was hier ook al weer zo idolaat van Oddleif

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

soepkoeltoer
Fashion Police
Posted 23-09-2005 17:32 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Ach, laat haar toch. Zo zijn sommige fans nou eenmaal.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-09-2005 17:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2005 17:31 schreef spectre het volgende:
wie was hier ook al weer zo idolaat van Oddleif

Ikke ikke ikke..

quote:
Op 23 september 2005 17:32 schreef soepkoeltoer het volgende:
Ach, laat haar toch. Zo zijn sommige fans nou eenmaal.

Heb me er nooit wat bij voor kunnen stellen, vond al die heisa maar niks. Twee jaar terug of drie jaar terug stond HIM ook op Waldrock. Uiteraard was ik nieuwsgierig dus ik ging kijken, maar daaaamn al die krijsende meisjes.. donders vervelend.

Oftewel, ik snap die heisa gewoon niet.. net zoals handtekeningen, plectrums, drumstokjes, foto's etc verzamelen.

Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 23-09-2005 17:42 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 23 september 2005 17:35 schreef MindlessMayo het volgende:
Ikke ikke ikke..

Heb me er nooit wat bij voor kunnen stellen, vond al die heisa maar niks. Twee jaar terug of drie jaar terug stond HIM ook op Waldrock. Uiteraard was ik nieuwsgierig dus ik ging kijken, maar daaaamn al die krijsende meisjes.. donders vervelend.

Oftewel, ik snap die heisa gewoon niet.. net zoals handtekeningen, plectrums, drumstokjes, foto's etc verzamelen.

Nou ja voor sommigen zou het wel een soort van waardering zijn voor hun zelf als ze met zo gast op de foto mogen wegens een soort van minderwaardigheidscomplex...

SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 23-09-2005 17:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ook zoiets, signeer sessies.. en dan in een fukking ellendige lange rij gaan staan om een krabbeltje van een of ander mens te ontvangen.

Maar goed, ieder voor zich uiteraard.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com