|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Amateurwerk is leuk...,alleen AmateurVOETBAL is wat minder... |
|
Hahaha en jij maar "Het gaat om het meedoen, jongen, niet om het winnen". Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Hehe, nee, om eerlijk te zijn erger ik me dood aan die wedstrijden. Zitten een paar hele goeie voetballers in hun team, maar het is nog geen team zeg maar. Te individueel. Te veel die bal wegschoppen zonder te kijken. Maar ach, volgend seizoen beter. spelfout weggehaald... |
|
quote: Toch netjes. Maar ik heb regelmatig met grotere cijfers verloren. |
|
wij hadden zaterdag met 14-1 gewonnen klik maar [Dit bericht is gewijzigd door Mies op 08-11-2005 18:53] |
|
mn viking zit bij rfc |
|
Heersch!!! Team van m'n zoon vandaag met 11-0 gewonnen! En nog goed voetbal laten zien ook!! spelfout weggehaald... |
|
Zelf 10 jaar amateurvoetbal gespeeld maar alweer een jaar of 8 geleden mee gestopt. Dan doet mijn neef het een heel stuk beter: is nu een vaste waarde bij De Treffers die uitkomen in de hoofdklasse C en daarvoor speelde hij in het eerste van Geldrop (ook hoofdklasse) en daar schijnt hij enorm gemist te worden als ik het Eindhovens Dagblad moet geloven: Nelemans, met achttien goals topschutter van de hoofdklasse B, staat in de belangstelling van UNA. „Mijn intentie is om bij Geldrop te blijven, maar ik heb wel enkele voorwaarden. Ik hoop dat Steven Barten terugkeert, dat is heel belangrijk voor mij. Vorig seizoen voelden we elkaar bijzonder goed aan. Ik zal Steven dadelijk eens bellen om hem te overtuigen dat hij terug moet komen.“ Barten vertrok vorig jaar naar De Treffers en dingt met de Groesbeekse formatie mee om de titel in de hoofdklasse C. |
|
quote: En zaterdag wederom een overwinning. 3-0 spelfout weggehaald... |
|
Hahahaha en Guppie staat als trotse papa aan de lijn gaof! |
|
quote: Sterker nog. Ik geloof dat wij de enige ouders zijn die naast alle thuiswedsrtijden ook alle uitwedstrijden bezoeken. spelfout weggehaald... |
|
Ah goed man |
|
quote: Hoort erbij hé, beetje supporteren. Ik snap er dan ook geen donder van dat er ouders zijn die echt nooit komen kijken. spelfout weggehaald... |
|
Gurbe, aan de uitslagen te zien komen jullie tegenstanders nooit opdagen . De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
quote: Jij vlegel. Dat is een onlieve uitspraak. spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik geloof dat ik weer eens iemand diep heb gekwetst . De mening van de massa is een goede reden om een andere mening te hebben. |
|
quote: Ja. spelfout weggehaald... |
|
quote:Zo hoort dat. Steunen die kleine |
|
mijn broertje speelt al bijna betaald voetbal ofzo? :p hij speelt bij Omniworld en is gescout voor Ajax, maar soms komt hij thuis met 'kadootjes' van de club, haha wel grappig. |
|
quote:mijn eerder aangehaalde neef heeft een deel van de jeugdopleiding van PSV doorlopen (tot aan de landelijke A-jeugd) en in zijn elftal liepen er ook een aantal rond die wel eens een "cadeautje" kregen: een fucking ton per jaar |
|
quote: Ja maar omniworld en een ton... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Staat nergens dat het om euri's gaat hoor ... Blijven brabo's he ... |
|
quote:Zeer scherp. Waren inderdaad nog guldens destijds. Maar ik kreeg toch beduidend minder zakgeld destijds. |
|
quote:Ah ik zat er met een tientje per week ook net onder Maar ja ... wat heeft ie er nu nog van over? |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |