|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Dit is best relaxed ja Even voor de luie klojo's: de link naar het mp3-tje Edit: zo zou het wel moeten doen. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 06-09-2005 8:04] |
|
Volgens mij is Sunn 0))) begonnen als Earth tribute band. Ik heb een live cd van ze met een nummer waar Curt Cobain op mee doet. Ik moet meer. Maar geld enzo Damn ikk ben brak... ja Suck my piss |
|
Dude, dit is toch echt metal hoor. Maar Earth heerscht. Heb Earth2, Sunn Amps And Smashed Guitars Live en Legacy Of Dissolution hier liggen. Gave platen en kijk zeer uit naar Hex. |
|
Kreeg juist te horen dat Hex bij een zekere admin ligt om naar redacteuren verspreidt te worden *steekt penning* Oh: kickje voor Chelman! |
|
Earth is gaaf ja. Ik zal die nieuwe ook eens een keer een beurt in de kleine gaatje geven. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
HET kleine gaatje |
|
Fuck. Ik word verbeterd door een Tukker. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik ben geen tukker .... Tukker is een Nederlander geboren en getogen in Twente, ik ben geboren in de omgeving Arnhem, en heb daar de eerste 18 jaar doorgebracht (daarna 7 jaar Enschede ) |
|
Tukker, Arnhemmer. Allemaal boeren. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Die zorgen dat jouw brood en melk zo lekker smaken. |
|
Jullie hebben elke keer de titel fout, dr moet nog Wind & Fire achter!!!! |
|
Haha haha haha. Zelfs Carlo Boszhard maakt nog leukere grapjes. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ey, grindzanger he .. |
|
Earth - Hex heeft de eerste rondjes hier gedraaid. Wat een enorme sfeerplaat! Beetje a la begraafplaats in de amerikaanse rimboe sfeer |
|
Ik heb hem besteld. Die sample klonk gaaf in ieder geval. |
|
Ik heb hem vandaag gekocht. Wow man, geweldig. Wat een heerrrrrlijke gitaaraanslagen.... Zydeco drone, funeral americana, southern doom Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Beter kerel! Vet schijffie! |
|
Hij is inderdaad erg gaaf |
|
staat bij 3voor12.nl op de luisterpaal. ZEER de moeite waard. Alle dronemongolen worden hier weer even met de neus op de feiten gedrukt... |
|
quote: O ja joh, hoezo? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Earth, tja... ik zeg niks iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Gaaf he knul [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 20-10-2005 19:41] |
|
Ik heb Hex van Earth even geluisterd en ik moet zeggen dat dat erg gaaf klinkt. Funeral doom met een country achtige inslag. Dat nummer (MP3) klinkt alsof de 4 meest ranzige misdadigers en moordenaars zojuist ons kleine western stadje binnen komen gereden. Erg gaaf. Maar is het allemaal instrumentaal? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
lees de review dan kerel en idd ERG gaaf |
|
quote: Dan had ik geen reden gehad om het topic weer een schop te geven. Lul nou eens lekker met me mee. Maar goed, dat het allemaal instrumentaal is vind ik persoonlijk erg jammer. Instrumentale muziek weet mijn aandacht bijna nooit vast te houden. Ik heb teksten en zang nodig om me in de muziek te kunnen verplaatsen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |