|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie weet... Ik zal de cd eens in z'n geheel luisteren. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Kopen kreng |
|
Eerst moet Tyranny nog binnenkomen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Die heerscht ook enorm! Je krijgt smaak kerel!! |
|
Waar zou hij die smaak toch vandaan halen? Ouder werk van Earth rost trouwens ook, voor de leek die er niet bekend met is: Drone of Grunge (bij gebrek aan betere term) of een mix van beide. Op het oudere werk gebruikt men soms zelf vocalen. Earth2 blijft trouwens één van de beste Drone/Doom/GrungeCD's die er is. Stond op de site van Stephen O'Malley een hele tijd geleden trouwens niet dat er nog 3 Earth-CD's aankomen? Niet via SL maar via andere labels. |
|
Hey, ik had al smaak toen jij nog in je luiers liep ja! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
smaak is voor mensen met geld en een lekker wijf. dat heb ik niet. MAAR, Earth heerscht. Suck my piss |
|
Lach niet met mijn luiers man, ze zitten comfortabel. |
|
Hahahaha! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Neggie en smaak .... kunnen varkens dan eindelijk vliegen? |
|
Ik probeer hem op te leiden, hij vind tot nu toe Sunn O))) en Merzbow zeer gaaf. Hhahahahhahahahhahahahha [Dit bericht is gewijzigd door Iscariah op 03-11-2005 21:48] |
|
Ik heb die sample eens gedownload en dit klinkt wel vrij geweldig eigenlijk !!! Lekkere western sfeertje ook , apart , apart. Die "Hex" moet ik toch eens kopen precies. |
|
Goedzo knul. |
|
holy shit!, wat een vette shizzle! nu aant binnen halen.... |
|
Ik vind het ook een fijn muziekje, misschien schaf ik het me wel aan. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
K luister nu naar Earth 2, logge gitaarriffs, t creëert een bijzonder sfeertje |
|
Die moet ik ook nog eens hebben ... |
|
quote: Biggen wel, gewoon met de laars er onder... |
|
wtf is dit? Earth - Hex; Ennio Morricone met downers in de mik? beetje traag, lekker sferisch, maar heb toch liever Godspeed You Black Emperor/// |
|
quote: G.Y.B.E. ook zeer aan te raden, maar niet echt te vergelijken met bijvoorbeeld de Earth 2 cd (de overige cd's van Earth zijn mij onbekend) |
|
Ik heb vorige week Earth2 gekocht en ik moet zeggen dat ik die toch wel stukken beter vind dan Hex.... Hex is zeker goed, maar ik vind het een beetje "Earth2 met een sausje". Voortschrijdend inzicht he... (Hex was het eerste dat ik van deze gasten hoorde). Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Earth2 is nog altijd een van de beste Drone-CD's ooit gemaakt. De bijbel van de Drone. En ik geil op de 3LP-versie ervan. |
|
quote: Slow riot for zero Cananda , pluz wan! Earth op lp zou wel toffer kunnen klinken trouwens EDIT+ kopftelefön [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 15-12-2005 17:29] Suck my piss |
|
Zo .. interview met Earth is de deur uit, nu de antwoorden afwachten |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |