|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
hey, dat is nou nog eens goed nieuws! no text supplied |
|
Zeker!!!! Batcave zeker Inter faeces et urinam nascimur |
|
Dat word dus Baroeg! |
|
quote: Kleine zaal hopelijk... Batcave heeft doorgaans een baggergeluid. no text supplied |
|
YES! 100% zeker erbij! |
|
Zit serieus te overwegen om ook naar Hoogeveen te gaan: Swallow the Sun, Officium Triste en The Wounded op een avond. Wordt tijd dat de voorprogramma's van de andere twee datums ook bekend worden gemaakt. |
|
Hey Gezellig Mark |
|
hmm, cool, alleen jammer dat er die week al zo veel te doen is iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
zoals? |
|
quote: +1! ook nog eens een zaterdag zie ik [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-11-2005 18:42] Je moeder. |
|
Voorprogramma in 013 is Abysmal Darkening. Zegt me niets, nog een reden te meer om naar Hoogeveen af te reizen lijkt me zo! |
|
quote:Oh jee, er gaan bekenden komen brr ... |
|
quote: Yooooo.. plus 2!! |
|
quote: The Wounded speelt niet in Hoogeveen |
|
quote: Staat wel op de podium site Doom-metal vanavond in het podium. Swallow the Sun uit Finland staan op het podium van onze zaal! Dit is hun eerste volledige Europese tour voor deze heren. En ze zijn van plan niet alleen Europa…maar de wereld te veroveren met hun slepende en donkere doomgeluiden. Hun cd is uiterst positief ontvangen in de Aardschok (87 punten) en of ze zoveel punten ook verdienen voor hun live show, dat kun je zelf bepalen door deze band te gaan zien. Ze worden op deze avond bijgestaan door The Wounded. Deze Assense band timmert al een behoorlijk tijdje aan de weg met drie albums, videoclips op The Box en een intense live show! Officium Triste is de derde band op de avond. Deze band is voortgekomen uit Reìncremated, en hun muziek past perfect in het sfeertje wat de andere bands proberen te creëren. Melodisch doommetal van het zuiverste soort! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-11-2005 18:08] |
|
Assense band? Kijk, daar ga je al... |
|
quote: Je mag wel even op een normale manier antwoord geven als je hier komt verkondigen dat The Wounded niet zal spelen. En voor je informatie, dit is de info die van de website van het Podium af komt. |
|
Daar kan ik niks aan doen. Op de website van The Wounded staat het optreden niet... |
|
quote: Daar staan nog geen data op van 2006 nee, maar betekend dit automatisch dat er ook helemaal geen data voor 2006 bekend zijn of is de website gewoon niet ge-update? Beetje vreemd, helemaal vreemd is dat er de leden van overige bands zeggen dat The Wounded niet gecancelled is en dat alles gewoon door gaat. |
|
Er zijn voor zover ik weet nog geen data voor 2006. Bevestigde optredens staan altijd op de website. Ik zal het eens navragen maar ik weet het eigenlijk wel zeker... |
|
quote: Dus je weet niks zeker, leuk dan om hier wel als waarheid te komen verkondigen dat het optreden niet door gaat. Vraag jij maar eens na ja. |
|
Ik heb het afgelopen weekend nog gevraagd, het verbaast me dan ook dat het wel op de site van het podium staat. Voor zover ik weet is dat optreden nooit toegezegd. |
|
Dat is mogelijk, maar nu staat het er nog wel dus neem ik aan dat het door gaat. |
|
Hm, er is wat langs elkaar gecommuniceerd merk ik |
|
quote: Hoe bedoel je? Gaat het nu wel of niet door.. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |