|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
me(n)tale loslatingen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
|
|
Ik wacht nog even op de vinyl editie van Garden of Exile... Is het jaarlijstjes materiaal? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Voor mij nog niet, maar wat niet is kan nog komen |
|
quote: Absoluut, wat dr.doom ook zegt hij komt er wel op terug www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Geniaal dat nieuwe album! |
|
quote: merci! Kopen doe ik die cd/plaat ook, net als Gojira. Zijn die bands meer dan waard. |
|
Ik heb mijn twijfels nog een beetje. Het is ongetwijfeld een goed album maar voor mij is ie af en toe iets te jazzy/spacy. Maar misschien ben ik gewoon meer luisterbeurten nodig. Ik denk alleen niet dat ik hem zo goed vind als Origo. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote:+1 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik ben bang dat ik het hier mee eens ben. De nummers zijn allemaal iets te geknutseld en wat minder intens dan de vorige 2 platen. Vooral Prey on Life had die fantastische intensiteit, die op Origo in een wat progressiever/eigenzinniger jasje werd gegoten. Alleen (We watched) The Silver Rain kan op dit moment echt helemaal tippen aan het oude niveau. Natuurlijk ga ik de platen nog veel vaker dan de huidige 6/7 keer gedraaid worden, hopelijk groeit de plaat. |
|
mmm, ik denk dat ik dit juist een van de betere platen van Burst vind. Ik wil Prey Of Life niet te kort doen, maar hier staat meer muziek op. Kan de rustige 'jazzy' stukken juist erg waarderen. Enige 'zwakke' schakel van de band begint nu voor mij wel een beetje duidelijk te worden. En dat is de zanger...zijn grunt heeft duidelijk een limiet. |
|
Een gave groei plaat. Net als Origo. Die deed mij in het begin ook niks. Het maffe is, dat deze platen toch iets hebben waardoor je ze keer op keer gaat beluisteren. Na het diverse keren beluisteren van m'n mp-3 versie heb ik ook Lazarus Bird toch maar aangeschaft. |
|
Het was even wennen, maar nu draai ik "Lazarus Bird" toch vrijwel dagelijks. Ik weet nog niet precies wat Burst doet dat zo ontzettend gaaf is, maar het grijpt me wel bij de strot en laat niet meer los. Heerlijk album! [Dit bericht is gewijzigd door Blueprint op 25-10-2008 0:37] |
|
Ik kan er nog steeds vrijwel niks mee, en baal als een stekker. Ik mis de oude Burst. |
|
Hoe verhoudt die nieuwe zich tot Origo? |
|
Oude werk kon ik niet echt waarderen, die nieuwe klinkt tot nu toe vet. Lekker als muzikanten op zo'n manier uit hun dak gaan en heerlijk hun ding doen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Yeps 10 nov verzend datum woehoe www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ze zijn enigsinds de space kant opgegaan, wat naar mijn idee resulteerd in slecht pakkende songs. Ik mis de intensiteit die ze op 3 vorige platen wel hadden. |
|
Lekker cd'tje! Inter faeces et urinam nascimur |
|
Wat een groeiplaat die nieuwe, vind 'm helemaal te gek. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik ben 't wel een beetje vinden in 't commentaar van DrDoom: ik mis de intensiteit van de "oude" Burst ook. Toch heeft die nieuwe plaat gewoon iets. Hoewel ik 't geen super-toegankelijke plaat vindt, heeft 'ie toch iets "catchy"'s. Er blijven flarden door m'n hoofd spoken. Uiteindelijk zeker een aanrader, maar niet per se voor Burst-fans. |
|
quote: quote: Mwaaah, misschien toch niet. Begin hem al weer wat meer te waarderen Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik heb me echt ongelooflijk vergist in deze CD (Lazarus Bird), niet te filmen Niks te jazzy/spacey of wat dan ook, gewoon een fucking geweldige CD Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door M. op 28-11-2008 13:52] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |