|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kom denk ik wel even langs Conrad. Overigens vraagje: Komt jullie zanger uit Sliedrecht? |
|
Dacht het al te zien op de foto's op jullie site. Kom dan denk ik zeker wel ff langs. |
|
Wow, was gezellig gisteren in Sliedrecht. Metal Studs, goed gespeeld hoor! |
|
Ja, was vet gisteren!!! |
|
Was gezellie gisteren!! Alleen jammer van de gebeurtenis voor t optreden... |
|
Wat is er gebeurd dan ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
1 van de gitaren van onze andere gitarist hebben ze uit de kleedkamer gejat!!! (t was een ruimte met een deur naar buiten toe, t zijn dus bekende van de zaal geweest...) |
|
Toch niet die Flying V van Frans ? (dat is toch een flying V ?) [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: hehe zie topic titel!! |
|
Oh, niet van Frans dus. Mijn fout! Maar wel kut zeg.. verzekerd, hoop ik ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hey Conrad, da's inderdaad zwaar kut (van die gitaar)! Was helaas niet aanwezig, omdat mijn vrouw ziek was (en toch iemand de kids moest verzorgen). Ik had denk ik beter wel kunnen komen, omdat ik nu zelf ook ziek ben |
|
Erg klote idd Mijn jas (en die van een paar vrienden) is paar jaar geleden ook gejat daar. Oprotten met dat tuig |
|
yes ook metallica staat in hun repertoire Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
ff een update; - zaterdag 15 oktober spelen we in Cromvoirt op een motorfestival!! - zondag 16 oktober spelen we in Die 2 in Bergen op Zoom!! Vooral zondag wordt t een gezellig dubbelfeestje; we gaan wat nieuw materiaal spelen en u kunt onder t genot van diverse versnapperingen genieten van lekkere ouwelullen rock/metalmuziek (dit omdat t mn 31e verjaardag is de 16e!! ) Zondag aanvang 17.00, entree gratis!!! wie zal er zijn?? Grtz, Conrad |
|
Zondag aanwezig kerel! Heb er zin in! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Jouw verjaardag ga ik ook niet missen uiteraars!! carcasstrid |
|
Kep er zin in!!! Wordt gezellie zondag... |
|
Judas Priest <<>> The Hellion-Electric eye Accept <<>> Restless and Wild Van Halen <<>> One way to rock Gary Moore <<>> Out in the fields ACDC <<>> Let there be Rock Judas Priest <<>> Breaking the Law Skid Row <<>> Slave to the Grind Anthrax <<>> Medusa Maiden <<>> Ides of March/Wrathchild Vengeance <<>> Take me to the limit Metallica <<>> Creeping Death Pistols <<>> Anarchy in the UK ACDC <<>> Highway to Hell Queensryche <<>> Walk in the shadows Riot <<>> Road Racin' Ozzy <<>> Crazy Train Scorpions <<>> Big City Nights Vengeance <<>> Rock n Roll shower Thin Lizzy <<>> Bad Reputation The Atari's <<>> Boys of Summer Vandenberg <<>> Too Late Black Sabbath <<>> War Pigs Saxon <<>> Power and the Glory Y&T <<>> I believe in you Dio <<>> Don't talk to strangers Metallica <<>> Stone Cold Crazy Maiden <<>> 22 Acacia Avenue Rockstar <<>> We all die young Europe <<>> Rock the Night Manowar <<>> Batlle Hymns Deep Purple <<>> Highway Star Europe <<>> Ready or Not Yngwie Malmsteen <<>> Rising Force Metallica <<>> Enter Sandman Joe Satriani <<>> SummerSong Ik moet jullie toch es gaan zien |
|
De popfront zou leuk zijn, maar ik hoorde van Renee dat men daar haast geen coverbands wegzet!! |
|
quote: pfff, popfront die weten af en toe niet wat mensen willen horen. |
|
Lullig Jullie heerschen ze weten niet wat ze missen Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
*kick* Vanavond en morgen dus!! |
|
Ik wil nog ff iedereen bedanken voor de support gisteren in Die 2!! Echt super om zo mn verjaardag gevierd te hebben!! Grtz, Conrad ps, @Illusione; dat meisie met dat zwarte haar, is de vriendin van onze bassist!! |
|
quote: Nogmaals gefeli! Jammer dat we te vroeg terug moesten... quote: Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |