|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zie je wel! Die bedoelde ik helemaal niet! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
@Illusione, Esther is een leuke meid heee!! Enfin, as. zondagmiddag de 23e spelen we "In den gekroonden Hoed" in Elshout (N-Br)!! aanvang rond 16.00 en entree gratis... Metollllllllllll Grtz, Conrad [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 19-10-2005 18:52] |
|
quote: De Rocco van Ed & Rocco's? Dat betekend dus dat ik jullie snel ook kan aanschouwen?! |
|
quote: Dat kun je wel zeggen ja.. Anders had ik je ook niet lopen SMSen. Volgende gig kom ik wel weer kijken kerel, als de kroeg dan iets dichterbij is en minder klein. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: *kuch* as. zondagmiddag de 23e spelen we "In den gekroonden Hoed" in Elshout (N-Br)!! aanvang rond 16.00 en entree gratis... |
|
Ik moet mezelf verbeteren.. niet het eerstvolgende maar het daarna volgende optreden ben ik aanwezig.. Zondag zit ik in de studio. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: sukses man!! |
|
quote:Vengeance, Riot, Skid Row, PRIEST helemaal top! Ga eens even snel in omgeving A'dam spelen! heavy metal is the law |
|
*kick* morgen dus!!! @HV ken je wat toffe tenten in A'dam? Grtz, Rattemans....... |
|
Bel anders www.musicon.nl een keer, leuke tent in Den Haag. Sun Caged heeft er een paar jaar terug gespeeld, Friedman heeft er weleens een clinic gegeven enzo. |
|
hey guys, As zaterdagavond spelen we in t Diekhuis te Middelharnis!! Tevens laatste optreden met onze drummer!! Aanvang 21.30 entree 5 euro Voor de Zeeuwen onder ons iig goed te doen heee Grtz, Conrad [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 14-12-2005 19:17] |
|
*kick* btw, binnenkort meer nieuws over onze nieuwe drummer (een welbekende voor sommige hier op t forum ) |
|
bovenstaande is nie meer van toepassing hehe [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 03-03-2006 22:08] |
|
Jippieeeeeeeeee De studs hebben weer een nieuwe drummer!!! Zijn naam is Herman van der Woerd en hij is een leerling van Ernst van EE... In april beginnen we weer met optreden, de volgende gigs staan vast; 15 april Huifkar Sliedrecht 22 april Dynamo Eindhoven 20 mei Borstrock Nieuw- Vosmeer (met oa Primal Fear) 25 augustus Cafe Rocks Enschede Binnenkort meer..... Grtz, Conrad [Dit bericht is gewijzigd door ratje op 03-03-2006 22:19] |
|
as zaterdag 15 april t eerste optreden met onze nieuwe drummer in Sliedrecht (Huifkar) Aanvang 22.00 Grtz, Conrad |
|
quote: Hey, leuk! ..."Hate can only create more hate"... |
|
|
|
Jammer ratje, had er op de 15e wel bij willen zijn in de Huifkar (wel een klein tentje), maar heb helaas andere verplichtingen. Misschien ga ik de week daarop wel ff naar Eindhoven! [Dit bericht is gewijzigd door Fat Bastard op 13-04-2006 9:00] |
|
quote: Ik ben dan wel in Sliedrecht, maar zit dan in Elektra. Volgende keer beter! |
|
quote: Tis in de zaal erboven!! En anders idd in Dynamo heeeee @MJ, haha 2 stappen en je bent er heee ahhaha |
|
Als de 15e niks is in Elektra (wat ik me niet voor kan stellen) komen we wel ff aanwaaien Ratje. |
|
*kick* Vanavond dus!! |
|
*kick* as zaterdag dus!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |