|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat is je geraden, slet Bij deze ook de flyert: + |
|
Vette flyer Snaackie, en nou maar hopen dat hij voor vanavond klaar is! Goeie promotie kans voor 14 oktober! ( vanavond Arkangel in Nighttown ) Don't blush when I rip you open |
|
Nou, daar is het wel gelukt, alleen hier vlot het niet zo |
|
Rajacker wordt onze pit -starter! dus het komt helemaal goed! Don't blush when I rip you open |
|
En ?? hebben ze mindscan ook al geboekt voor het zm fest ?? Fuck the world and fuck you |
|
agenda ff gechecked.. gezellig feessie na het werk dus!! carcasstrid |
|
Kicken |
|
ja en ik ben echt vet benieuwd na jouw verhalen gister uiteraard carcasstrid |
|
Wh00ps |
|
ik pleit voor meer aanmoediging!! carcasstrid |
|
quote:Dat zou vet zijn! Goed idee Don't blush when I rip you open |
|
*schop* Morgen dus!!! |
|
tot morgen Snaackie en JaneDoe! carcasstrid |
|
YEAH! |
|
Godverdedomme!!! Nu mis ik Mindscan!!!! Sorry Snaack, andere keer beter, ik weet dat je nog wat optredens had binnenkort toch? carcasstrid |
|
Snaackie zal al wel aant rammen zijn |
|
@snaack: dude, speel jij in mindscan...? met John op gitaar toch? klein wereldje. das de ex van mijn vriendin. |
|
En? Hoe was het? Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Volgende keer ben ik present, Snaacksel! Hoop dat het goed gegaan is! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Zooo.. De tering, wat waren de afgelopen 24 uur ongelooflijk vet!!! Eerst lekker gespeeld in Nighttown, daarna een ongelooflijk harde afterparty gehad met de jongens van K-Again + crew die bij ons zijn blijven crashen. Was echt té gek!! quote: Jammer Blastrid! Maar, we hebben inderdaad meer optredens staan: 21/10: Little Devil, Tilburg met Heavy Lord 28/10: Kaatje P, Rotterdam En, aan meer shows wordt uiteraard gewerkt! Als het even meezit binnenkort een tour door NL, daarover snel meer! quote: Ja man, ik ben de drummer/ grunter. quote: Yeap! quote: Ahh, grappig, dus jij speelt in Pleurisy? Ik heb Mariwein/wijn (hoe schrijf je die naam in godsnaam!) gister ook nog ff gezien en gesproken quote: Opkomst viel tegen, zeker gezien onze promo-activiteiten. De laatste 2 maanden zijn we naar zowat elke metal/hc show in de buurt geweest om te flyeren... Was een man of 80 binnen. Maar verder: optreden ging erg goed, andere bands waren erg tof, goed naar mijn zin gehad quote: Misschien in de Little Devil volgende week? Verder: foto's van deze avond volgen nog. Het optreden is ook gefilmd, er komt binnenkort een sample op onze site te staan. Metöll \\m/!!! |
|
Offtopic en @ Snaack : We zijn compleet man sinds vandaag !!! Volgende week gaan we beginnen met covers van Sick Of It All, Madball,en Spidercrew !!! Fuck the world and fuck you |
|
Beter gast, wie drumt er nu bij jullie dan??? EN WAAR WAS JIJ GISTERAVOND GODVERDOMME!! |
|
quote: Ruben, die gast ken je misschien nog wel. Mijn postuur, en dan halflang blond krulhaar en baard. En ik had gister sinds tijden weer eens een keer een date met een leuk meisje. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ahh, die dude waarmee Martijn ook in een bandje speelde? quote: En, nog geneukt? |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |