|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
yeh, hem...en nee, nog niet geneukt. dat komt wel. [Dit bericht is gewijzigd door mental op 15-10-2005 20:18] Fuck the world and fuck you |
|
quote: Gaaf voor je man!!!!! Ik hoor wel over andere data dan, want deze 2 data kan ik iig niet. Ow en de groeten van Peter nog!! carcasstrid |
|
demo al klaar ?!? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Is cool. Als het een beetje meezit doen we in november/ december een tourtje door heel NL dus dan kan je vast wel een keertje Maar, dit is nog heel erg onder voorbehoud, ik hoop dat het doorgaat!! quote: Animal! Doe hem de groeten terug |
|
quote: Nope, eind november gok ik. |
|
Ahhh, wordt vet !!! Kan niet wachten...ow ja, skullfucking noise zine is af...wordt volgende maand geprint, dan mail ik je wel ff voor je adres enzo ! Fuck the world and fuck you |
|
Ik zie het wel komen! Foto's van afgelopen vrijdag: http://scanyourmind.com/albums/thumbnails.php?album=1 |
|
Ruk link. krijg een fout melding Fuck the world and fuck you |
|
Snaack als schoolgirl Hehe, koele foto's!! Ben benieuwd naar de muziek... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ow? Wat voor foutmelding? |
|
Rotterdam Metalcore, Rotterdam Terrorcorps? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING POING!! |
|
quote:Hehe. Maar even serieus, heb jullie die link met voorbedachte rade gelegd, of is het gewoon toeval? Ook nog eens omdat de schedel in het logo van RT ook een koptelefoon draagt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik ben helemaal niet bekend in die scene, ook niet de "old school", dus dat berust geheel op toeval!! Wel erg.. euhm... toevallig, damned... Rotterdammers heh! |
|
quote:Nee, ik ben ook niet bekend in de scene, maar RT was qua merchandise behoorlijk aanwezig 5-10 jaar terug, dus daar heb ik het van onthouden. Wel grappig ja, zal toch iets raars in het water zitten, daar. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Vaag nu deed de link het wel, ach, kut computer van mij ook. wel mooie foto's enzo. Fuck the world and fuck you |
|
Kaatje P, Rotterdam. waar in godsnaam zit die tent ??? Routebeschrijving graag. Ben nou wel zo nieuwsgierig geworden door al die positive berichten hier da'k wel MOET gaan kijken, hehe.Dus ?!? Fuck the world and fuck you |
|
*SCHOP* Fuck the world and fuck you |
|
quote: Het zit pal tegenover de bloedbank bij het Erasmus ziekenhuis, achter de hoogbouw van de HR&O. Kaatje P Wytemaweg 40 Rotterdam [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 17-10-2005 19:52] |
|
Pal tegenover de bloedbank.. Ok man, bedankt Fuck the world and fuck you |
|
Het is max 5 minuten lopen vanaf metrohalte Eendrachtsplein, loop dan over de Rochussenstraat richting HR&O/ Erasmus, 1e straat links, 1e straat rechts, klaar. Net als bij het vorige feestje daar zullen we posters ophangen met pijlen in de goede richting, want anders kan je het echt niet vinden |
|
Snaacksel --> Lultopic! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Studentje I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Moi? Je hebt voorspellende gaven, want misschien word ik dat volgend jaar inderdaad weer, maar de laatste keer dat ik op de collegebanken zat was in 2000 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |