|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hee Bringer, trein je mee dan? @Immo: Och, lopen is best gezond.. (wie weet lukt het me nog een auto te regelen hehe) |
|
quote: Pff kun je zeker niet.. dit is een ehm.. eh *pakt agenda* vrijdag. |
|
quote: Heyeh, 2,5 km. is toch niet zo ver? Ik dacht dat jij 't verder had verwacht, aangezien je 't er een keer over had dat je een half uur had om bij de trein te komen. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Das terug ja, van Podium naar station.. De vorige keer in ieder geval, maarja moesten toen rekening houden met suicidale zm-ers ivm treinrails en openbare wegen. edit: maarja dit is niet in Podium hehe. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-09-2005 18:14] |
|
quote:Ik ga niet met gothics mee iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Sinds wanneer niet meer dan?? |
|
Speelschema: Burning Hatred 20.30 - 21.15 The Lucifer Principle 21.45 - 22.30 Solarisis 23.00 - 23.45 |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Dat is best gunstig.. Dan is de kans weer groter dat ik op tijd terug ben uit Brussel *ghegheghe* "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Gewoon beetje doorjagen, lukt het allemaal wel. |
|
schop! |
|
Burning Hatred schijnt wel een vette band te zijn.... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Nog nooit van gehoord, we zullen het wel zien he.. |
|
quote: Es ff onderwerpen aan een kritische review "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Ja precies.. |
|
Hmmm, ik wil eigenlijk best heen iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: GA DAN! |
|
Zwolse invasie in Hardenberg. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Kan wel eens een keer druk worden in Ojeesee, als iedereen komt die zegt dat hij/zij komt. |
|
quote: Valt wel mee dacht ik zo.. Jeroen misschien, Roy, ikke en Renee |
|
quote:Ik kom niet uut Zwolle iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Misschien iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: WAT?! In Ojeesee, druk? Waar was jij vrijdag?! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
maar 3 euro dat zijn nog us concerten wacken + bier = geheugenverlies |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |