![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Hee Bringer, trein je mee dan? @Immo: Och, lopen is best gezond.. ![]() (wie weet lukt het me nog een auto te regelen hehe) ![]() |
|
quote: Pff kun je zeker niet.. dit is een ehm.. eh *pakt agenda* vrijdag. ![]() |
|
quote: Heyeh, 2,5 km. is toch niet zo ver? ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
quote: Das terug ja, van Podium naar station.. ![]() ![]() edit: maarja dit is niet in Podium hehe. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 26-09-2005 18:14] ![]() |
|
quote:Ik ga niet met gothics mee ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: ![]() Sinds wanneer niet meer dan?? ![]() ![]() ![]() |
|
Speelschema: Burning Hatred 20.30 - 21.15 The Lucifer Principle 21.45 - 22.30 Solarisis 23.00 - 23.45 ![]() |
|
quote: ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Dat is best gunstig.. Dan is de kans weer groter dat ik op tijd terug ben uit Brussel ![]() *ghegheghe* "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Gewoon beetje doorjagen, lukt het allemaal wel. ![]() ![]() |
|
schop! ![]() |
|
Burning Hatred schijnt wel een vette band te zijn.... ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Nog nooit van gehoord, we zullen het wel zien he.. ![]() ![]() |
|
quote: Es ff onderwerpen aan een kritische review ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Ja precies.. ![]() ![]() |
|
Hmmm, ik wil eigenlijk best heen ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: GA DAN! ![]() ![]() |
|
Zwolse invasie in Hardenberg. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:Kan wel eens een keer druk worden in Ojeesee, als iedereen komt die zegt dat hij/zij komt. ![]() |
|
quote: Valt wel mee dacht ik zo.. Jeroen misschien, Roy, ikke en Renee ![]() |
|
quote:Ik kom niet uut Zwolle ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote:Misschien ![]() iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: WAT?! In Ojeesee, druk? ![]() Waar was jij vrijdag?! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
maar 3 euro ![]() wacken + bier = geheugenverlies ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |