IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 'Solarisis, The Lucifer Principle en Burning Hatred', 7 Oktober @ Ojeesee Hardenberg! Vorige pagina | Volgende pagina
Doomy
Usericon van Doomy
Posted 04-10-2005 19:00 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2005 19:00 schreef kpax het volgende:
maar 3 euro dat zijn nog us concerten
2,50 is veel gaver

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

kpax
alarmclock
Usericon van kpax
Posted 04-10-2005 19:03 by kpax Wijzig reactieProfiel van kpaxQuote dit bericht

uiteraaaaaaaaaaaaard

maar zo weinng heb ik nog nooit gezien ergens, ik zit denk ik gewoon verkeerd

wacken + bier = geheugenverlies

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-10-2005 19:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2005 18:57 schreef Doomy het volgende:
Ik kom niet uut Zwolle

Pff je bent hier zo vaak, men kan je tot inwoner van Zwolle rekenen.

quote:
Op 4 oktober 2005 18:58 schreef Doomy het volgende:
Misschien

Nee niet misschien, gewoon gaan!
Alhoewel ik zelf nu ook twijfel.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-10-2005 0:21]

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-10-2005 19:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2005 19:00 schreef Doomy het volgende:
2,50 is veel gaver

Komen dr meteen meer dan 500 man op af..

Nix
Usericon van Nix
Posted 04-10-2005 19:11 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Onze rockstar bekijken!

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 04-10-2005 19:18 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2005 19:09 schreef MindlessMayo het volgende:
Pff je bent hier zo vaak, men kan je tot inwoner van Zwolle rekenen.

quote:
Nee niet misschien, gewoon gaan!
Ja hoe?

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Buried_Alive
Usericon van Buried_Alive
Posted 04-10-2005 19:25 by Buried_Alive Wijzig reactieProfiel van Buried_AliveQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2005 18:58 schreef Nix het volgende:
WAT?! In Ojeesee, druk?
Waar was jij vrijdag?!

Ja dat kan ik ook aan jouw vragen!!!

Jon Olivia in Hardenberg.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-10-2005 19:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2005 19:18 schreef Doomy het volgende:
Ja hoe?

Trrrrrrein *tjoeketjoeketjoek*

hammer
Usericon van hammer
Posted 07-10-2005 19:20 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

*schop*

de bands zijn binnen,
de pizza is bestelt!
koffie klaar,
t bier staat koud!

Party time!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-10-2005 1:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Veilig thuis weer, fijne mistbanken her en der wat wel okee was met My Dying Bride op de achtergrond

Burning Hatred klonk leuk, 2e gitarist er voor het eerst bij, zeker geen slecht optreden.. nu nog even wat meer live ervaring. The Lucifer Principle heeft me nog steeds niet weten te overtuigen alhoewel het op zich wel lekker klonk. Het is gewoon 'mijn ding' niet. Solarisis, tsja ook totaal 'niet mijn ding'. Maar verder leuk avondje, redelijk wat publiek en damn.. vieze sinas zeg hehe. Leuk jongerencentrum/podium is dat Ojeesee wel.

earik mortem
S.T.O.M.P.
Usericon van earik mortem
Posted 08-10-2005 14:32 by earik mortem Wijzig reactieProfiel van earik mortemQuote dit berichthttp://www.theluciferprinciple.nl

quote:
Op 8 oktober 2005 1:29 schreef MindlessMayo het volgende:The Lucifer Principle heeft me nog steeds niet weten te overtuigen alhoewel het op zich wel lekker klonk. Het is gewoon 'mijn ding' niet.

Dat kan natuurlijk ook,

wij hebben ieg een coole avond gehad (inclusief een opspelende shoarmapizza) ondanks het niet sound-checken!!! op naar de volgende

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 08-10-2005 14:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2005 14:32 schreef earik mortem het volgende:
(inclusief een opspelende shoarmapizza)

Oh was dat het wat ik rook
Vond het geluid voor zo'n zaaltje ook netjes in orde trouwens.

herrie
Usericon van herrie
Posted 09-10-2005 20:08 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2005 1:29 schreef MindlessMayo het volgende:
Veilig thuis weer, fijne mistbanken her en der wat wel okee was met My Dying Bride op de achtergrond

Burning Hatred klonk leuk, 2e gitarist er voor het eerst bij, zeker geen slecht optreden.. nu nog even wat meer live ervaring. The Lucifer Principle heeft me nog steeds niet weten te overtuigen alhoewel het op zich wel lekker klonk. Het is gewoon 'mijn ding' niet. Solarisis, tsja ook totaal 'niet mijn ding'. Maar verder leuk avondje, redelijk wat publiek en damn.. vieze sinas zeg hehe. Leuk jongerencentrum/podium is dat Ojeesee wel.

ünglaublich... je lult net of je er verstand van hebt... maar je onderscheidt je wel mooi "met is gewoon mijn ding niet"... "ik voel een leegte"... zucht... waarom betrap ik je altijd en overal op de meest grote nietszeggende onzin?

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-10-2005 20:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 20:08 schreef herrie het volgende:
ünglaublich... je lult net of je er verstand van hebt... maar je onderscheidt je wel mooi "met is gewoon mijn ding niet"... "ik voel een leegte"... zucht... waarom betrap ik je altijd en overal op de meest grote nietszeggende onzin?
Zeg ben jij toevallig die kerel met dreads uit Zwolle?

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

herrie
Usericon van herrie
Posted 09-10-2005 20:11 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 20:10 schreef kwelgeest het volgende:
Zeg ben jij toevallig die kerel met dreads uit Zwolle?

und?

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-10-2005 20:12 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 20:11 schreef herrie het volgende:
und?
Nee okej. Verklaard een boel.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 09-10-2005 20:12 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 20:08 schreef herrie het volgende:
Nee, dan jij, jij hebt tenminste wat zinnigs te zeggen...

herrie
Usericon van herrie
Posted 09-10-2005 20:15 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 20:12 schreef kwelgeest het volgende:
Nee okej. Verklaard een boel.

mooi!

herrie
Usericon van herrie
Posted 09-10-2005 20:15 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 20:12 schreef Doomy het volgende:
Nee, dan jij, jij hebt tenminste wat zinnigs te zeggen...

komt binnenkort nog wel...

Nix
Usericon van Nix
Posted 09-10-2005 20:15 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Jammer is dat.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 09-10-2005 20:16 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 20:15 schreef herrie het volgende:
Daar hou ik je aan...

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-10-2005 20:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 20:15 schreef herrie het volgende:
We wachten in spanning af.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 09-10-2005 20:17 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 20:15 schreef Nix het volgende:
Jammer is dat.
Wat? Gothics?

Nix
Usericon van Nix
Posted 09-10-2005 20:17 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 20:17 schreef Doomy het volgende:
Wat? Gothics?

Ook...

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-10-2005 20:18 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 oktober 2005 20:17 schreef Doomy het volgende:
Wat? Gothics?
Gedreadlockde gothic's.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com