|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En 5 daar van waren zijn moeder |
|
quote:Ja lekkere wijven joh |
|
en of we hierbij aanwezig zijn!!!! |
|
Komen er ook piraten? [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 07-10-2005 16:03] Hatsjikidee! |
|
Ik heb dus een keer op een zaterdagochtend om 10.00 uur Marianne Weber schuin onder mijn raam live mogen horen optreden voor de opening van de Edah waar ik bovenop woon. Ruim een uur lang. Terwijl ik net 3 uur in mijn nest lag een mega-kater te ontwikkelen. Volgende keer als ik marianne weber zie dan sta ik niet in voor de gevolgen. enk dat ik hier dus maar weg blijf. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ze stond zeker net te ver weg voor de eieren en tomaten?? Hatsjikidee! |
|
Het dak van de Edah steekt uit voor mijn raam, en ze stond nog net in de afgeschermde zone. Niet dat ik eieren of tomaten bij de hand had, maar anders had ik misschien de supersoaker van mijn huisgenoot nog wel effe opgescharreld. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: In Dedemsvaart kun je nog geluk hebben. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Moderne piraten. klompen goud om de nek, bankstel in de tuin. hebben om de 10 minuter ruzie met enkie, jantje nelis, Jannes en mannes en de rest van de familie hmmm best leuk eigenlijk |
|
Jij onwetend persoon! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Jannes Aggro-sief www.aggro.nl |
|
zeker weten dat ik daarbij ben!!!! nieuwleusen roks je soks af!!!!!!!!! |
|
quote: @Frank, het gaat niet om de muzikanten. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
De tent staat er! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
En morgen niet meer |
|
Jawel, gekkie. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Omdat je zo aandringt. Ga ik die fakkel maar gebruiken om wat rieten daken enzo daar in de buurt in de hens te zetten. Punthorst lijkt me wel een leuk plekje om te beginnen En dan komt hier een reactie als "wij hebben geen rieten dak hoor" |
|
quote: Precies, ik zou doodgaan door allergie onder zo'n dak. Mij niet gezien! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Als je er dan meteen wat kruisdingen op plakt en satan satan gaat roepen, kom ik filmen! |
|
quote:Ik denk alleen niet dat ik dat ga overleven, volgens mij is Nieuwleusen ook nog zo'n gristelijk gehucht. Maar goed, dat wil je dan natuurlijk ook nog liever op film hebben |
|
Nieuwleusen is 'anders'. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Oeh *pakt plakband en schraapt keel* |
|
Whoei! Straks een mede feestganger voor vrijdag a.s. op zm! Heersch! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Probeer het eens.. ah toe? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |