|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Daarom juist, Staphorst en Nieuwleusen liggen maar iets van 8 km van elkaar af, dus dan verwacht je niet al te veel verschil tussen de mensen die er wonen. Maar goed, je kunt er wel mede kopen |
|
quote: WAT Mede kopen?? Waaaar!!!!!! HIEEEER met de Mede! |
|
http://www.hetkorfje.nl/ Als je daar dan toch heen gaat kun je meteen zelf je kruizen daar opplakken |
|
quote: Das geen Staphorst maarre yeah een adresje voor Mede en lekkere mosterd zo te zien hmm |
|
Ik had het dan ook over nieuwleusen dit keer |
|
quote: Pff wat is nou acht kilometer. Oh ja, de Imkerij daar zijn oplichters. Ze halen de honig uit Hongarije. Dat weet ik omdat ze verkoper me dat verteld had. Ik zocht naar honig 'uit te buurt', en toen zeiden ze dat ik dan naar Hongarije moest. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Maakt mij niet uit hoor, hmmmm Mede!!! |
|
Whoei, morgen is het al. *jump* I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Dat staat ook gewoon op de etiketjes daar |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:altijd gezellig in het mooie nl |
|
Je kunt het ook overdrijven, kerel. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Was weer gaaf! 12.000 man, 28.000 liter bier en veel gezelligheid. Op naar de volgende edite! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:nou dacht het eigenlijk toch niet!!!veel te druk te warm en de artiesten waren ook niks |
|
quote: Niet? Nou, dat had ik nou nooit verwacht.. |
|
quote: Alsof jij je dat nog kan herinneren. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:ja hoor stond namelijk in de pit bij jannes en jan smit samen met de piratenheadbangclan!!!jij toch ook of lag jij op de grond??? |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:als de nacht verschijnt is het bij nix of het geheugen verdwijnt |
|
Jajaja, jij met je taxi. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina |