![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Daarom juist, Staphorst en Nieuwleusen liggen maar iets van 8 km van elkaar af, dus dan verwacht je niet al te veel verschil tussen de mensen die er wonen. Maar goed, je kunt er wel mede kopen ![]() ![]() |
|
quote: WAT ![]() Mede kopen?? Waaaar!!!!!! HIEEEER met de Mede! ![]() |
|
http://www.hetkorfje.nl/ Als je daar dan toch heen gaat kun je meteen zelf je kruizen daar opplakken ![]() ![]() |
|
quote: Das geen Staphorst maarre yeah een adresje voor Mede ![]() ![]() |
|
Ik had het dan ook over nieuwleusen dit keer ![]() ![]() |
|
quote: Pff wat is nou acht kilometer. ![]() ![]() Oh ja, de Imkerij daar zijn oplichters. Ze halen de honig uit Hongarije. ![]() Dat weet ik omdat ze verkoper me dat verteld had. Ik zocht naar honig 'uit te buurt', en toen zeiden ze dat ik dan naar Hongarije moest. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote: Maakt mij niet uit hoor, hmmmm Mede!!! ![]() |
|
Whoei, morgen is het al. *jump* ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:Dat staat ook gewoon op de etiketjes daar ![]() |
|
![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:altijd gezellig in het mooie nl ![]() ![]() |
|
Je kunt het ook overdrijven, kerel. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
Was weer gaaf! 12.000 man, 28.000 liter bier en veel gezelligheid. Op naar de volgende edite! ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:nou dacht het eigenlijk toch niet!!!veel te druk te warm en de artiesten waren ook niks ![]() ![]() |
|
quote: Niet? Nou, dat had ik nou nooit verwacht.. ![]() |
|
quote: Alsof jij je dat nog kan herinneren. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:ja hoor stond namelijk in de pit bij jannes en jan smit samen met de piratenheadbangclan!!!jij toch ook of lag jij op de grond??? ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
|
quote:als de nacht verschijnt is het bij nix of het geheugen verdwijnt ![]() ![]() |
|
Jajaja, jij met je taxi. ![]() I generally avoid temptation...unless I can't resist it. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |