|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Gaaf! Ben benieuwd! |
|
En, dus... nog een week of twee |
|
Jaaaaahaaaaaaa ---> Nog wat nieuwe nummertjes gemaakt de laatste tijd? [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 13-10-2005 23:29] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Zeker... check www.nextwastedimension.com |
|
quote: Haha, die cover! "no good for me" Vet hoor, klinken alledrie weer lekker, alleen wil ik MEER horen dan die samples... [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 14-10-2005 22:54] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
HIEGH? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
*word getriggerd* HIEGH!!! |
|
Zo. *KICK* lalalalalalalalala "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Volgens mij moeten de stokken van onze backdrop nog in Popfront liggen. Leg je ze even klaar? |
|
*schop omhoog* Gaat weer leuk worden |
|
oe ben misschien dan in woerden, even kijken nog... Je moeder. |
|
quote: Popfront doen joh: lekkere bands en geen zorgen over hoe laat je weg moet, redelijk goedkoop bier... Dichtbij enzo... Ik zet niet voor niks metal neer in Zwolle! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Vergeet er niet bij te vermelden dat er lekker lauw bier is, zoals altijd tijdens de metalavonden |
|
quote: Nou! Er is ook ander bier dan HJ hoor. Maaaaar ik zal extra ruimte in de koelkast reserveren voor HJ "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: IK WIL HJ! Niks niet ander bier, pff!! |
|
quote: tsssssssk verschrikkelijke slang jij! "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Overigens, wat zei je nou net op msn.. mijn msn ging flippen. Hocuspocus onzichtbare gesprekken.. |
|
quote:Grolsch ja. Zet ook maar alvast koud dan |
|
Ook wel present, lauw bier en slechte airco en ik voel me weer helemaal een Zwollenaar! Life doesn't get much better than this! |
|
up |
|
up? down? up? down? lalalalalalala "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Kom ook wel even langswaaien denk ik! |
|
quote:Extra veel hiervan graag!!! |
|
quote: Niet! Schuif maar aan de kant, Hertog gaat voor! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |