IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : 29 Oktober Popfront Zwolle: Next Waste Dimension, Dis Vorige pagina | Volgende pagina
Doomy
Usericon van Doomy
Posted 28-10-2005 21:03 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Hmmm, nog ff kiekuh of ik langskom... ik vind NWD toch maar een kutband eigenlijk

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-10-2005 21:06 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2005 21:03 schreef Doomy het volgende:
Hmmm, nog ff kiekuh of ik langskom... ik vind NWD toch maar een kutband eigenlijk

Hmm gaat Heleentje nog, weet je dat? Ennem wel in Zwolle aanwezig of dat ook niet?

verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 28-10-2005 22:03 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 28 oktober 2005 20:04 schreef MindlessMayo het volgende:
Niet! Schuif maar aan de kant, Hertog gaat voor!

Bie Bah Boeiuh , bier is bier en als ik moet kiezen kies ik liever tussen die 2 bieren dan tussen laat ik zeggen een heineken of een amstel

www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 29-10-2005 2:45 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2005 21:06 schreef MindlessMayo het volgende:
Hmm gaat Heleentje nog, weet je dat? Ennem wel in Zwolle aanwezig of dat ook niet?
Ik denk nee, en nee... maar wie weet kom je me toch wel tegen morgenavond... Ik twijfel nog tussen het heerschende E., en het schamele Z.

[Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 29-10-2005 2:52]

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-10-2005 11:25 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2005 22:03 schreef verlepte theedoek het volgende:
Bie Bah Boeiuh , bier is bier en als ik moet kiezen kies ik liever tussen die 2 bieren dan tussen laat ik zeggen een heineken of een amstel

Das waar, maar als er dan toch keuze is in KOUD bier.. dan Hertog!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-10-2005 11:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2005 2:45 schreef Doomy het volgende:
Ik denk nee, en nee... maar wie weet kom je me toch wel tegen morgenavond... Ik twijfel nog tussen het heerschende E., en het schamele Z.

Ja Epe is natuurlijk wel tha place to be Gewoon gaaaaaan dan, pff!

re-MEM-bry-o
Usericon van re-MEM-bry-o
Posted 29-10-2005 11:44 by re-MEM-bry-o Wijzig reactieProfiel van re-MEM-bry-oQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2005 12:32 schreef FRNK het volgende:
Aanvullinkje made by Frank :

Die 1e rotonde aan je linkerkant als je voor het station staat : naar toe lopen en rechtsaf gaan richting water (dan kom je bij die T-splitsing waar je rechtsaf langs het water moet).

Iets kortere weg : Station uit. Zebrapad over, dat straatje in dat er iets links naast zit, en dan 2e weggetje links pakken. Als je die uit bent kom je ook bij dat water, stukje naar rechts, links brug over en dan weer links onder die Sassenpoort door. (en de rest made by Mayo)
brrr.....dan ben je knap ongelukkig als je vanaf het station naar hedon wilt lopen!!!

re-MEM-bry-o
Posted 29-10-2005 11:47 by re-MEM-bry-o Wijzig reactieProfiel van re-MEM-bry-oQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2005 12:32 schreef FRNK het volgende:
Aanvullinkje made by Frank :

Die 1e rotonde aan je linkerkant als je voor het station staat : naar toe lopen en rechtsaf gaan richting water (dan kom je bij die T-splitsing waar je rechtsaf langs het water moet).

Iets kortere weg : Station uit. Zebrapad over, dat straatje in dat er iets links naast zit, en dan 2e weggetje links pakken. Als je die uit bent kom je ook bij dat water, stukje naar rechts, links brug over en dan weer links onder die Sassenpoort door. (en de rest made by Mayo)
kun je het even voordoen vanaf station naar popfront??rij ik dr wel even achteraan met de auto

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-10-2005 12:04 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2005 11:47 schreef re-MEM-bry-o het volgende:
kun je het even voordoen vanaf station naar popfront??rij ik dr wel even achteraan met de auto

Kom jij ook dan??
Denk alleen niet dat je met je auto door de binnenstad mag rijden

re-MEM-bry-o
Posted 29-10-2005 12:07 by re-MEM-bry-o Wijzig reactieProfiel van re-MEM-bry-oQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2005 12:04 schreef MindlessMayo het volgende:
Kom jij ook dan??
Denk alleen niet dat je met je auto door de binnenstad mag rijden
neuh weinig boeiend zondag naar leeuwarden knalt wat meer........net een knallend megapiratenfest achter de rug!!!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-10-2005 12:09 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2005 12:07 schreef re-MEM-bry-o het volgende:
neuh weinig boeiend zondag naar leeuwarden knalt wat meer........net een knallend megapiratenfest achter de rug!!!

Pffff en dan wel Frnk helemaal willen laten lopen vanaf station naar popfront, terwijl hij dichtbij popfront woont.. foei!

re-MEM-bry-o
Posted 29-10-2005 12:12 by re-MEM-bry-o Wijzig reactieProfiel van re-MEM-bry-oQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2005 12:09 schreef MindlessMayo het volgende:
Pffff en dan wel Frnk helemaal willen laten lopen vanaf station naar popfront, terwijl hij dichtbij popfront woont.. foei!
tja ik weet hoe zo n eind het is wordt er zelf al moe van als ik er aan denk bijna een halve marathon

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-10-2005 13:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2005 12:12 schreef re-MEM-bry-o het volgende:
tja ik weet hoe zo n eind het is wordt er zelf al moe van als ik er aan denk bijna een halve marathon

Heen lopen doe je dan ook niet, gewoon met de bus en terug.. taaaaaaxi!!!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 29-10-2005 13:45 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2005 11:26 schreef MindlessMayo het volgende:
Ja Epe is natuurlijk wel tha place to be Gewoon gaaaaaan dan, pff!
Ik twijfel nog

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-10-2005 14:05 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Zeurkous!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 29-10-2005 14:08 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Moeilijke beslissing hoor...

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 29-10-2005 18:33 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Popfront dan maar

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-10-2005 18:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2005 18:33 schreef Doomy het volgende:
Popfront dan maar

*jeej*
tot vanaaf!

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 29-10-2005 19:28 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2005 18:52 schreef MindlessMayo het volgende:
*jeej*
tot vanaaf!

herrie
Usericon van herrie
Posted 29-10-2005 19:46 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

[Dit bericht is gewijzigd door herrie op 29-10-2005 19:48]

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 29-10-2005 20:10 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 29 oktober 2005 11:44 schreef re-MEM-bry-o het volgende:
brrr.....dan ben je knap ongelukkig als je vanaf het station naar hedon wilt lopen!!!

Zo heel erg ver is t niet hoor! 10 minuutjes ofzo? Valt best mee.

Ik ga zo trouwens die kant op! Tot zo menschjesch!

daemonia
Usericon van daemonia
Posted 30-10-2005 5:33 by daemonia Wijzig reactieProfiel van daemoniaQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2005 19:46 schreef herrie het volgende:

ja wat?

»»» † Embrace The Forbidden † «««

Blair Witch
Usericon van Blair Witch
Posted 30-10-2005 13:45 by Blair Witch Wijzig reactieProfiel van Blair WitchQuote dit bericht

Was leuk gister

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 30-10-2005 13:50 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Ja *koppijn*

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 30-10-2005 14:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2005 5:33 schreef daemonia het volgende:
ja wat?

HELEEEEEENTJE!!!

@Herrie
Waar was jij dan, kwam je popfront niet in?

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com