|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmm gaat Heleentje nog, weet je dat? Ennem wel in Zwolle aanwezig of dat ook niet? |
|
quote: Bie Bah Boeiuh , bier is bier en als ik moet kiezen kies ik liever tussen die 2 bieren dan tussen laat ik zeggen een heineken of een amstel www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Ik denk nee, en nee... maar wie weet kom je me toch wel tegen morgenavond... Ik twijfel nog tussen het heerschende E., en het schamele Z. [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 29-10-2005 2:52] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Das waar, maar als er dan toch keuze is in KOUD bier.. dan Hertog! |
|
quote: Ja Epe is natuurlijk wel tha place to be Gewoon gaaaaaan dan, pff! |
|
quote:brrr.....dan ben je knap ongelukkig als je vanaf het station naar hedon wilt lopen!!! |
|
quote:kun je het even voordoen vanaf station naar popfront??rij ik dr wel even achteraan met de auto |
|
quote: Kom jij ook dan?? Denk alleen niet dat je met je auto door de binnenstad mag rijden |
|
quote:neuh weinig boeiend zondag naar leeuwarden knalt wat meer........net een knallend megapiratenfest achter de rug!!! |
|
quote: Pffff en dan wel Frnk helemaal willen laten lopen vanaf station naar popfront, terwijl hij dichtbij popfront woont.. foei! |
|
quote:tja ik weet hoe zo n eind het is wordt er zelf al moe van als ik er aan denk bijna een halve marathon |
|
quote: Heen lopen doe je dan ook niet, gewoon met de bus en terug.. taaaaaaxi!!! |
|
quote:Ik twijfel nog iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Zeurkous! |
|
Moeilijke beslissing hoor... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Popfront dan maar iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: *jeej* tot vanaaf! |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
[Dit bericht is gewijzigd door herrie op 29-10-2005 19:48] |
|
quote: Zo heel erg ver is t niet hoor! 10 minuutjes ofzo? Valt best mee. Ik ga zo trouwens die kant op! Tot zo menschjesch! |
|
quote:ja wat? »»» † Embrace The Forbidden † ««« |
|
Was leuk gister |
|
Ja *koppijn* |
|
quote: HELEEEEEENTJE!!! @Herrie Waar was jij dan, kwam je popfront niet in? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |