|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Was volgens mij nog geen topic van, een aangezien het werd aangesneden in het Heaven shall Burn topic.. http://www.hellonearthfest.com/hell_on_earth.html Bijna zeker aanwezig! |
|
Leuk feestje! Alleen vind ik Rotterdam net wat te ver voor deze namen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ik pas |
|
De Mindscan crew is in ieder geval aanwezig om flyers uit te delen voor ons eigen optreden in Nighttown en natuurlijk om helemaal los te gaan tijdens Heaven shall burn! Don't blush when I rip you open |
|
quote: HSB heerscht Ik moet nog ff wachten, kijken of een vreund meegaat. Dan maar 's ff kaartjes bestellen. Moet via de mail van de baroeg he? |
|
Klopt. Even mailen naar jccbaroeg@chello.nl graag. |
|
Ja, doe ik zodra bekend is wie er met me mee gaan. / Of er uberhaupt mensen meegaan, anders ga ik dus ook maar niet.. |
|
Hell On earth, is dat niet MANOWAR |
|
quote: NEE. @ grafdelver. Hoe te betalen? Ter plaatse of per afschrijving? |
|
Ik heb gemaild voor kaartjes, aangezien het tóch door kon gaan Gister gemaild, nog niks gehoord.. |
|
Je zult komende week zeker nog reactie krijgen. Kaartjes kunnen gewoon op de dag zelf afgerekend worden! |
|
quote: Da's erg mooi. Ik zat al te wachten Bedankt. BEst wel zin an |
|
Zo, kaartjes besteld. Gaat hier verder niemand?! |
|
quote:Sorry dan is me bromvlieg jarig Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Gefeliciteerd alvast |
|
Tijdschema: 18.30 Zaal open 18.45–19.15 End Of Days 19.30–20.00 Neaera 20.15–20.45 Agents Of Man 21.00–21.30 Evergreen Terrace 21.45–22.45 Heaven Shall Burn 23.00–24.00 As I Lay Dying [Dit bericht is gewijzigd door grafdelver op 04-10-2005 0:30] |
|
edit: zal wel druk worden.. *kuch* [Dit bericht is gewijzigd door oscura op 04-10-2005 0:43] carcasstrid |
|
Nou ja, met zo'n naam trek je, zoals al gezegd, natuurlijk een hoop Manowar-fans aan I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
ja maar die zitten toch juist hier op zm? verder ben ik niet van plan te gaan, behalve als ik me stierlijk verveel en spontane baco drang krijg carcasstrid |
|
Hmm ik denk, Manowar, maar helaas Ik ben wel in de buurt maar ik ben net klaar met werken als de laatste band inzet denk ik LOL Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
lang dagje voor jou dan!! carcasstrid |
|
quote: Ach, de rest van de week is niet anders heh... Ik heb zo wel een goed excuus om niet te gaan sporten en geen noemenswaardig leven te hebben Ghehehe Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
daar heb ik geen excuus voor nodig carcasstrid |
|
Ik ben hier aanwezig. Ubervette line-up |
|
+1 VANAVOND |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |