|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
... dat is het ook niet .. is ene project ter ere van 25 jaar RR |
|
quote: Mwah... De teamcaptains (die heel goed geïnstrueerd zijn vantevoren...) beweren in de Aardschok stuk voor stuk dat het een goed overzicht is van de historie van Roadrunner. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Tja kunnen ze best zeggen, maar dat lijkt me dat dat niet de insteek was ... Vind het een erg gaaf idee trouwens, maar zou zelf wat andere combo's maken ... |
|
Toch even downloaden nu ik lees dat ook Keith Caputo hieraan heeft meegewerkt... |
|
quote: En als ik je vertel dat je dat te danken hebt aan Joey Jordison? Toch maar niet downloaden dan... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Pfffff narrowminded slipknothater |
|
quote: Niets mis met Joey Jordison, prima drummer. Maar ben grote fan van Caputo, dus vandaar. |
|
quote: Ik heb twee cd's van Slipknot origineel, dus ik weet niet tegen wie je het hebt... In jezelf aan het praten alweer? Tip: Let ff op mijn smileygebruik. Dan hoef je niet zo enorm te happen namelijk... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Ik zette er maar geen smiley bij, leek me pretty obvious [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 23-10-2005 16:47] |
|
Net die schijf geluisterd, en meteen weer weggeflikkerd, wat een rotzooi. heavy metal is the law |
|
quote: Mag ik hem? mvg wk10 |
|
quote:C:\\RECYCLER [Dit bericht is gewijzigd door High Voltage op 23-10-2005 19:41] heavy metal is the law |
|
quote: Jij bent toch KD aanhanger? Dat nummer klinkt anders niet verkeerd, imo. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 23-10-2005 22:14] |
|
quote:Zie de vorige pagina Ik vind daarvan de vocals op zich goed, maar de rest trek ik niet echt! heavy metal is the law |
|
Ik vind het een redelijk KD-achtig nr. |
|
Hmmm...die drums..nee, ik blijf erbij dat het niets voor mij is. (kan natuurlijk ook aan mij liggen ) heavy metal is the law |
|
quote: Nou Wim. de stem is natuurlijk okee. maar naar mijn mening haalt dit nummer het toch echt niet in vergeljking met het "echte" King diamond-werk naar mijn mening (en zeer zeker niet met de eerste KD en de eerste twee mercyful fate releases) |
|
Nou ja, ik had het dan ook meer over dat het leek op het hedendaagse KD werk. |
|
Dat klinkt gewoon als afgekeurd Mercyful Fate werk. Die gitaarlijnen zijn echt niet des Koning Diamants! [Dit bericht is gewijzigd door WhiteMetalGay op 23-11-2005 10:29] Hersenloze Mayonaise eten |
|
De bijgevoegde DVD heerscht ook de pan uit.. Veeeeel studio-beelden! Ook echt aandacht besteed aan de dvd, ipv zomaar lukraak wat beelden erop te pleuren.. Echt cool om te zien! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik heb dit nog helemaal niet gehoord, even snel doen, ben zeer benieuwd! ~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~ |
|
Zag ik dit topic toevallig voorbij komen. Wil toch nog wel even kwijt dat dit een zeer puik CD'tje is! Paar mindere nummers natuurlijk, en een paar die wel goed zijn maar niet heel bijzonder. Maar er staan me ook pareltjes op Als geheel ook gewoon erg lekker, prima CD voor een avondje zuipen Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Klopt. Op de DVD verneukt Jordison Set It Off volledig. Eens het tempo wat lager ligt valt die gast echt serieus door de mand. |
|
quote: Set it Off? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |