IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Roadrunner United, The All Star Sessions Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-10-2005 16:10 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik heb 'm nu een paar luisterbeurten gegund en ik vind het best een aardig plaatje. Er staan een aantal - voor moderne metal begrippen - goede nummers op. Maar om te beweren dat dit een overzicht is van 25 jaar Roadrunner, laat me niet lachen...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-10-2005 16:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

... dat is het ook niet .. is ene project ter ere van 25 jaar RR

altx
Usericon van altx
Posted 23-10-2005 16:25 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2005 16:15 schreef Jenje het volgende:
... dat is het ook niet .. is ene project ter ere van 25 jaar RR

Mwah... De teamcaptains (die heel goed geïnstrueerd zijn vantevoren...) beweren in de Aardschok stuk voor stuk dat het een goed overzicht is van de historie van Roadrunner.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-10-2005 16:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tja kunnen ze best zeggen, maar dat lijkt me dat dat niet de insteek was ...

Vind het een erg gaaf idee trouwens, maar zou zelf wat andere combo's maken ...

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 23-10-2005 16:27 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Toch even downloaden nu ik lees dat ook Keith Caputo hieraan heeft meegewerkt...

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

altx
Usericon van altx
Posted 23-10-2005 16:41 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2005 16:27 schreef Mark Z het volgende:
Toch even downloaden nu ik lees dat ook Keith Caputo hieraan heeft meegewerkt...

En als ik je vertel dat je dat te danken hebt aan Joey Jordison? Toch maar niet downloaden dan...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-10-2005 16:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pfffff narrowminded slipknothater

Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 23-10-2005 16:42 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2005 16:41 schreef altx het volgende:
En als ik je vertel dat je dat te danken hebt aan Joey Jordison? Toch maar niet downloaden dan...

Niets mis met Joey Jordison, prima drummer. Maar ben grote fan van Caputo, dus vandaar.

LastFM | Untappd | Bandcamp | Doom what thou wilt shall be the whole of the law

altx
Usericon van altx
Posted 23-10-2005 16:47 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2005 16:42 schreef Jenje het volgende:
Pfffff narrowminded slipknothater

Ik heb twee cd's van Slipknot origineel, dus ik weet niet tegen wie je het hebt... In jezelf aan het praten alweer?

Tip: Let ff op mijn smileygebruik. Dan hoef je niet zo enorm te happen namelijk...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 23-10-2005 16:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2005 16:47 schreef altx het volgende:
Ik heb twee cd's van Slipknot origineel, dus ik weet niet tegen wie je het hebt... In jezelf aan het praten alweer?

Tip: Let ff op mijn smileygebruik. Dan hoef je niet zo enorm te happen namelijk...
Ik zette er maar geen smiley bij, leek me pretty obvious

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 23-10-2005 16:47]

High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 23-10-2005 19:21 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

Net die schijf geluisterd, en meteen weer weggeflikkerd, wat een rotzooi.

heavy metal is the law

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 23-10-2005 19:40 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2005 19:21 schreef High Voltage het volgende:
Net die schijf geluisterd, en meteen weer weggeflikkerd, wat een rotzooi.

Mag ik hem?

mvg wk10

High Voltage
Heavy Metal Attack!
Posted 23-10-2005 19:41 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 23 oktober 2005 19:40 schreef windkracht10 het volgende:
Mag ik hem?
C:\\RECYCLER

[Dit bericht is gewijzigd door High Voltage op 23-10-2005 19:41]

heavy metal is the law

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 23-10-2005 22:13 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 oktober 2005 19:41 schreef High Voltage het volgende:
C:RECYCLER

Jij bent toch KD aanhanger?

Dat nummer klinkt anders niet verkeerd, imo.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 23-10-2005 22:14]

High Voltage
Heavy Metal Attack!
Posted 23-10-2005 23:19 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 23 oktober 2005 22:13 schreef Oud Vuil het volgende:

Zie de vorige pagina

Ik vind daarvan de vocals op zich goed, maar de rest trek ik niet echt!

heavy metal is the law

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 23-10-2005 23:24 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik vind het een redelijk KD-achtig nr.

High Voltage
Heavy Metal Attack!
Posted 23-10-2005 23:25 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

Hmmm...die drums..nee, ik blijf erbij dat het niets voor mij is. (kan natuurlijk ook aan mij liggen )

heavy metal is the law

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-10-2005 8:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2005 22:13 schreef Oud Vuil het volgende:

Nou Wim. de stem is natuurlijk okee. maar naar mijn mening haalt dit nummer het toch echt niet in vergeljking met het "echte" King diamond-werk naar mijn mening (en zeer zeker niet met de eerste KD en de eerste twee mercyful fate releases)

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 24-10-2005 17:31 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nou ja, ik had het dan ook meer over dat het leek op het hedendaagse KD werk.

WhiteMetalGay
Waarheen, waarvoor?
Usericon van WhiteMetalGay
Posted 23-11-2005 10:26 by WhiteMetalGay Wijzig reactieProfiel van WhiteMetalGayQuote dit berichthttp://www.thehun.com

Dat klinkt gewoon als afgekeurd Mercyful Fate werk. Die gitaarlijnen zijn echt niet des Koning Diamants!

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteMetalGay op 23-11-2005 10:29]

Hersenloze Mayonaise eten

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 23-11-2005 10:40 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

De bijgevoegde DVD heerscht ook de pan uit.. Veeeeel studio-beelden!

Ook echt aandacht besteed aan de dvd, ipv zomaar lukraak wat beelden erop te pleuren.. Echt cool om te zien!

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 23-11-2005 11:11 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

Ik heb dit nog helemaal niet gehoord, even snel doen, ben zeer benieuwd!

~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-04-2011 17:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Zag ik dit topic toevallig voorbij komen.

Wil toch nog wel even kwijt dat dit een zeer puik CD'tje is! Paar mindere nummers natuurlijk, en een paar die wel goed zijn maar niet heel bijzonder. Maar er staan me ook pareltjes op Als geheel ook gewoon erg lekker, prima CD voor een avondje zuipen

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-04-2011 19:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Klopt.

Op de DVD verneukt Jordison Set It Off volledig. Eens het tempo wat lager ligt valt die gast echt serieus door de mand.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 01-04-2011 20:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 1 april 2011 19:40 schreef BenKnuckles het volgende:
Klopt.

Op de DVD verneukt Jordison Set It Off volledig. Eens het tempo wat lager ligt valt die gast echt serieus door de mand.

Set it Off?

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com