|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Aaaaah, die DVD. Die ken ik niet Had wel wat dingen op YouTube gezien van die avond, maar dat vond ik over het algemeen vrij matig. Dat ze niet dezelfde bezettingen/artiesten gebruiken, prima, maar dan Ville Valo in plaats van Peter Steele inzetten voor Black No. 1?!? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hij staat volledig te bekijken op Youtube, maar een must is het inderdaad niet. Ville Valo ipv Peter Steele is inderdaad wel erg pijnlijk... I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik was toen ook wat meer nummers aan het kijken, maar mijn favorieten vond ik van bedroevend tot redelijk dus ik was er snel klaar mee Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dat ja. Het concert zal vast en zeker fantastisch geweest zijn voor de toen aanwezige bezoekers, maar het op DVD vastleggen is voor mij niet nodig. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Heb ook een beetje het idee dat het een makkelijke haastklus was, dat optreden. Best zonde, omdat ze toch echt wel wat moeite in die CD gestoken hebben. Was mooi geweest als die DVD ook dat niveau had gehaald Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dawn of a Golden Age is een vet nummer! Past goed bij Dani z'n stem. |
|
Annihilation By The Hands Of God is het beste nummer van het album imo, de vox van Glen Benton en enkele fijne riffs. Joey Jordison valt voor een keer te pruimen als drummer. |
|
De vorige 2 posts zijn ook meteen de 2 beste nummers imp, maar ook de andere nummers zijn vet. |
|
The Dagger is idd ook nog een te pruimen nummer |
|
Ik ga voor No Mas Control. Vet nu-metalnummer. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Guitars - Dino Cazeres, Andreas Kisser, Drums- Joey Jordison, Bass- Paul Grey, Vocals - Glen Benton Dit is toch een geslaagde samenwerking moet ik zeggen, jammer dat de mannen van Obituary schitteren door afwezigheid! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Misschien moet Aratron ze maar vervangen. Wil je muilperen? |
|
quote: Haha nee hoor, deze mannen doen het prima. De show van Obituary in Haarlem was ook vet en goed genoeg om niet nagedaan te hoeven worden 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |