|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
hoe was obituary? |
|
Obituary was ram te gek.Speelde veel van de laatste album.Een zeer goed gevulde Bosuil met eindelijk weer eens "oud" metal volk.Werd ook weer ouderwets veel gebanged.Super. Maroon en Samael vond ik allebei geen zak aan. Vooral Samael was iets om in slaap te vallen. Hails |
|
Maroon was slecht. Samael was super, maar het publiek was niet gereed. Obituary was ook sehr gut! |
|
quote: In Zoetermeer: Super! Een open les in eenvoudig, doch doeltreffend rossen. Een veel te blije, maar supervette drumsolo. Vier keer van het podium lopen, telkens terugkomen en uiteindelijk toch Slowly We Rot spelen. Lelijke rednecks for president! Jammer dat ze dat redneck tourshirt niet in een girly-variant verkochten. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
heerschend!!net als de setlist!! aardige gasten ook Samael was ook heel gaaf en maroon paste niet in het geheel wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Hey, Hier zijn nog wat foto's van het optreden in Zoetermeer, de rest staat op mijn website: www.metal-experience.com Maroon Samael Obituary |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |