|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
optreden gezien op tv, in Polen, best onderhoudend gitarist erbij was magnifiek signature |
|
quote: Die gitarist is nog steeds Patrick Rondat? Die is erg goed!! Heb er wat solo cd's van. Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
Oh ja, Patrick rondat speelde ook mee op de laatste Elegy CD. Prima, hoewel ik liever Henk vd Laars hoor. Maar goed, Rondat speelt Henks loopjes verdienstelijk. Only sick music makes money today - Nietsche. |
|
echt geniaal deze gast, perongeluk een keer het nummer lunaris gedownload omdat ik zocht naar de band, maar uiteindelijk vind ik dit veel toffer ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zojuist gekocht op vinyl. Best vaag maar ik trek het prima. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Necrofiel? |
|
De muziek. Duh. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Toen ik eens met mijn broer jaren en jaren geleden ergens een appartement ging helpen leeghalen (was voor de ouders van zijn toenmalige vriendin, immobiliënstuff) stonden er daar ook platenboxen en in één van die boxen zaten de platen Oxygene en Equinox, heerlijk Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hoor deze meuk wel eens op me werk...best goed ja. Fuck the world and fuck you |
|
Haha, heb jij werk :'). |
|
Ik wel ja....ben niet zo'n goedkope steuntrekkende flikker als jij. Fuck the world and fuck you |
|
Joh, ik ben een student met een bijbaan + stage |
|
Dat zeg ik..... Fuck the world and fuck you |
|
|
|
Hehe. Fuck the world and fuck you |
|
gni.. gni vind juh eigeluk best lief. ps. Jean Michel Jarre, goede 'seks' muziek. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 17-05-2008 12:54] |
|
dat zou ik niet weten, ik doe daar niet aan. Op hetw erk is het niet te doen, het is wel te doen maar je pleurt er van in slaap. Fuck the world and fuck you |
|
Wat, seks? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Sjongejonge, je vrouw is nét op dit forum en het moet meteen over seks gaan... Nooit gedacht dat je zo opgewonden zou raken van je twee favoriete bezigheden in één Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Van de week aangeschaft. Iemand enig idee of eerder werk van Jarre makkelijk te krijgen is? [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 31-05-2008 19:47] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik heb nooit problemen gehad om het te vinden. Zoolook is numero uno. Punt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Zeker 2dehands zie ik die lp's iig vaak zat in de bakken liggen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Die hadden we vroeger toch zelf ook? Herman van de bakker |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |