|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
trippie shit, laten we dat maar niet meer doen ,hehe Herman van de bakker |
|
quote:Precies. Ik heb maar 2 cd's van JMJ en de rest allemaal op LP Ook ZooLook [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 01-06-2008 13:50] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vanmiddag aangeschaft. En idd, makkelijk 2e hands te krijgen. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 13-06-2008 19:05] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb nu bijna alles van Jarre op CD. Ik mis alleen 'Oxygene', 'Equinoxe' en 'The Concert in China' nog. Er is momenteel een 30th Anniversary versie van Oxygene uit. Moest ik maar eens gaan aanschaffen. [Dit bericht is gewijzigd door Devoraz op 30-06-2008 11:35] I am a tempter, extravagant my ways. The world is my menagerie! |
|
Die versie ken ik niet, het is namelijk een heropname, wel met alle orginele instrumenten.. echter met de opnamekwaliteit van nu. Het lijkt me wel gaaf om 'Live in your Livingroom' willen hebben. Dat is een registratie van Oxygene met multiple angles. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 30-06-2008 12:04] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Gaat hier nog iemand naar zn optreden eind deze maand? Black seeds of bunny! |
|
Yup, ben erbij in Antwerpen op 3 december. Samen met m'n pa, hij is de fan en ik ben ermee opgegroeid. |
|
Ik ga naar Ahoy. Voor mij is het ook een kwestie van jeugdsentiment. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |