|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
school? Zitten jullie nog op school? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik wel, hatelijk! |
|
quote: Ja kijk.. je kan zo'n meenemen de school in.. doet men wel vaker om hun ongenoegen te uiten (niet een goed plan overigens maarja). En verder, tsja pech joh. |
|
quote: Gewoon die kleren en kisten weer aantrekken, en anders aangeven bij buro voor discriminiatie SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
haha belachelijk, lonsdale mag dat wel? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
londsdale mag wel kan er niemand mailtje sturen: www.burgerschool.be |
|
quote: Juistem, gewoon niks van aantrekken (figuurlijk dan ). We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ook een goede manier om te protesteren, zonder shirt en schoenen naar school gaan Zenial |
|
quote: haha dies goed ja |
|
Ik werd holbewoner genoemd vandaag op skoole. |
|
quote: Hehe, juist, ze kunnen je toch niet gaan verplichten nieuwe schoenen te kopen lijkt me... Ik zou zeker weten gewoon topless en op blote voeten naar binnen stappen in dit geval! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Kapot beuken die sukkel. |
|
quote: schoenen uittrekken bij de deur t-shirt in je schoen proppen. Hatsjikidee! |
|
quote: pauper |
|
Hehe, je vindt dat je er niets tegen kan doen? Zielig hoor.. Schijt aan die directeur. zo kan ie wel weer |
|
dan moeten jullie gewoon net zolang met hoofddoekjes gaan rondlopen totdat er ook een hoofddoekjesverbod is. Als je nou van je bandshirts hoofddoekjes maakt kan je alsnog je bandshirt aandoen op school! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
yah kijk das echt heel lullig... en da ze naar een brug luisteren is ook erg lullig.. mare bij mij op school wordt nu in eens de school helemaal overbevolkt door van die 2de klassertjes met maidenshirts... ik vind het wel geinig... maar ik zou inderdaad doen wat ze hier zeggen (als ik een jongen was geweest...) shirt en shoenen uit bij de deur... anders is het wel heel erg koud op de fiets lijkt me... de winter begint er alweer aan te komen... en kisten passen met een beetje moeite nog altijd in je kluisje... kijken of dat dan wel mag... |
|
quote: Dat viel mij hier ook al op. [Dit bericht is gewijzigd door Bleh? op 23-09-2005 22:50] |
|
gewoon shirt aantrekken van een band die ze niet kennen niemand zal mijn khanate shirt herkennen als zijnde een metalshirt .... |
|
quote: dat verhaal heb ik nog ergens gelezen vandaag .... en met www.f1-club.be in je onderschrift kan ik wel vermoeden wie je bent (HHF by any chance?) => en sja tis idd belachelijk , maar die regels waren er bij ons vroeger ook op school ... Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Handtekeningen actie, stuur je ouders erop, ga zelf langs bij de directeur/afdelingsleider om te babbelen. |
|
Ook ooit van dit gezeik gehad met een [nogal] christenlijke leraar die niet om 'antichrist' op m'n shirt kon lezen. Hij heeft nogal pech gehad toen, ik ging dat shirt speciaal elke les dat ik die eikel had dragen. |
|
Ik begrijp wel dat mensen sommige shirts vervelend vinden (ikzelf vind telkens tegen een opgereten karkas oid te moeten aankijken ook niet bevorderlijk voor mijn eetlust) maar zover gaan als het te verbieden Wat belachelijk! I am the 1%. |
|
quote: yes, thats me [Dit bericht is gewijzigd door endarkend op 24-09-2005 14:10] |
|
quote: Ja, geef hem een reden om bang te zijn! Lol, bij mij op school weet inderdaad ook vaak niemand dat iets op m'n shirt een band zou zijn |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |