|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ben altijd opzoek naar; Joy Division bootlegs Carcass bootlegs merzbow collaboration/splits/remixen/projecten Nausea (o.a. split demo Terrorizer) Cannibal Corpse - Vile (maar dan met Barnes op zang, hij is in omloop dat weet ik) Necro - Rare Demos Vol 3 Drogheda (alles behalve Morticide split) Retaliation - boredom & frustration Corrupted ( zeg het maar) throbbing gristle ( zeg het maar) Bastard Noise (zeg het maar) Old Ladys Drivers ( alles behalve The Musical Dimensions Of Sleastak) Ik heb nooit genoeg... Suck my piss |
|
quote: ik heb die celebrating 5 years denk ik nog liggen. Eens kijken. Wel een zamelraar signature |
|
sabaton - fist for fight .................. |
|
Heeft iemand voor mij de eerste 2 albums van Slipknot te koop (serieus)? Ik wil ze allebei graag kopen. |
|
ik ben op zoek naar: Absurd - facta luquuntur "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Made Feed Kill Repeat ken je op je buik schrijven ... zeldzaam als de tering |
|
quote: Op mp3 heb ik er wel wat van. Origineel zal moeilijker worden (al ligt Lo Flux Tube nog wel eens in 2e hands cd zaakjes) Zenial |
|
quote: signature |
|
quote: Hmm, jammer. Ik heb hem weleens gedownload. Was toch nog met de oude zanger. Klonk onwijs doomy... |
|
Ben nog altijd weer op zoek naar Sophisticated van Sieges Even. Ooit gehad, maar dat klereschijfje kom ik nergens meer tegen. Iemand? |
|
quote:Zoekze. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: wil je hem niet ruilen? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: gaaf!! quote: Ik weet het O.L.D. - Old Lady Drivers wil ik graag hebm! Formula is een boutplaat trouwens.. Suck my piss |
|
quote:Ik vind em matig, maar ding kun je niet voor minder dan 50 a 60 euro krijgen |
|
Zoek me al een tijdje de pleuris naar de cd's van Tech9, nl hc /oi band, als iemand er wat van heeft en het kwijt wil graag mailen naar posercrusher1@hotmail.com over de prijs worden we het vast wel eens. Fuck the world and fuck you |
|
*SCHOP* Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik heb/had er 2 .. ff kijken |
|
Vent, ik heb: - Winner Takes All - Scars on the Inside Volgens mij de eerste twee albums van ze ... Wil ze wel verkopen/ruilen |
|
ah cool...moe je d'r voor hebben ? Fuck the world and fuck you |
|
mail maar ekkes, jenje@zwaremetalen.com |
|
te ruil heb ik niks....vraagprijs ? Fuck the world and fuck you |
|
Je hebt mail |
|
en mail terug. als m'n compu niet WEER loopt te fucken. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Oftewel die hoef je niet? Ik heb hem in de aanbieding evt. [Dit bericht is gewijzigd door CTTS op 18-10-2005 17:44] |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |