|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb voor je liggen: Slipknot - Massaker cd 18 tracks (is een officiele bootleg cd met Mate Feed Kill Repeat erop en een oude live show, volgens mij dynamo maar kan ik me in vergissen.) ook Rare as hell geloof ik, zoek maar na op google. Slipknot - selftitled digipack cd 17 tracks mail me maar bij intresse ik luister ze toch nooit: bleedingfist@yahoo.com |
|
GEZOCHT: Ved Buens Ende - Those who caress the pale Als je die kwijt wil of weet waar je hem nog kan vinden zou een mailtje aangenaam zijn, thx Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Iemand enig idee of de absurd pantheon split cd ergens in Nederland te koop is?? BVD. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: hahahaha, ik WIST het !!!! POSER MANNETJE !!!! Fuck the world and fuck you |
|
quote:Een bagger split, het Pantheon gedeelte dan. De Absurd helft had ik destijds al op Facta Loquntuur. Sla maar over dus. Ik had btw wel vandaag een mailtje van Christhunt dat zij 'm hebben maar da's Duitsland. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Waar zou ik die ene plaat van Kvist nu eens kunnen vinden.... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: als je het tegen mij gezegt had, dan had ik hem mee kunnen bestellen bij nebelfee "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Het gaat me ook om het Absurd gedeelte. Dat is blijkbaar gelijk aan het materiaal op Facta Loquntuur?? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Altijd even melden heh als je bij heerschmailorders gaat bestellen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Nee dat niet. Facta Loquntuur is een behoorlijk lange full-length. De Absurd nummers op die split staan ook op, de re-release van, Facta Loquntuur. Het is dus niet dat geheel Facta Loquntuur op die split staat. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Live in Leipzig van Mayhem - '94 ben em kwijt signature |
|
quote: geef die Facta Loquntuur maar aan mij "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Mocht ik ooit eens na een hersenbloeding ontwaken en geen metal meer kunnen waarderen dan zal ik er eens over nadenken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: In mijn cd-collectie bijvoorbeeld. Had ik al verteld dat ik hem voor 3 euro gekocht heb? Zenial |
|
Heb Kvist weer veel geluisterd de laatste tijd, erg gave plaat. Zonde dat ze gestopt zijn en onder de naam Urgehal zijn verder gegaan...vond Kvist toch nog een klasse beter. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Haha, wat heb jij toch voor vage shit liggen man. |
|
quote: Bedankt voor de info! Gezocht re-release Facta Loquntuur. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:Als die ooit weg gaat mogen jullie gaan bieden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Vandaar dat ik ook met jou dat zine doe man, t is en blijft toch ook t grootste poser zine van nederland.. of waren dat nou Aardschock en Vampire ?? |
|
quote: nog 4 Azaghal demo tapes hehehe |
|
quote: Gaaf dan maar gewoon aan mij tegen die tijd, neus |
|
quote: Wat !!! Ik hoop toch wel dat iedereen ons ondertussen de grootste posers en scene vernielers vind zeg !! we hebben er nog wel zo onze stinkende best voor gedaan !En het is aardschok, moron. Fuck the world and fuck you |
|
ik waag hier ook nog even een poging. ik zoek nog steeds alles van Dissection, fanboy die ik ben... dit ligt hier al dus doe daar geen moeite voor, maar als het andere releases zijn (digi,ander label of wat dan ook) dan is het welkom! Dissection/Dimmu Borgir Live & Plugged Vol. II Nuclear Blast vid Dissection/Immortal split 7 inch Dissection Maha Kali cd Dissection Live Legacy gatefold 12 inch Dissection Night's Blood live 356/500 12 inch Dissection Storm Of The Light's Bane Nuclear Blast digi cd Dissection Storm of The Light's Bane Picture Vinyl 12 inch Dissection Storm of The Light's Bane ts Dissection The Grief Prophecy 7 inch Dissection The Past Is Alive Hammerheart Records cd Dissection The Past Is Alive Necropolis Records digi cd Dissection The Past Is Alive ts Dissection The Somberlain No Fashion Records cd Dissection Tourshirt 2004 ts Dissection Tourposter 2004 + Handtekeningen Dissection Where Dead Angels Lie shaped cd |
|
Ik doe ook nog maar eens een poging... Opzoek naar: Opeth - Orchid Opeth - Morningrise Opeth - My Arms, your Hearse (Originele persingen) En evt voor een goeie prijs Damnation en Blackwater park... Ook op zoek naar alles van Neuk!.. Dus kom maar met alle aanboden Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |