IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Gorefest - Zaterdag 3 December - Doornroosje Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 02-10-2005 0:34 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-10-2005 11:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Denk je dat de gemiddelde metalhead deze poster gaat snappen?

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-10-2005 11:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

8/12 Gorefest in Hedon te Zwolle

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 02-10-2005 11:33 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2005 11:30 schreef ghoulliette het volgende:

Ik vind hem erg gaaf, maar ik vrees dat je wel eens gelijk zou kunnen krijgen.. Sowieso kent ook niet iedereen, zeker de wat jongere metalfans, het GF logo..

Spirit In Black
Posted 02-10-2005 13:34 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2005 11:30 schreef ghoulliette het volgende:

moet er teveel nagedacht worden?

nou ja was maar een begin....

Rattlehead
Pain's invention, Madness
Usericon van Rattlehead
Posted 02-10-2005 13:45 by Rattlehead Wijzig reactieProfiel van RattleheadQuote dit bericht

Ik vind het juist een van de gaafste posters die ik in erg lange tijd heb gezien zeg!!!! Erg netjes!

Spirit In Black
Posted 02-10-2005 14:14 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

zo, voor degenen die het logo niet kennen er maar bij gezet om welke band het gaat.....de rest laat ik maar over aan de eigen fantasie..

de nieuwe plaat schopt overigens weer klootjes! Checken die plaat!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-10-2005 14:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2005 14:14 schreef Spirit In Black het volgende:
zo, voor degenen die het logo niet kennen er maar bij gezet om welke band het gaat.....de rest laat ik maar over aan de eigen fantasie..

Mooie poster zo en ja duidelijker voor de medemens.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-10-2005 19:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2005 14:14 schreef Spirit In Black het volgende:

Ik neem aan dat je meer mensen wilt binnenhalen dan de gorefest fans, niet dan? Niet zulke lange tenen he.

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 02-10-2005 21:31 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Ga de 28e wel naar Tivoli.. Dubbelconcert met After Forever! (Ja die wil ik ook wel live zien jah )

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

Spirit In Black
Posted 03-10-2005 11:21 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2005 19:50 schreef ghoulliette het volgende:
Ik neem aan dat je meer mensen wilt binnenhalen dan de gorefest fans, niet dan? Niet zulke lange tenen he.

Het is toch ook geen typische metalposter geworden toch? Had niets met lange tenen te maken. Hij was gewoon nog niet af, bedankt voor het advies!

De supports zijn overigens nog niet bekend..

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 03-10-2005 11:48 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

tsja,

zeer gave flyer..

maar gorefest?

fuck, die band is echt kut..

denk dat ik ergens anders ga zuipen...

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

the witch
beter langharig dan kortzichtig
Usericon van the witch
Posted 03-10-2005 12:04 by the witch Wijzig reactieProfiel van the witchQuote dit berichthttp://www.occultfest.nl

quote:
Op 2 oktober 2005 21:31 schreef Ethereal het volgende:
Ga de 28e wel naar Tivoli.. Dubbelconcert met After Forever! (Ja die wil ik ook wel live zien jah )

Ik heb gehoord dat After Forever ook in Hedon samen met Gorefest gaat optreden, dat zou wel gaaf zijn!

see you at occultfest!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 03-10-2005 12:19 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2005 11:21 schreef Spirit In Black het volgende:

De supports zijn overigens nog niet bekend..

Liever geen After Forever!

Spirit In Black
Posted 03-10-2005 12:19 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2005 11:48 schreef irritante klootzak het volgende:
tsja,

zeer gave flyer..

maar gorefest?

fuck, die band is echt kut..

denk dat ik ergens anders ga zuipen...

ook geen liefhebber van False of Erase? Die nieuwe plaat gaat wel degelijk weer die richting uit.

Spirit In Black
Posted 22-10-2005 14:15 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

'

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 09-11-2005 10:34]

Spirit In Black
Posted 09-11-2005 10:34 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

*kick*

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 09-11-2005 10:37 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 2 oktober 2005 11:33 schreef MindlessMayo het volgende:
8/12 Gorefest in Hedon te Zwolle
ja...klotedag zeg

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Kurk
Sleephoer Kiezelmeppers, Dood Hoofd e.a.
Usericon van Kurk
Posted 09-11-2005 18:46 by Kurk Wijzig reactieProfiel van KurkQuote dit berichthttp://www.hedon-zwolle.nl

In hedon mogelijk met Carnal Leftovers als support.... en ik ga gratis naar binnen!!!! (mensen in Hedon kennen werpt nog wel eens zijn vruchten af...

Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 09-11-2005 20:14 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 9 november 2005 18:46 schreef Kurk het volgende:
In hedon mogelijk met Carnal Leftovers als support

Goed, aanwezig in Nijmegen.
Knipsen

What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-11-2005 20:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 november 2005 18:46 schreef Kurk het volgende:
In hedon mogelijk met Carnal Leftovers als support.... en ik ga gratis naar binnen!!!! (mensen in Hedon kennen werpt nog wel eens zijn vruchten af...

Dat is knap geregeld dan

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Meridian
Usericon van Meridian
Posted 09-11-2005 23:01 by Meridian Wijzig reactieProfiel van MeridianQuote dit bericht

Komt er nog een support bij in Nijmegen?

Spirit In Black
Posted 10-11-2005 11:06 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2005 23:01 schreef Meridian het volgende:
Komt er nog een support bij in Nijmegen?

nopes....de band wil er op de eerste avond iets speciaals van maken....extra long...extra fresh...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-11-2005 23:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

uhuh that's what all boys say.....

WhiteMetalGay
Waarheen, waarvoor?
Usericon van WhiteMetalGay
Posted 11-11-2005 12:40 by WhiteMetalGay Wijzig reactieProfiel van WhiteMetalGayQuote dit berichthttp://www.thehun.com

Bij jou in de vaginale broedstoof kan het alleen maar een gore-fest wezen....

On-topic: die nieuwe plaat is zo slecht dat WIL je niet live horen.... La Muerte, oftewel het doodsvonnis van Gorefest!

Hersenloze Mayonaise eten

Spirit In Black
Posted 11-11-2005 14:09 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com