![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
*KICK* ![]() ![]() |
|
gaan er nog mensen naar de Bibelot 9 december? carcasstrid ![]() |
|
staat Gorefest in de grote zaal? hmmmm ![]() |
|
quote:Yep. En in de kleine zaal staan The Bled, Fear Before the March of Flames en The Fall of Troy. En DAT mag ik niet missen ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
morgen ![]() wacken + bier = geheugenverlies ![]() |
|
*kijkt wel ff in Zwolle donderdag* ![]() ![]() ![]() |
|
wat valt er niet aan te snappen?? ![]() |
|
vrij 4 januari in het patronaat sustem of a down ....en nog veel meer maar ben ze ff vergeten ![]() |
|
" Jij bent een randdebiel, jij bent een randdebiel, ja jij bent een randdebiel!!!" ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Kut, Patronaat is hier in Haarlem, dat betekent dat dat uitschot hier ergens zit. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote:Het is je moeder; Mwoewhahahahaha. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ik wist niet dat mijn moeder op cu2 zat! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote:En op nog veel meer.... ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
Kan niet naar Opeth, was namelijk uit uitverkocht, dus ga ik vanaaf naar Gorefest in Haarlem. Hoe waren ze gisteren in Doornroosje? an evil incarnation of DEATH! ![]() |
|
quote: Jep! ![]() ![]() |
|
quote: Vette show, bijna 2 uur lang, druk bezocht en warm. De heren hadden er zin ondanks de duidelijke onwennigheid/zenuwen voor het begin. 1ste clubshow in zes jaar..... ![]() |
|
oja...en hard, erg HARD! ![]() |
|
zeer vet :D, twas alleen wel druk bij de bar ![]() wacken + bier = geheugenverlies ![]() |
|
Mooi om te lezen dat deze Zeeuwse band nog volop publiek trekt. Gorefest heerscht! What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] ![]() |
|
Ben op 4 december in Patronaat geweest bij Gorefest en het was heerlijk! 1 uur en 3 kwartier lekkere old school death metal en Ed Warby is altijd een lust voor het oog! ![]() Het noodlot is er voor iedereen! ![]() |
|
nou... ben benieuwd vrijdag!! ![]() carcasstrid ![]() |
|
Ok aanwezig ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
quote: gezellie!!! oja.. kaartverkoop loopt niet echt denderend. dat had Peet maandag nog vernomen bij Velvet. blijf je trouwens bij mij slapen? ![]() ![]() ![]() carcasstrid ![]() |
![]() |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |