|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Denk je dat de gemiddelde metalhead deze poster gaat snappen? |
|
8/12 Gorefest in Hedon te Zwolle |
|
quote: moet er teveel nagedacht worden? nou ja was maar een begin.... |
|
Ik vind het juist een van de gaafste posters die ik in erg lange tijd heb gezien zeg!!!! Erg netjes! |
|
zo, voor degenen die het logo niet kennen er maar bij gezet om welke band het gaat.....de rest laat ik maar over aan de eigen fantasie.. de nieuwe plaat schopt overigens weer klootjes! Checken die plaat! |
|
quote: Mooie poster zo en ja duidelijker voor de medemens. |
|
quote: Ik neem aan dat je meer mensen wilt binnenhalen dan de gorefest fans, niet dan? Niet zulke lange tenen he. |
|
Ga de 28e wel naar Tivoli.. Dubbelconcert met After Forever! (Ja die wil ik ook wel live zien jah ) Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Het is toch ook geen typische metalposter geworden toch? Had niets met lange tenen te maken. Hij was gewoon nog niet af, bedankt voor het advies! De supports zijn overigens nog niet bekend.. |
|
tsja, zeer gave flyer.. maar gorefest? fuck, die band is echt kut.. denk dat ik ergens anders ga zuipen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ik heb gehoord dat After Forever ook in Hedon samen met Gorefest gaat optreden, dat zou wel gaaf zijn! see you at occultfest! |
|
quote: Liever geen After Forever! |
|
quote: ook geen liefhebber van False of Erase? Die nieuwe plaat gaat wel degelijk weer die richting uit. |
|
' [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 09-11-2005 10:34] |
|
*kick* |
|
quote:ja...klotedag zeg iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
In hedon mogelijk met Carnal Leftovers als support.... en ik ga gratis naar binnen!!!! (mensen in Hedon kennen werpt nog wel eens zijn vruchten af... |
|
quote: Goed, aanwezig in Nijmegen. Knipsen What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: Dat is knap geregeld dan The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Komt er nog een support bij in Nijmegen? |
|
quote: nopes....de band wil er op de eerste avond iets speciaals van maken....extra long...extra fresh... |
|
uhuh that's what all boys say..... |
|
Bij jou in de vaginale broedstoof kan het alleen maar een gore-fest wezen.... On-topic: die nieuwe plaat is zo slecht dat WIL je niet live horen.... La Muerte, oftewel het doodsvonnis van Gorefest! Hersenloze Mayonaise eten |
|
|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |