|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ik zag het hele topic al veranderen in een discussie over wel of niet solos. Hier was het juist meer de bedoeling om de goede solo's aan te prijzen. Ik probeerde jullie niet de les te lezen maar meer om de topic over solos te behouden. Rock on: Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
solo's heerschen. Een mooie solo is een goede toevoeging. |
|
Geef mij de solo's van Pink floyd, Anathema en Psychotic waltz (bleeding) maar. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Randy Rhoads en Stevie Ray Vaughn wil ik ook nog toe voegen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Steve Vay en Joe Satriani samen op het album van Alice Cooper - Hey Stoopid !!!!! Het was voor het eerst dat ze samen speelden op een album, en dat dank zij onze groot meester !!! ALICE COOPER !!!! [Dit bericht is gewijzigd door Shadow_Smile op 06-01-2002 23:07] Wiegen Meister ! |
|
De solo's op nummer 1, 4, en 7 van Arcturus' Aspera Hiems Symfonia album |
|
De solo's van trey op morbid angel - covenat, zijn ook erg goed trouwens! Trieste gast |
|
De solo's van Astennu (ex-Dimmu Borgir) zijn zo mooi... Erg jammer dat ie weg is. Luister nou gewoon eens naar de solo's van In Death's Embrace, The Insight & Catharsis en Dreamside Dominions... Die gast legt er gewoon zoveel gevoel in. Echt geweldig. 11.45: restate my assumptions |
|
slash en jimi natürlich |
|
quote: blablabla.... Trieste gast |
|
yngwie heeft ook wel zijn momenten(zijn debuut regeert nog steeds) maar verveelt toch wel door zijn beperkte stijl. |
|
(even een wat ouder topic van stal gehaald) Ik krijg nog steeds kippenvel als ik het nummer Estranged van Guns 'n Roses hoor. Een geweldig nummer (misschien wel één van mijn mooiste) en met een geweldige meeslepende solo!!! Dit nummer net weer eens gedraait en DAMM!!! {spelfout} [Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 14-09-2002 18:56] |
|
Geef mij maar blues-solo's ! Don't blush when I rip you open |
|
Op Sinister Slaughter van Macabre staat ook een solo. Het is een gitaarsolo die langzaam begint en steeds sneller gaat, ik zou alleen weten welk nummer het is. the only pleasure is pain |
|
Solo's van Erik Rutan heeft Sporty Voleg eerder genoemd... deze avond heb ik weer naar 'Conquering the Throne' van Rutan's band Hate Eternal geluisterd, en die man soleert echt prachtig. Ook als je z'n oude band Ripping Corpse beluistert, hoor je het al. Zeer veel melodie en toch erg agressief (of zo), ben geen techneut, wel liefhebber..... vet!! Vind ik toch een stuk beter dan het meeste death metal-gepriegel. |
|
Favoriete solo's : Jimi hendrix - little wing (live... beste!!) Judas Priest - Ram it down (kutplaat maar GENIALE solo in dat nummer!!) Judas Priest - Victim of changes (live... geweldig!) Dissection - In the cold winds of nowhere (gewoon onmenselijk mooi!) Death - Spiritual Healing (dat geluid!!!) Ik, Wil Schuurman |
|
Djies, mooieste solo's.. Moeilijk kiezen.. Een korte selectie kippevelsolo's dan maar: -Stevie Ray Vaughan - Little Wing (ja, een cover van Jimi) -Slash -- solo in November Rain -Joe Satriani -- Cryin' -Steve Vai -- For the love of god |
|
Allan Holdsworth! |
|
dit zijn er eigenlijk teveel om op te noemen maar die zeker in t rijtje thuishoren vind ik : - Joe Satriani - Steve Vai - Steve Morse - Alan Holdsworth - Yngwie - Jason Becker - John Petrucci - Marcel Coenen ( en dat is echt niet om te slijmen maar dat vind ik gewoon, zowel bij Sun Caged maar ook bij Lemur Voice vroeger en z'n solo-project ) en natuurlijk specifieke nummers zoals die al eerder vermeld zijn in dit topic !!! |
|
Ja idd er zijn zoveel goede gitaristen is heel moeilijk om er ff eentje uit te halen en dan ook nog een specifieke solo hehe............ |
|
Andy la Roque Micheal Romeo de laatste tijd ben ik veel bezig met de Priest-solo's van Painkiller. (Tipton) in de death metal vind ik Azagthoth en Chuck het beste. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Gitarist van Krisiun Gitaristen van Rebaelliun |
|
jenna solo (sorry kon het niet laten) |
|
wie Jennifer Baten? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |