|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
dimebag van pantera kan er ook wat van |
|
idd ja |
|
De solo in saxon's crusader is ook erg tof!! Ik, Wil Schuurman |
|
andy la roque |
|
Drumsolo in 'In-a-gadda-da-vida' van Iron Butterfly wel teverstaan [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 15-09-2002 22:53] |
|
De solo aan het eind van The Mad Butcher van Destruction(pink panter tune op gitaar!) |
|
het eerste wat me nu te binnen schiet is: Morbid: Invocation Of The Continual One (eind solo heerscht) Sworn to the black Secured Limitations etc. Steve Vai: Tender surrender Little Alligator errug kewl FTLoG (titel niet helemaal schrijven, is untrue) Juice etc. Satch: Lords of Karma Satch Boogie .. eigenlijk alles. Petrucci Lines in the sand Eroticmania etc. pfff, te veel om op te noemen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Joe Satriani, het album: Christal Planet en Surfing with the Alien. Ben nu bezig met het leren van het liedje: Always with me, always with you. (damn, die is moeilijk) |
|
quote:Jaja: FOR THE LOVE OF GOD!!! Azagthoth valt door de mand! Maar da's inderdaad wel een erg mooie solo. Touché, pussycat! |
|
kent iemand Bill Lonero? |
|
quote: klopt! "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
"eruption" van eddie van halen. Trouwens heel Van halen I staat vol met superieur gitaarwerk. |
|
I agree Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
*kippevel* heel 'Altitudes' van Jason Becker |
|
De laatste lead in "How could I?" van Cynic. Touché, pussycat! |
|
Hm... de naam die ik in dit topic toch wel mis is Kirk Hammet Verder vind ik de solo's van John Petrucci, Slash & Iron Maiden erg roeleren |
|
quote: hehe, daar is een reden voor... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
mijn favoriete solo's: jim mattheos (fates warning) - still remain's dimebag darell (pantera) - cemetary gates ron jarzombek (gordian knot) - rivers dancing kent iemand de band 'pre mortem' uit nederland? ik heb een demo van hun 'the eye is the punishing conscience' of zoiets. daar staat echt een waanzinnig mooie gitaarsolo op... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Misschien een cliché, maar mijn favoriete solo blijft die van "The Final Countdown" van Europe (uiteraard). Verder erg geslaagd solo's: "Sleepless" van Anathema "Pull the Plug" van Death de beginsolo van "The Arrival" van King Diamond When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
De eindsolo in het nummer Sleep van Psychotic waltz, kippenvel !!!!!!!! BLASTBEATS FOREVER |
|
quote: UHHUH!!! waanzinnig mooi ja!! gaaf trouwens dat je ze kent, weinig mensen kennen PW. Ik heb ze dat nummer live zien spelen, heeel bizar! |
|
[quote]Op 24 december 2001 5:43 schreef Mutilator het volgende: Chuck Schuldiner natuurlijk.... zeer melodieus en vol dramatiek/intensiteit Luister maar eens 'Voice of the soul' en/of de solo in 'Empty words' om maar een paar voorbeelden te noemen. Helemaal mee eens, Chuck rules Suicide Machine |
|
De drumsolo van de drummer van Motorhead op waldrock dit jaar was ook wel wat je noemt redelijk tot zeer aangenaam |
|
quote: tja, ouwe drummer van king diamond! wat ullrich roth deed voor the scorpions heeeel vroeger, was ook te gek, heel hendrix stijl. Oud Vuil. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |