IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Wanhoop Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-10-2005 11:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Wie kent deze getalenteerde Vlaamsche Doom-belofte nog niet?

Voorlopig uitgebracht:

KLUDDE-De Verdoken Waarheid / WANHOOP-Elegy of Despair (Neph001)

En binnenkort een split 7" met broeders Until Death Overtakes Me !

Zeker de moeite om eens door je oren te blazen.

www.despair.be
www.nepherex.com

voorlopig nog geen extracts

signature

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 04-10-2005 11:56 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2005 11:05 schreef Hypnos het volgende:

Dat schijfje met Kludde heerscht!! Die gasten van Kludde zijn van de kanten van Aalst...Weet jij niet waar die mannen van Wanhoop ergens vandaan zijn?

Member of the iso-betawuste crew!!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-10-2005 12:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Zwarte dood (gitarist en eigenaar van Nepherex-label) is van Dendermonde. De meesten zijn uit de buurt denk ik.

Er is trouwens een line-up wissel op til.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 04-10-2005 12:02]

signature

Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 04-10-2005 12:04 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Zeer goede split-schijf. Vooral het Kludde gedeelte kan ik ferm smaken. Wanhoop zou ik niet echt als doom omschrijven ... Redelijk dark metal-achtig, wat ruwe Shining trekjes, ...

'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-10-2005 12:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2005 12:04 schreef Wolveken het volgende:
Zeer goede split-schijf. Vooral het Kludde gedeelte kan ik ferm smaken. Wanhoop zou ik niet echt als doom omschrijven ... Redelijk dark metal-achtig, wat ruwe Shining trekjes, ...

Idd. Wanhoop in het begin meer Black-doom, maar het gaat meer pure Doom uit met de nieuwe nummers. Nicholas van Shining is trouwens geen vreemde voor enkele Wanhoop leden.

signature

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 04-10-2005 12:12 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

De split met Kludde is zeker in orde!
Meer doom in het vervolg? Ach, ik zal wel zien hoe het dan klinkt..

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-10-2005 18:50 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik vind het Kludde gedeelte erg tof. Wanhoop is zeker niet vervelend maar gewoon niet mijn ding.
Ik hoor trouwens wel wat Lugubrum invloeden in Kludde.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 04-10-2005 18:53 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Wel een aardig bandje, kan nog wel wat worden later als ze groot zijn

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Wanhoop
Usericon van Wanhoop
Posted 06-10-2005 11:59 by Wanhoop Wijzig reactieProfiel van WanhoopQuote dit bericht

Bedankt voor de reacties. We werken momenteel aan een split 7" én aan de fullcd 'Elegy of Death'. Er zijn ook enkele optredens in het vooruitzicht. Tussentijds zou er ook een split-7" verschijnen met Until Death Overtakes Me.

Wat onze broeders Kludde betreft, de fullcd "In den Vergetelheid" zal in het voorjaar uitkomen op mijn label NephereX (neph005). De muziek is een pak beter dan de split en wordt ingedrumd door een klassedrummer! Of ze nog gaan optreden valt voorlopig af te wachten. Ze hebben in alle geval mijn steun!

Groeten,

Bert aka DMA
www.despair.be
www.nepherex.com

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 06-10-2005 12:02 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2005 11:59 schreef Wanhoop het volgende:
Bedankt voor de reacties. We werken momenteel aan een split 7" én aan de fullcd 'Elegy of Death'. Er zijn ook enkele optredens in het vooruitzicht. Tussentijds zou er ook een split-7" verschijnen met Until Death Overtakes Me.

Wat onze broeders Kludde betreft, de fullcd "In den Vergetelheid" zal in het voorjaar uitkomen op mijn label NephereX (neph005). De muziek is een pak beter dan de split en wordt ingedrumd door een klassedrummer! Of ze nog gaan optreden valt voorlopig af te wachten. Ze hebben in alle geval mijn steun!

Groeten,

Bert aka DMA
www.despair.be
www.nepherex.com

2 cd's om naar uit te kijken.

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 06-10-2005 12:05 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2005 12:12 schreef Bleh? het volgende:
De split met Kludde is zeker in orde!

inderdaad ... en hoe meer doom hoe beter

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 06-10-2005 12:06 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2005 12:05 schreef DaVinz het volgende:
inderdaad ... en hoe meer doom hoe beter

Mweh, hetzelfde is al genoeg

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-10-2005 12:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik hoor Nuclear Blast al komen

signature

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 06-10-2005 12:12 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2005 12:10 schreef Hypnos het volgende:
Ik hoor Nuclear Blast al komen
dan hoor je mij al weer gaan

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 06-10-2005 15:18 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

heeft kludde weer een vaste drummer gevonden?

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

Wanhoop
Usericon van Wanhoop
Posted 07-10-2005 9:05 by Wanhoop Wijzig reactieProfiel van WanhoopQuote dit bericht

Neen, de cd wordt ingespeeld door een studio-drummer. Kludde bestaat momenteel enkel nog uit Snoodaert (gitaar) en Uglúk (bas /zang).

quote:
Op 6 oktober 2005 15:18 schreef Digerdoden het volgende:
heeft kludde weer een vaste drummer gevonden?

Wanhoop
Usericon van Wanhoop
Posted 27-05-2006 20:03 by Wanhoop Wijzig reactieProfiel van WanhoopQuote dit bericht

Amateuristisch live-clipje van ons laatste optreden:

Hearse of The Black Death

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-05-2006 20:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Me was there !

signature

Zwarte Dood
Usericon van Zwarte Dood
Posted 19-06-2006 9:01 by Zwarte Dood Wijzig reactieProfiel van Zwarte DoodQuote dit bericht

Nieuwe Wanhoop website

Toekomstige optredens:

18/08/2006 @ Jh Nijdrop, Opwijk met o.a. Goddess of Desire, ...
26/08/2006 @ Pazzop, Bladel (NL) met Black Crucifixion & Merrimack
28/10/2006 @ Frontline, Gent met o.a. The Prophecy, Pantheist, Insanity Reigns Supreme,...

Op dit moment zijn we bezig met ons eerste full album op te nemen. Getiteld 'Elegy of Death'. Deze zal te verkrijgen zijn op het einde van dit jaar.
Ondertussen...hou onze website in de gaten voor nieuwe nummers.

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 19-06-2006 9:11 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Naajs!!! En goed nieuws vr nieuw optreden en album

Member of the iso-betawuste crew!!

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 19-06-2006 12:24 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Goed nieuws inderdaad!

quote:
Op 19 juni 2006 9:01 schreef Zwarte Dood het volgende:
28/10/2006 @ Frontline, Gent met o.a. The Prophecy, Pantheist, Insanity Reigns Supreme,...

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-06-2006 12:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2006 12:24 schreef Bleh? het volgende:
Goed nieuws inderdaad!

+1

signature

Zwarte Dood
Usericon van Zwarte Dood
Posted 04-07-2006 11:21 by Zwarte Dood Wijzig reactieProfiel van Zwarte DoodQuote dit bericht

Er zijn een aantal nieuwe soundsamples online gezet!

Check it out!

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 04-07-2006 11:41 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2005 12:04 schreef Wolveken het volgende:

Zwarte Dood is de zanger en Bert is de gitarist/labeleigenaar.

Samples klinken ok, jammer dat jullie een drumcomputer gebruiken. En nog meer jammer als je ook geen echte drums in de studio gaat gebruiken met zo een beest achter de kit!

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 04-07-2006 11:42 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2005 12:01 schreef Hypnos het volgende:
Zwarte dood (gitarist en eigenaar van Nepherex-label) is van Dendermonde. De meesten zijn uit de buurt denk ik.

Er is trouwens een line-up wissel op til.

Dit moest ik quoten.

Krijt
De drummer die je (nog) niet kent.
Usericon van Krijt
Posted 04-07-2006 17:45 by Krijt Wijzig reactieProfiel van KrijtQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2005 11:05 schreef Hypnos het volgende:

Wie kent deze getalenteerde Vlaamsche Doom-belofte nog niet?

Voorlopig uitgebracht:

En binnenkort een split 7" met broeders Until Death Overtakes Me !

Zeker de moeite om eens door je oren te blazen.

www.despair.be
www.nepherex.com

voorlopig nog geen extracts

Het logo is echt niet te lezen, imho. Maar daar gaat het niet om.
Ik baal er best wel van dat ik op deze computer geen geluid heb. ( boxjes naar de maan )
Ik zal straks wel even verkassen en eens luisteren.

"Mine friends, I loveth thee to tiny fragments." - Ik

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com