|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Lijkt net Wanhoob...als ik die band was zou ik die P ff veranderen. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
hjet lijk top bann00b. wie? Suck my piss |
|
Kan ik dat schijfe (split met kludde) gewoon op de site bestellen? |
|
quote: Joa zei me onlangs dat hij het zag zitten! Ik zal hem pushen :D |
|
quote: U kan mij gerust een mailtje sturen: ZwarteDood@pandora.be Ik ben diegene die de laatste 5 cd's van de split met Kludde in handen heeft. @Gorath: Het zou inderdaad een verschil maken met echte drums, ik hoop dat zowel DMA als Joa nog van gedacht veranderen. |
|
Samengevat: In 2003 werd Wanhoop opgericht. In 2004 brachten wij onze demo 'Elegy of Despair' uit als een split-CD met Kludde. We hebben later wat optredens gedaan met bands zoals Shining, Forgotten Tomb, zelfs My Dying Bride op een festival. [Dit bericht is gewijzigd door Wanhoop op 02-11-2012 7:57] |
|
quote: Hey, EZDrummer met de drumkit from hell preset.. Klinkt allemaal best aardig, maar daar zou ik toch nog wat mixtechnische truucjes op toepassen. Kun je heel vet laten klinken met wat FX en sound replacement, maar zo droog out of the box.. Meh. Zonde, want de muziek is verder ok, maar dit zorgt ervoor dat ik het niet ga luisteren. Goed, nu ben ik een audio-mierenneuker, maar toch [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 16-07-2012 22:24] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Instant buzzkill. Ik vind het verder allemaal erg eins-zwei-drei-doommetal klinken, niets voor mij. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
mooi dit, beetje het zelfde als na het snuiven vergeten je neus af vergeten te vegen. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
ja, idd, DKFH, ik ben me bewust dat het suckt... er wordt aan gewerkt. ben nog maar in de demo-fase hé. ik heb tijd... [Dit bericht is gewijzigd door Wanhoop op 02-11-2012 7:57] |
|
[quote]Op 22 juli 2012 13:42 schreef Wanhoop het volgende: ja, idd, DKFH, ik ben me bewust dat het suckt... er wordt aan gewerkt. ben nog maar in de demo-fase hé. ik heb tijd... |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Wanhoop op 02-11-2012 7:58] |
|
/ [Dit bericht is gewijzigd door Wanhoop op 01-11-2012 10:35] |
|
/ |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Wanhoop op 02-11-2012 7:58] |
|
Dude wat een zooi! Vijf posts achter elkaar en de laatste is een quote dus daar kan men verder niet zelf uit quoten zonder een heel klein beetje moeite te doen. Op 1 november 2012 10:33 schreef Wanhoop het volgende: nog een demootje. met de mix ga ik me trouwens niet bezighouden. ben niet zo'n doe-het-allemaal-liever-zelver. let wel: er komen andere vocals op. ik geef maar de zanglijnen aan. ja, idd, DKFH, ik ben me bewust dat het suckt... er wordt aan gewerkt. ben nog maar in de demo-fase hé. ik heb tijd... hier een volledig nummer: https://www.facebook.com/opusdesperandum Muziek is niet echt mijn ding om heel eerlijk te zijn, klinkt me wat te simpel zelfs voor doom begrippen. [Dit bericht is gewijzigd door G.I.R.L. op 01-11-2012 14:18] Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
Volgens mij is hij gewoon wanhopig. 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: waarom trouwens upload je dit als het nog niet klaar is trouwens? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Wat een puinhoop. |
|
klote forum hier zeg. je kan niet eens een post deftig aanpassen of deleten. flikkers! |
|
quote:Aanpassen gaat prima, ook meerdere malen. Deleten kan inderdaad niet. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Je klinkt een beetje wanhopig man! |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Spuit elf! 5 Euro's? Op je muil!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |