|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Niet zeuren jij! |
|
Hihi, Podium zal nooit meer hetzelfde zijn. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
jaja zeker van de party!!! |
|
Collega! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Is er iets van een betaalbaar hotel of zo in de buurt van Hoogeveen? Ik weet dat er bij de afrit een hotel zit, maar geen idee van de prijzen. Wellicht nog andere alternatieven? Wil natuurlijk graag nog even I.N.R.I. zien en als het gezellig is blijven we waarschijnlijk ook nog wel even rondhangen. Het kan dan wel eens heel laat worden om nog even terug te rijden naar Sliedrecht en omgeving. |
|
Geen idee of er hotels in Hoogeveen zijn, vast wel maarja prijzig. Je kan altijd nog pogen in Zwolle te overnachten, 35 minuten rijden alleen tja geen bob aanwezig en geen vervoer op de trein na. Hmzz misschien weet The Witch wel wat overnachtingsplekken in Hoogeveen qua hotelletjes enzo. |
|
Anders zoek je even mbv de telefoongids oid. Zoveel mogelijkheden op internet. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Aan hotelletjes geen gebrek in Hoogeveen en omgeving, maar allemaal zo'n 70 euro + Die Bob is geen probleem, ik drink zelf namelijk geen alcohol (nooit ). Zal ook even met de rest moeten overleggen, wat zij willen doen. Een hotel slaapt natuurlijk wel lekkerder uit, dan thuis met die kids |
|
quote: Zoveel was duidelijk. Check het woordje 'betaalbaar' voor hotel. |
|
quote: Inderdaad fiks duur die hotels. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-10-2005 14:02] |
|
quote: Ckeck de 'tarieven' op de gevonden sites. [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 11-10-2005 14:42] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Er is ook een hotel boven de chinees in Hoogeveen. De chinees heet international, en ligt vlakbij het station. Volgens mij staat het nergens aangegeven dat die chinees ook een hotel heeft, dus dat kun je nog wel proberen! see you at occultfest! |
|
je kan ook doorzuipen in een cafe en daarna 2 uurtjes wachten op het station.....meeste treinen gaan om 6 uur alweer |
|
quote: Ik heb thuis nog wel slaapplaats voor 1 misschien ook wel 2 personen. En ik woon in hoogeveen. Das'n tippe vanaf t'Poduim (Oogeveens) Maar na het optreden eerst nog ff lomp zuipen in de kroeg. Cheers!!!! |
|
|
|
Massive Assault na Pulverizer? --------------------------- @Slome, I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Wat nu " ", mijn waarde grappenmaakster? Ik was ook van plan hier heen te gaan hoor. En het was afgelopen weekend best vol zonder dat ze een blik zetemmers moesten lostrekken (Ok, er waren 2 uitgezonderingen ) |
|
dit las ik op demuur Wegens het noodzakelijk vertrekken van de drummer zijn onderstaande I.N.R.I shows gecancelled. 18 Nov Metropool Hengelo 27 Nov Lucky Rijssen 28 Jan Podium Hoogeveen |
|
staat overal te lezen |
|
quote: Donders jammer Freddah! Gaan jullie nog wel een vervanger zoeken? Portall is ook gaaf, die zanger lijkt wel een beetje op Henri van INRI. see you at occultfest! |
|
quote: portal inplaats van inri beetje een afgang voor inri..... |
|
Ik weet nog wel een leuk bandje www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Zoek maar een vervangende drummer! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik weet nog wel een drummer www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |