|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Geile vent was dat... Nee dan die meiden die achter ons stonden...huppelgothics olé iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:Da's Molle!! |
|
quote:Lekker ding. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ghehe die waren erg grappig ja, gedroegen zich als goedkope hoeren die een bandlid kwamen oppikken. En hun dansje was wel erg bijzonder ja.. |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Topic naam? |
|
subforum 'foto's'. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Oh was er dan nog meeerrrr edit: hmm foto topic spam! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 30-01-2006 21:21] |
|
Eng he? Je hebt geluk, hij heeft jouw foto niet online gezet. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Die van zichzelf ook niet, waar ik hem zo netjes voor aantikte.. |
|
Ik zet ze wel even online. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Hahaha neuh, laat maar mooi zo.. leuke foto's trouwens |
|
I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Concerten | Vorige pagina |