|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Onakentona is toch geen metal? Touché, pussycat! |
|
Vraag het aan de maker van de poster. Bruce Banner |
|
zonde. de poster heeft ook een achterkant geheel wordt dus [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 11-11-2005 23:36] Bruce Banner |
|
Dat is wel de allerallerallerallerlelijkste poster van de hele wereld. |
|
dus je komt ook? Bruce Banner |
|
Die kans zit er best in! |
|
Vet handig, zo'n poster met achterkant |
|
nou... Bruce Banner |
|
lelijke bands, lelijke poster |
|
Voor de datum: Use your X-Ray Vision(tm). Dat heeft tog bijna iedereen tegewoordig |
|
Misschien worden ze wel op transparant papier gedrukt... |
|
of je plakt er gewoon 2 op, naast elkaar. wat een gehannes over posters zeg... GEWOON KOMEN, JA?! Bruce Banner |
|
cool volgens de Paspop site zijn wij een band uit Zwolle, nou ehh wij komen toch echt uit Kampen hoor |
|
quote: Dat komt omdat jullie zo lelijk zijn |
|
hehehe ja best wel, maar wij hebben gelukkig wel de NIX factor |
|
grim Simplon gezamenlijk platbeuken dan maar? Bruce Banner |
|
nou we gaan zeker een poging wagen , met onze uber korte setlist.onze nieuwe bassist heeft namelijk een beetje last van zijn korte termijn geheugen het is in de 'grote zaal'toch? die boven zaal heb ik een trauma van! |
|
grote ja Bruce Banner |
|
quote: Ook van zijn lange termijn geheugen |
|
hmmm komt vast door dat rare groene goedje dat ie koopt bij de Oasis in Grun |
|
quote: FF bij de buren op bezoek |
|
quote: Kut, druk ik op quote, ben ik alweer kwijt wat ik op wou schrijven... hm nou we hebben een dubbele set, elk nummer eerst zonder bas om mij even te laten zien hoe die ook alweer ging, daarna een poging mèt bas... dus dan krijgen we wel een uur vol... ow en we stoppen Peeler vol met dat groene goedje van de Oasis, lult ie wel een kwartier tussen elk nummer door... |
|
quote: En jij was? |
|
Loop ik net door de stad, proberen die lui van Torched me bovenstaande poster aan te smeren... Goed bezig lui |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |