|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...????? |
|
quote: ik hoorde iets over Pusfilled paprikachips enzo.... Bruce Banner |
|
quote: verrek ja is ook zo.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Toch per ongeluk van gegeten?!? Ach, was je eigen pus... [Dit bericht is gewijzigd door B-O-L-D-E-Y op 15-12-2005 17:49] |
|
Hele lading Elexorien foto's hierzo: http://www.elexorien.com/index.php?option=com_zoom&Itemid=46&catid=12 verder nog: http://www.hesserzand.nl/elexorien/elexorien-simplon10-12-2005/ (alle bands, en wat publiek) [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 15-12-2005 18:08] Bruce Banner |
|
ja was wel lache daar in simplon vooral met grindminded en de chips en de |
|
en de KAAS! Bruce Banner |
|
Echt wel kaas |
|
iemand nog Grind Minded pics? |
|
Bruce Banner |
|
Hey Bram, weet je zeker dat je je beker niet hebt..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: nop.. van alle andere bands wel, wie waren weer eens te lelijk |
|
donders.... Misschien dat Regeer wat heeft (vast wel toch??) Bruce Banner |
|
hope so, maar zijn genoeg pics gemaakt volgens mij |
|
De uber-concertbezoeker Erwin Meijer heeft vast pics gemaakt... |
|
quote: en onder welke naam is die grimme meneer ook wel bekend? edit; eh, en alt129 [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 15-12-2005 23:46] Bruce Banner |
|
Ja, ja, ja... Cut the crap Aangezien dit enige tijd dood lag, hier... Maar whatever... Heb wel Pics, ja... Komen er een paar: |
|
Gave foto's. Wat een vaag shirt had Jerry aan trouwens. Gaat vast DE nieuwe mode in 2006 worden. [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 16-12-2005 16:23] |
|
hmmzz idd wazig ben gvd opgelicht door die gasten van Toxocara , shirts verkopen met 2 verschillende mouwen en mijn Monolith shirt is op een wazige manier rose geworden |
|
Vette foto's, thx |
|
Regeer, heb je nog meer spul? Bruce Banner |
|
quote: Wat bedoel je precies? Elekso-Klaxon had je al... Verder nog een paar van de andere bands idd... Post er nog wel een paar... |
|
Oh ja, da's waar ook. Dat staat allemaal in Duitsland op de pc... Bruce Banner |
|
Gheestenland: |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |