|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Victims of the bubonic Plague is vrij heersend. Dead things grow from deep inside... |
|
Jeps. En alle cd's van Lost&Found (voor punk/hardcore) |
|
Mijn favo's: -Beauty in darkness -jaren 80 verzamelaars -de Zillo verzamelaar en de door een vriend van me samengestelde Knuffel-Vampie's Paradise deel 1 t/m 3 Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Beauty in darkness is ook erg goed Heb jij toevallig een lijst met al; je cd's erop ? Ik wil weer eens een uitgebreide ruilsessie houden. |
|
hmz ik maak ze altijd zelf voor in de auto. |
|
Ik heb iets van 8 cd's gebakken voor het dj-en .. Allemaal retelekkrer electro en industrial |
|
En ik maak ze voor in de bus/trein/fiets. Ik heb jammer genoeg nog een rijbewijs, maar komt er aan, dus opgelet in mensen in Utrecht (en Zoetermeer). |
|
maak die krengen zelf wel "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik haat verzamel CD's die 40 piek kosten. Zoals Beauty in Darkness. Van die goedkope verzamelaars van 10 piek of zo zijn wel ok. |
|
kreeg op wacken een sampler met boekie in me klauwe gedrukt voor maar 5 mark ofzo dusseh tsja waarom niet he bleek achteraf best cool te zijn Je moeder. |
|
quote:vind alleen de 1e heerschend en voor zo ver ik weet zijn er ook (nog) maar 2 en trouwens deze bubonic cd's heerschen ook omdat ze erg goedkoop zijn. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Victims of the bubonic plague is vrij goed idd, maar die verzamelc.d. van Hammerheart (sign of the hammer) vind ik echt wel zeer goed. Ook Blackend is best wel goed. This ode to my unfading sorrow: A diary in minor-notes |
|
Ben niet zo into verzamelaars.. leen ze meestal van anderen of luister ze in cd-zaakjes ofzo,, Het probleem is namelijk dat je de goede nummers uiteindelijk toch wel krijgt omdat je dan de gehele cd hebt.. En voor het achterelkaar luisteren van coole nummers gaat ook nooit op omdat er altijd shitnummers tussen zitten Maar er zijn uitzonderingen: NORDIC METAL - A TRIBUTE TO EURONYMOUS vind ik bijvoorbeeld erg goed! Er zitten ook wel mindere nummers tussen maar vrijwel alle nummers zijn verder demo-versies en dergelijke (hoewel de meeste nu ook op remasters, rereleases en bootlegs verschenen zijn) .. Toch erg goed! (Vooral FREEZING MOON, van Mayhem) |
|
Ik mis er een en dat is mijn absolute underground klassieker: Deaf metal sampler Dit is een sublabel van Peaceville geweest met nog steeds 'unreleased trax' zoals 'The view' van Eucharist!!!! Verder toffe verzamelaars zijn: War compilation Wardance omdat er nummers op staan die nooit op reguliere releases zijn gezet!!!! Verder: World domination 2 (goedkoop: F17,50 voor 2cd) At death's door 2 (Death covert Kiss: God of thunder ) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-12-2001 7:39] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
De Contaminated series van Relapse zijn essentiele verzamelaars voor de mafkezen onder ons. Andere goede compilaties zijn de Obscene Extreme series van Obscene productions en de tribute cd's voor Carcass, Impetigo en Regurgitate. |
|
Contaminated 3 heb ik in mijn bezit....staan wel leuke dingetjes op maar ben er niet lijp van ofzo.....hoe zijn de andere delen? Suck my piss |
|
De andere Contaminated delen zijn uit hetzelfde hout gesneden. De verschillende assault CD's van Relapse zijn ook wel aardig, overigens. Binnenkort komt een Dutch Assault CD uit met opnamen van Inhume, Last Days of Humanity, Suppository en S.M.E.S. Dat wordt volgens mij een regelrechte neutronenbom van een CD |
|
De CBR Compilation - Projections of a stained mind (of iets dergelijks) .. erg goed, staan een paar hele goede tracks op, die in die tijd ook nog nergens anders waren verschenen.. Helaas zeer rare .. dus als iemand hem heeft?? (CBR betekent Chicken Brain Records (echt waar!) Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: hey, de laatste obscene extreme zit in mijn mailorder.. interesse?! en de regurgitate tribute is niet zo cool... die andere 2 zeker wel!! |
|
quote:die heerschen inderdaad |
|
quote: die heb ik wel, maar doe hem niet weg! kon je gewoon kopen, zit je op rhodium? anders wil ik 'em wel uppen. verzamelceedees zijn goed. met judgement day stonden we op een paar, oa. and justice for none. deze kwam in handen van krabathor en daardoor hebben we vele optredens in tsjechie gedaan! Oud Vuil. |
|
Heh voor mij is de ultieme verzamel cd nog wel "Peaceville Volume 4" uit 1992. Bevat toffe oude nummers van Anathema, My Dying Bride, Autopsy, Darkthrone, Paradise Lost, The Gathering, Traumatic Voyage en At the Gates Ook een cult-klassieker is natuurlijk "Grindcrusher: the Ultimate Earache" uit 1991 geloof ik. Schitterende nummers van Morbid Angel, Godflesh, O.L.D., Nocturnus, Bolt Thrower en Napalm Death Verder vind ik de hele Blackend serie (1 t/m 5 geloof ik) ook behoorlijk cool, heb ik veel toffe blackmetal bands van leren kennen. En qua verzamel cds mogen ook de "Tribute to..." cds niet ontbreken. Mijn favoriet op het moment "Originators of the Northern Darkness - Tribute to Mayhem" met erg lekkere mayhem covers door o.a. Immortal, Emperor, Vader, Limbonic Art en Absu ..maar zo kan ik nog wel uren doorgaan Zenial |
|
quote: die peaceville heb ik ook. en ik hoorde laats dat die grindcrusher ceedee zowaar een collector's item is(topic over) heb ik ook, is errug goed! carcass -exhume to consume in een andere versie stond er ook op! Oud Vuil. |
|
quote: Ja klopt, er zijn geloof ik ook tig verschillende versies van in omloop (met verschillend coverart enz) Ik heb op de metalmarkt op Wacken nog een andere leuke verzamelaar gevonden: "No Peace At All" van peaceville uit '93. Wist geeneens dat die bestond Een andere lekkere underground black metal verzamelaar is trouwens "Encyclopedia Pestilentia". Een 3-dubbel-cd met bands als Moonblood, Odium, Yyrkoon, Skoll, Non Serviam, Necromicon, enz... staat een hoop leuk spul op! Zenial |
|
ik vind die cd's die bij ablaze zaten altijd heerschend, en op die manier veel toffe bands ontdekt Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |