IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Jolly? Volgende pagina
Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 21-12-2001 21:57 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Kerst staat weer voor de deur.Ben ik nu echt de enige die er zwaar tegenop ziet?
Ik wordt goed aggressief van al die belletjes tingeltjes en koortjes

Wie viert wel (gezellig opgeprikt met familie aan tafel) of niet ( 2 dagen in bed en doen alsof de wereld ff niet bestaat)


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 21-12-2001 22:01 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik hou er ook niet van. Al dat opgedrongen vrolijk doen en lief voor elkaar zijn, zodat we het rest van het jaar weer lullig kunnen doen.... blegh!


Dead things grow from deep inside...


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 21-12-2001 22:06 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

vin er ook geen ruk aan, ik doe er niet aan en, ik word er alleen maar sacherijnig van....ik op de feestdagen bah!


Suck my piss


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 21-12-2001 22:07 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ach, lekker vreten en zuipen.


Bazzio Attacks!!!


Duxmortem
MURDER JUNKIE
Usericon van Duxmortem
Posted 21-12-2001 22:10 by Duxmortem Wijzig reactieProfiel van DuxmortemQuote dit bericht

Nu, ik vier kerstmis wel. Me broer komt eerste kerstdag effe langs en natuurlijk de 24ste Fluisterwoud!! Tweede kerstdag gaat ik naar een oudoom van me.

Ik vind kerstmis heerlijk. Een boom in huis, dus continu die heerlijke bosgeur in huis en de wijsheid der bomen om me heen. En niet te vergeten veel drank in huis... Dat "aardig" doen doe ik niet aan. Kerstmis is een Heidens feest en zo beshouw ik het ook. De betekenis die er later aan gegeven is heb ik geen boodschap aan.


SCUM FUCK


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-12-2001 22:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kerstmis zuigt.
Elk jaar moest ik maar weer twee dagen uit me neus boren.

Dit jaar gelukkig anders.
Samen met me lief lekker twee dagen samen zijn en we zien wel wat we gaan doen.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 21-12-2001 22:18 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Ach, ik maak er gewoon een mid-winter feest van (als hoewel die winter van mij wel wat kouder mag). Ik heb het niet zo gristelijke(n) (feestdagen).


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-12-2001 22:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik ook niet.
Van zowel de heidense als de christelijke bedoeling is trouwens nergens meer iets te vinden, het zijn meer kapitalistische feestdagen ...


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 21-12-2001 22:23 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

Kerstmis vind ik echt compleet overbodig en hypocriet. Naast kerstmis kunnen sommige mensen elkaar wel schieten dus waarom nu ineens aardig doen?

Kerstbomen vind ikzelf ook nogal overbodig (no offence, Dux), kzie er het nut/de verreiking niet van in eigenlijk...


11.45: restate my assumptions


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 21-12-2001 22:24 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 21 december 2001 22:21 schreef Jenje het volgende:
Ik ook niet.
Van zowel de heidense als de christelijke bedoeling is trouwens nergens meer iets te vinden, het zijn meer kapitalistische feestdagen ...


Precies.

Het is het feest van de Hema, de C & A en de Blokker. Niet van het kindeke Jezus ofzo, nee, van de directeuren van die toko's.


11.45: restate my assumptions


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 21-12-2001 22:33 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Ach hee, je helemaal kogelrond vreten is toch leutig? Boompje in huis, ruikt inderdaad lekker... Betekenis??? Hmmm, niet echt. Wel verplicht langs bij schoon ouders.


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


Vampire_girl
rabiƫs
Usericon van Vampire_girl
Posted 21-12-2001 22:39 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Kerstmis betekent voor mij twee dagen vrij. Lekker eten en teveel drinken. Als het sneeuwt vind ik het vaak wel gezelliger worden. Helaas zit dat er niet in dit jaar, gezien de weersvooruitzichten gaat het regenen. Een kerstboom heb ik elk jaar, ik heb er zwarte ballen inhangen en veel lichtjes. Het moet wel een echte boom zijn, want die ruiken tenminste ook echt. Een neppert komt er bij mij niet in.


the only pleasure is pain


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-12-2001 22:40 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb geen boom, geen lichies, geen irritante dennenaalden in me poten. Alleen maar kaarsjes, maar die heb ik altijd al.


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 21-12-2001 22:43 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

uh ik vind kerst wel iets hebben, best wel gezellig. Alleen dat overdreven gedoe is niet nodig.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-12-2001 0:01 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

kerst.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 22-12-2001 0:46 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

kerstdiners (uit de grond van mn hart) heb dr vroeger elk jaar 3 achterelkaar gehad, kan me ook nix ergers voorstellen


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-12-2001 0:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Inderdaad .. ze zuigen echt .. vooral vroeger, moet je een beetje er netjes bijzitten ...
En allemaal poeslief doen .. blegh


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-12-2001 1:00 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

De Kerstgedachte mag wat mij betreft omgedraaid worden: het hele jaar door vrede en met kerst oorlog oorlog oorlog!!!!

Wat vinden jullie dan van Walpurgisnacht?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 22-12-2001 1:39 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Ik vind de kerst altijd wel gezellig, beetje met familie leuke dingen doen.
Het oorspronkelijke id is er wel af, das waar.


Life doesn't get much better than this!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 22-12-2001 1:42 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik vind kerst normaal wel leuk, maar nu niet meer....



Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 22-12-2001 1:45 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Kerst = Kutzooi

Maar ik ben lekker aan 't werk ultieme excuus om familie gelegenheden te ontlopen, en hou d'r nog bakken poen aan over ook...


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 22-12-2001 1:49 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Ik doe niets aan de kerstdagen geen boom geen andere zooi en geen kerstkaarten.
Ik ga lekker doen waar ik zin in heb en lekker lang slapen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-12-2001 1:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 22 december 2001 1:42 schreef Vargen666 het volgende:
Ik vind kerst normaal wel leuk, maar nu niet meer....


Maar ligt dat aan kerst?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 22-12-2001 1:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Vroeger had ik ALTIJD knok met m'n ouders tijdens kerst, nu vind ik het wel relaxed. (Geen knok meer dus)
Geen last van familie ofzo want de meesten heb ik nooit gekend.

Filmpje doen, beetje lekker eten, blasphemische muziek etc. etc...

(Zolang er maar geen traditionele/ rituele shit bij komt kijken als een -al dan niet- geimpregneerde kerstboom)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 22-12-2001 9:57 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

nou oke, ook al houd hier haast niemand van kerst, prettige kerstdagen dan maar he


The Coming Curse
Usericon van The Coming Curse
Posted 22-12-2001 10:03 by The Coming Curse Wijzig reactieProfiel van The Coming CurseQuote dit bericht

Ik houd ook niet van kerst zwaar irri word ik er van van al die bomen belletjes enzo


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen