|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Kerst? Wa's da? Als niet praktiserend jood erken ik jezus niet als 'de' messias. En christenen moesten maar eens leren dat jezus christus niet met kerst geboren is. Maar ja, aangezien het er zo ingeramd is zal ik dwangmatig vrolijk moet gaan zitten pootjes geven bij familie Kerstbomen... Neiging om ze plat te branden. Kerstliedjes... Neiging om strotten door te snijden. Kerstgedachte... Vertel dat de mensen in Afghanistan maar. Kerst voor mij? Mensen missen die er niet meer zijn... That is not dead, which can eternal lie, yet with strange aeons, even death may die - H.P. Lovecraft |
|
even 1 klein vragie, wanneer is het nou precies kerstdagen ??? 24e en 25e ?? zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Blont ? |
|
nee, alleen ik weet het gewoon niet...ken d'r ook niets aan doen man... zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Hmm dat je dat niet weet vin ik ... raar ... 25e en 26e |
|
oh, nou dat valt toch verdomme wel mee, 1 dag ernaast... zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
en de 24e is het kerst nacht |
|
ben half kerst kindje 25 december ben ik 20,5 jr.*smili met feest muts* ~<;-) [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 22-12-2001 14:22] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ach, Kerst is op zich wel leuk. Alleen beetje dom opgedrongen. Vraag me af waarom sommige mensen er zoveel waarde aan hechten? Maar het lijkt alof mensen toch altijd een reden nodig hebben om feest te vieren of lol te hebben. |
|
quote:Ja Kerstnacht zouden ze hier in nederland ook wel iets aan mogen doen. Maar nee, dat kunnen al die Christenen niet... |
|
kerst is voor mij niks anders dan vrij zijn en lekker eten! eheh "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
inderdaad beetje rondhangen, doen wat ik normaal doe maar dan met ontzettend veel en lekker eten Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
quote: juist wel toch dan gaan ze naar de nacht mis.....of is dat katoliek??? |
|
Mis is altijd Christelijk/Katholiek/whatever. Ik bedoel meer met z'n allen rond een groot kampvuur ronddansen op Kerstnacht. Of iets dergelijks natuurlijk. Gewoon avond/nachtfeest zonder Christelijke interferentie. |
|
quote: moet je van te voren boodschappen doen!! dan hoef je ook niet uit je neus te eten |
|
Aaargghh NEEEEEE Ik heb dus zojuist voor het kerstdiner van morgen TWEE supermarkten doorgemoeten. Ik heb nog nooit zoveel moordneigingen gehad zeg. Dat is echt de beste manier om te zien of je nog opgekropte woede in je systeenm hebt, dat komt er daar echt wel uit. Christmasshopping ist krieg ... |
|
KERST ZUIGT Iedereen is dan zo nep vriendelijk, en dan ineens zijn zelfs vijanden vrienden van elkaar. Familie etentjes ZUIGEN NOG MEER Jammer dat ik er niet onderuit kan komen. Nu ik geen vriendin meer heb, word het dus ook niet meer sexen op mijn of haar kamer, dan was de kerst nog tenminste nog eens leuk. Maar ach, zal mij dit jaar zeer een fake SMILE op mijn gezicht zetten en maar weer happy doen als ik weer een paar sokken krijg die onder zo'n arme boom met ballen liggen. Wiegen Meister ! |
|
ben nie zo gek op kerst! is een excuus om kados te krijgen en die kan je elk dag vant jaar ontvangen dusssss... het sfeer is wel ok... maar ja zout leuker vinden alst er nie was. vind de reden....christelijke...nie zo toppie...maar goe.. " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |