|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik hou er ook niet van. Al dat opgedrongen vrolijk doen en lief voor elkaar zijn, zodat we het rest van het jaar weer lullig kunnen doen.... blegh! Dead things grow from deep inside... |
|
vin er ook geen ruk aan, ik doe er niet aan en, ik word er alleen maar sacherijnig van....ik op de feestdagen bah! Suck my piss |
|
Ach, lekker vreten en zuipen. Bazzio Attacks!!! |
|
Nu, ik vier kerstmis wel. Me broer komt eerste kerstdag effe langs en natuurlijk de 24ste Fluisterwoud!! Tweede kerstdag gaat ik naar een oudoom van me. Ik vind kerstmis heerlijk. Een boom in huis, dus continu die heerlijke bosgeur in huis en de wijsheid der bomen om me heen. En niet te vergeten veel drank in huis... Dat "aardig" doen doe ik niet aan. Kerstmis is een Heidens feest en zo beshouw ik het ook. De betekenis die er later aan gegeven is heb ik geen boodschap aan. SCUM FUCK |
|
Kerstmis zuigt. Elk jaar moest ik maar weer twee dagen uit me neus boren. Dit jaar gelukkig anders. Samen met me lief lekker twee dagen samen zijn en we zien wel wat we gaan doen. |
|
Ach, ik maak er gewoon een mid-winter feest van (als hoewel die winter van mij wel wat kouder mag). Ik heb het niet zo gristelijke(n) (feestdagen). |
|
Ik ook niet. Van zowel de heidense als de christelijke bedoeling is trouwens nergens meer iets te vinden, het zijn meer kapitalistische feestdagen ... |
|
Kerstmis vind ik echt compleet overbodig en hypocriet. Naast kerstmis kunnen sommige mensen elkaar wel schieten dus waarom nu ineens aardig doen? Kerstbomen vind ikzelf ook nogal overbodig (no offence, Dux), kzie er het nut/de verreiking niet van in eigenlijk... 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Precies. Het is het feest van de Hema, de C & A en de Blokker. Niet van het kindeke Jezus ofzo, nee, van de directeuren van die toko's. 11.45: restate my assumptions |
|
Ach hee, je helemaal kogelrond vreten is toch leutig? Boompje in huis, ruikt inderdaad lekker... Betekenis??? Hmmm, niet echt. Wel verplicht langs bij schoon ouders. Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air |
|
Kerstmis betekent voor mij twee dagen vrij. Lekker eten en teveel drinken. Als het sneeuwt vind ik het vaak wel gezelliger worden. Helaas zit dat er niet in dit jaar, gezien de weersvooruitzichten gaat het regenen. Een kerstboom heb ik elk jaar, ik heb er zwarte ballen inhangen en veel lichtjes. Het moet wel een echte boom zijn, want die ruiken tenminste ook echt. Een neppert komt er bij mij niet in. the only pleasure is pain |
|
Ik heb geen boom, geen lichies, geen irritante dennenaalden in me poten. Alleen maar kaarsjes, maar die heb ik altijd al. |
|
uh ik vind kerst wel iets hebben, best wel gezellig. Alleen dat overdreven gedoe is niet nodig. |
|
kerst. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
kerstdiners (uit de grond van mn hart) heb dr vroeger elk jaar 3 achterelkaar gehad, kan me ook nix ergers voorstellen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Inderdaad .. ze zuigen echt .. vooral vroeger, moet je een beetje er netjes bijzitten ... En allemaal poeslief doen .. blegh |
|
De Kerstgedachte mag wat mij betreft omgedraaid worden: het hele jaar door vrede en met kerst oorlog oorlog oorlog!!!! Wat vinden jullie dan van Walpurgisnacht? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik vind de kerst altijd wel gezellig, beetje met familie leuke dingen doen. Het oorspronkelijke id is er wel af, das waar. Life doesn't get much better than this! |
|
Ik vind kerst normaal wel leuk, maar nu niet meer.... |
|
Kerst = Kutzooi Maar ik ben lekker aan 't werk ultieme excuus om familie gelegenheden te ontlopen, en hou d'r nog bakken poen aan over ook... |
|
Ik doe niets aan de kerstdagen geen boom geen andere zooi en geen kerstkaarten. Ik ga lekker doen waar ik zin in heb en lekker lang slapen. |
|
quote: Maar ligt dat aan kerst? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vroeger had ik ALTIJD knok met m'n ouders tijdens kerst, nu vind ik het wel relaxed. (Geen knok meer dus) Geen last van familie ofzo want de meesten heb ik nooit gekend. Filmpje doen, beetje lekker eten, blasphemische muziek etc. etc... (Zolang er maar geen traditionele/ rituele shit bij komt kijken als een -al dan niet- geimpregneerde kerstboom) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
nou oke, ook al houd hier haast niemand van kerst, prettige kerstdagen dan maar he |
|
Ik houd ook niet van kerst zwaar irri word ik er van van al die bomen belletjes enzo |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |