|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Net kaartje besteld But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Vanaf Den Haag kun je mee als wil, terug ga ik tot Delft But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: rij zelf maar eens een keerke!!! |
|
Wat weinig animo hier... Iemand toevallig een pitplekkie? "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Idd weining Animo, heb er in ieder gevak zin in. Vooral Hatesphere, supervette liveband! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ik ben ook van de partij btw, ik ken die andere 2 bands niet.. watis het voor iets ? [Dit bericht is gewijzigd door Dodo op 10-10-2005 12:16] |
|
Ik ga ze deze zondag kijken in Biebob Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ga maar gewoon checken "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ik ben er ook bij! Hatesphere is ZO fucking goed! |
|
Amen to that But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: hmmm.... signature |
|
quote: tja lijkt me logisch, maar gewoon genre ? |
|
quote: Animo genoeg, alleen geld enzo wat minder... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
hoeveel kost een kaart zo? signature |
|
quote: http://www.hatesphere.com/band.php http://www.construcdead.com/ edit: Ja dat ja, je was me voor quote: [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-10-2005 16:26] |
|
Dat Construcdead klinkt anders ook niet verkeerd! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Moshpit? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: juist "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
hoeveel kost zo een kaart normaal? signature |
|
quote: ik heb volgensmij 36 euro betaald voor 2 kaartjes + service kosten enzo.. maarja komt er ook nog dat lidmaatschap van de melkweg bij ofzo |
|
22 of zo dus ok signature |
|
quote: --> T-shirt verkoop topic |
|
Hatesphere & Construcdead, hebben allebei wel wat weg van soilwork. Maar vind hatespere iets mooier als construcdead, vind de vocals erin niet zo mooi |
|
quote: Jaaaaaaahaaaaa, je AVATAR weer terug!!! Nu hou ik weer van je Ben je er bij dan?? Doe mij dat filmpie van die kat ook eens... Oja, enne ontopic: Toegangsprijs = €14,00 + lidmaadschap [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 11-10-2005 0:52] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |