IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Soilwork, Hatesphere & Construcdead 15-10 Melkweg Vorige pagina
sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 11-10-2005 1:34 by sarthaz Wijzig reactieProfiel van sarthazQuote dit bericht

waarschijnlijk zondag aanwezig

..................

Beatblaster
Usericon van Beatblaster
Posted 14-10-2005 22:52 by Beatblaster Wijzig reactieProfiel van BeatblasterQuote dit bericht

dat word gaaf morgen!

Heb er erg veel zin in, trouwens dat lidmaatschap van de melkweg bedraagt 3€ voor een maand, ..............
3 euro voor lidmaatschap bij de melkweg
3,60 € servicekosten voor het kopen van een kaartje...........waar moet het heen met deze maatschappij

Dat word dus een biertje minder........
construcdead is trouwens een stuk bruter als hatesphere, superdrummer by the way!

ik heb ze een paar jaar terug al een paar keer in nederland en tsjechie zien spelen, zekers de moeite waard!

*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 17-10-2005 11:35 by *Sander* Wijzig reactieProfiel van *Sander*Quote dit berichthttp://www.facebook.com/sander.vd.meer

Teriiiing Hatsphere vond ik weer zo vet! Wat een strakken en toffe live band.! Construcdead helaas moeten missen en Soilwork was ook erg ok jammer dat het geluid bij hun wat minder was

But there is no real me: only an entity, something illusory................

yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 17-10-2005 19:46 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Was fijn feestje gisteren in de Biebob !!

Construcdead : Een erg aangename verrassing.Ondanks de vreselijke bandnaam, bleek het een half uurtje lekker rossen door een sterke live-band !!
Hatesphere: Ook deze keer zetten ze een erg sterke set neer.Heel veel spelvreugde van een strakke band.
Soilwork : Was de eerste keer dat ik ze in een zaaltje zag (na wat festivaloptredens), en Tering !! wat heerste dit hard !! Dit noemen ze een zaal platspelen.Hard en overtuigend concert van een ervaren band, die het publiek volledig op zijn hand had.

Kortom: Een geslaagde avond !!!

Dodo
Usericon van Dodo
Posted 17-10-2005 20:52 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

ik vond ze ook goed.. stond vooraan ergens.. beetje hoog podium, heb er een zere nek aan overgehouden.
Erg vet, en de andere 2 waren ook zeer goed te pruimen. Hatesphere beter als construcdead die vond ik maar een beetje eentonig saai

AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 17-10-2005 21:18 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Was een fantastische avond! Goede sfeer ook!

Construcdead was een lekkere opener. Hatesphere was heerlijk, ben erg onder de indruk van hoe de band de nummers van hun nieuwe plaat live uitvoerde!
Soilwork speelde boven verwachting goed. Ik heb de afgelopen maanden meerdere shows van ze bijgewoond, maar deze was echt super! Geel sterk en lekkere interactie met het publiek!

Oja, review binnenkort online

"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com