|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog meer mensen hier die deze ouderwetse soms wat sfeervolle thrash/black band erg kunnen waarderen. En weet iemand of een debut full-length 'The Horrors of Satan' een beetje opschiet? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik vind vooral 'The Ghouls of DOG' erg tof. Lekkere sfeer. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Zeker, toffe mini. Enorm rauw, maar wel een authentiek sfeertje met veel invloeden van bijvboorbeeld Bathory en Running Wild, maar toch een compleet eigen geluid. Ze zijn nu dus op zoek naar een bassist en drummer. [Dit bericht is gewijzigd door acid op 09-10-2005 19:31] "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Ik heb nu Klautermanden van deze band aanstaan, pas de tweede keer sinds k 'm heb want ik vond 'm behoorlijk tegevballen. Maar ik moet destijds een behoorlijke lading stront in mijn oren gehad hebben want wat is dit vet zeg. Deze release blaast The Ghouls of DOG behoorlijk omver. Snelle agressieve vette thrashy black. Verwacht geen GotH of Destroyer666, deze band heeft een aardig eigen geluid. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Het subtiele einde van The Ghouls of Dog heerst wel. Ik schrok me persoonlijk een ongeluk toen ik het voor de eerste maal hoorde. 'Look behind the trees...' Je kan me de bout hachelen! |
|
FINALLY Denial Of God is again a complete entity and we are happy to announce the the new line-up: Ustumallagam - Vocals Azter - Guitar The Unknown - Bass Galheim - Drums The first rehearsal proved itself beyond any expectations and you can expect Denial Of God to return with a power yet unseen!!! The time is nigh!!! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Onlangs nog in Bladel gespeeld met Mortuary Drape goede show, later dit jaar komt dan eidelijk het eerste volledige album uit. |
|
ik geloof dat ze het nog op moeten nemen, rond de zomer meen ik. er ligt hier een flyer met daarop 'new album horrors of satan out on halloween 2006' ben toch wel benieuwd, ook heb ik niet al hun werk, maar nummers als klabautermanden, curse of the witch en the crypt has eyes zijn vette black horror metal songs! |
|
Op halloween komt eindelijk het volledige album uit. Daarvoor komt nog een single met een nummer van het album + een Future Tense cover (namelijk "Swords of vengeance"). Daarnaast zijn "Klabautermanden" en "The ghouls of dog" beide opnieuw uitgebracht. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
quote:Wat een flikkers. Daar hebben we niets aan. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Was ooit flink enthousiast over deze band. Lang niet meer beluisterd, bedankt voor de tip! Heb ook alleen maar Ghouls of DOG en Klabautermanden, wel veel dingen van op MP3. |
|
Echt een hele gave band, ook live. Er staat een interview op Vampire, maar dat is nog even offline. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 18-07-2006 23:58] |
|
30 October komen ze langs Arnhem. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
De nieuwe plaat (en de 7") zijn echt verplichte kost voor black metal liefhebbers die eens wat anders willen horen dan de cliché rommel die uit Noorwegen komt. Leuke bijkomstigheid is dat de 7" een Future Tense nummer covert, Hollandse trots dus. "Jullie stemmen Pechtold!!" |
|
Ik luister Death and the Beyond nu voor de vierde keer. Erg catchy, ik vind hem wel leuk tot nu toe. |
|
Is die al officieel uit? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Sinds juli al, denk ik. edit: van hun site: The atmospheric cover artwork, created by Markus Vesper, is also ready and the album will be released by US-based label Hells Headbangers Records on July 13th on CD, double LP, double picture LP, MC and download. $10 via Hell's Headbangers. Staat ook al op Discorder. [Dit bericht is gewijzigd door Bleh? op 03-09-2012 21:41] |
|
Ah, bedankt. Toen ik vorige week bij HHR keek zag ik'm nog niet staan. *Bestellen gaat.* If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik ben benieuwd wat je er van zal vinden. Ik krijg alweer zin om het oudere werk opnieuw te luisteren. |
|
Ja, ik ben ook benieuwd. Gaaf bandje. Had je 'The Red Terror' ook gehoord? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Nee, de laatste die ik ken is The Horrors of Satan. Vond je The Red Terror goed? Ik zit net op metal-archives te kijken en er zijn best nogal wat EP's/splits die ik nog niet gehoord heb. Werk van maken. |
|
quote:Eens proberen. |
|
Persoonlijk vind ik al hun werk leuk. Die split en 7" zijn ook gaaf. Gewoon typisch DoG. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: O ja, ik ook alles wat ik er al van gehoord heb hoor. Ik maak er even een DoG marathon van. quote: Goed bezig! Iedereen moet gewoon Denial of God luisteren. |
|
quote:Ken je Feikn? Eigenlijk niet vergelijkbaar, maar is een oud sfeervol, 'medieval', jaren'90 black metalbandje van die oude bassiste van DoG. Hebben slechts een demo en 7" uit, maar ik vind het persoonlijk heel erg gaaf. Lekker typisch jaren'90 spul. [Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 03-09-2012 22:46] If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |