IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Denial of God Vorige pagina
Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 03-09-2012 22:44 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Nog nooit van gehoord, ik zal het eens opzoeken, bedankt.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 03-09-2012 23:40 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 3 september 2012 22:31 schreef Bleh? het volgende:
Goed bezig! Iedereen moet gewoon Denial of God luisteren.
Oei, wel heel een lange nummers!

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 03-09-2012 23:43 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 3 september 2012 23:40 schreef bokkie666 het volgende:
Dat zijn uitzonderingen. Volgens mij zitten ze door de bank tussen de drie en vijf minuten.

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 04-09-2012 0:05 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

quote:
Op 3 september 2012 23:40 schreef bokkie666 het volgende:

Ja, wat Kvelgeest zegt, valt over het algemeen wel mee hoor.
Vind je het een beetje leuk?

Ik heb ondertussen bijna alles geluisterd wat ik nog niet gehoord had. Morgen de nieuwe nog eens.

bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 04-09-2012 0:16 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 3 september 2012 23:43 schreef Kvelgeest het volgende:
Dat zijn uitzonderingen. Volgens mij zitten ze door de bank tussen de drie en vijf minuten.
Op het oude werk misschien. Op die laatste zijn 5 van de acht nummers boven de acht minuten. Er staan ook 2 op van rond de twee minuten, maar dat zullen wel intro's/intermezzo's zijn. Of hardcoreknallers.

quote:
Op 4 september 2012 0:05 schreef Bleh? het volgende:
Ja, wat Kvelgeest zegt, valt over het algemeen wel mee hoor.
Vind je het een beetje leuk?
Denk dat het live leuker is. Lekker SLAYER brullen. Zo die nieuwe eens proberen.

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 04-09-2012 0:36 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

quote:
Op 4 september 2012 0:16 schreef bokkie666 het volgende:
Lekker SLAYER brullen.

Ghouls of DOG is ook een aanrader. Duurt in totaal maar 24 minuten! Klabautermanden 19.
Eigenlijk hebben ze best veel nummers van 5+ minuten, dat is me nooit zo opgevallen. Maar ik luister dan ook geen hardcore.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-09-2012 22:18 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik heb toch die nieuwe maar eens geprobeerd, de band stond al langer op het lijstje. Hoewel dit normaal gezien niet mijn straatje is, trek ik het wel vrij goed! Af en toe wordt het iets te langdradig, maar het is wel verdomde catchy. Heeft het debuut meer tempo?

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 09-09-2012 22:56 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

DoG moet het sowieso meer van melodie dan tempo hebben.

If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 09-09-2012 23:05 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat dacht ik al, maar door de langere nummers op Death and the Beyond is het af en toe iets té langdradig. Maar dat kan een kwestie van wennen zijn.

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 09-09-2012 23:14 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Mja, ik snap wel wat je bedoelt. Ze blijven over de gehele lengte niet altijd even sterk. Zakt soms wat weg.
Maar check vooral 'Klabautermanden'!

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 14-09-2012 18:49]

BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 10-09-2012 0:08 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Check.

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 14-09-2012 18:50 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Lekker gitaargeluid maar beetje makjes allemaal.

Edit: En dat langer dan een uur. Hhmmzz...

[Dit bericht is gewijzigd door Kvelgeest op 14-09-2012 18:50]

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 14-09-2012 19:42 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Echt? Slepender en vooral langer dan hun ander werk, maar wel vet catchy. Ik zet hem zometeen nog eens op.

Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 15-09-2012 6:35 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Nu draaibeurt twee. Hij's zeker erg slepend, maar ik heb gevoelsmatig het idee dat het tussen de nummers een beetje ontbreek aan variatie. En dan is een uur op zich best lang. Er zit wel uptempo in verwerkt, maar ook die stukken komen op mij wat kabbelend over.

Ik heb'm echter dus nog geen twee keer gehoord waardoor er eigenlijk nog niet veel over te zeggen is; maar dit zijn mijn eerste indrukken. Vd week 'Horrors of Satan' ook maar weer eens draaien.

Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 16-09-2012 9:36 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Denial of God laat met Death & the Beyond een uitstekend nieuw album horen.
Ze klinken volwassener als weleer en de produktie is ook uitstekend.
Nummers zijn in Denials of God Horror Metal prima met kop en staart in elkaar gezet.
En luisteren lekker weg.
Dat ze nu bij Hellsheadbangers.com getekend hebben verbaasd me.
Eerder had ik al de m.c.d The Red Terror gekocht wat demomaterial is.
Na 20 jaar aan de gang is Denial of God nu wel rijp voor een groter label bij de volgende c.d.

meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 16-09-2012 19:21 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

quote:
Op 15 september 2012 6:35 schreef Kvelgeest het volgende:
Vd week 'Horrors of Satan' ook maar weer eens draaien.

Ah, idie heb ik hier ook nog ergens liggen. Straks maar weer eens opzetten. Is lang geleden.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com